Sumim, da se to vztrajnik oglaša, je pa to že prisotno 2 leti, sam zanimivo je zakaj glih ko je zunaj mrzlo? Ko sem bil na servisu je rekel, da ima vstrajnik že luft in če bom lepo vozil in ne sunkovito speljeval bo še zdržal.
Ko je zunaj hladno se marsikaj dogaja glede škripanja podvozja kakor tudi pri vztrajniku . Material se pokrči se drugače obnaša ,ko je mal zrabljena vzmet pa vodilo potisne plošče se zadeva samo še eskalira . Vzmet s časom uporabe izgubi prožnost , lep primer je varnostni pas z leti se ne vrača več nazaj tako kot nov .
Vztrajnik na 159 zdrzi zelo veliko, moja alfa ima nekje med 350 in 400 tisoc km., na stevcu seveda manj.Mehanik pravi da je po vsej verjetnosti se prvi.Sodelavec na 1.9 tdi, menjal na 170, pa nej se kdo rece da je alfa sekret.
sajer napisal/-a:Vztrajnik na 159 zdrzi zelo veliko, moja alfa ima nekje med 350 in 400 tisoc km., na stevcu seveda manj.Mehanik pravi da je po vsej verjetnosti se prvi.Sodelavec na 1.9 tdi, menjal na 170, pa nej se kdo rece da je alfa sekret.
Nas je kar nekaj, ki se s to trditvijo ne bi najbolj strinjali. Meni je šel pri 130k km (naj bi bili realni), sicer pa obstaja cela (precej dolga) tema o vztrajniku in sklopki na 159-ki in tudi tam kar pogosto vztrajnik "igra glavno volgo". Nič ne rečem, avto je super, ima pa svoje šibke točke in po moje je menjalnik ena izmed teh.