Meni je sredi dopusta 700km od doma začela tuliti servo črpalka (kar zelo očitno in živceparajoče ). Sem se pripeljal domov, šel na Triglav po novo posodico za servo olje, jo zamenjal in se že 3 mesece vozim brez problema.
Sicer tale post ne bo ravn hudo koristen, ampak bratranec je na svoji ravno tako zamenjal posodico. Na servisu, na Hrvaškem, kjer dela, baje vedo za neko hibo in jih zato menjajo (domnevam da se gre ravno za to cviljenje). Mi je pa res čudno, da pooblaščenec pri nas ne ve nič o tem. Žal ga nisem spraševal za podrobnosti.
Na alfaowner forumu sem zasledil temo povezano s tem. Žal nisem mehanik in se bolj malo spoznam na te zadeve zato težko rečem kako je to povezano s tem ima pa posodica menda nek ventil, ki se "zapaca". Zato sem posodico zamenjal, kljub temu, da nisem vedel ali je to razlog ali ne. Raje 35€ za to preden nova servo pumpa. Menjava pa ni kaj preveč komplicirana, če le nimaš dveh levih rok.
Plastika ( FILTER) v obliki tulca se sname iz povratne cevi sistema. To potem povzroči penjenje olja, ter nadležen zvok pri obračanju volana. Je pa to znana napaka, reši jo zamenjava posode. Upam da imajo novejše posode bolšje rešeno pritrditev tega filtra.
Lep pozdrav. Ze dolgo prebiram vas forum, zdaj pa imam tezavo tudi jaz. Danes sem se pred domom ustavil (avto je bil se prizgan) in mi je pod pokrovom nekaj "zarozljalo" (cca 2 sekundi). Avto je delal normalno samo servo volan ne. Je to lahko servo pumpa, volanska letev,...??? Je pa 156 2.4 jtdm (180000km). Upam da nisem zgresil teme.
saj to je hec..ker je avto vedno parkiran na istem mestu! in bi se pomoje videl flek! kljub spodnji zaščitni plastiki bi se ob taki količini izginulega olja (cca 1,5dcl) moralo nekje poznati! zanimivo pač... no kokrkoli! sam da bo laufalo