Nevem če bi se morala kaj bistveno bolj matrat... pri okoli 1500 obratov imata obe mašine približno enak navor. Zaradi dimenzij turbine, pa bi morala biti 8V še celo bolj poskočna.
Tudi po mojih izkušnjah se 8V motor čisto lepo pelje okoli 1500rpm. Glih pospeševal ne boš na polno tam, ampak voziš pa komot 50 v 4.
Pomojem je kaj drugega vzrok, ne tistih 8V razlike.
sej se pelje komot v 4. 50kmh. sam ko je pa mal naokreber je pa potrebno že bolj na gaz pritisnit da vleče... jaz zato vozim v 3 ker je pomoje lažje glede vztrajnika, da ni potrebno tok po gazu pritiskat v 4. in je s tem večji navor. ( logično se mi zdi da pri 50 kmh in v 3. ni tak navor kot pa v 4. ali se motim? )
Zadnjič spremenil ĐoKc, dne So Feb 21, 2015 11:47 am, skupaj popravljeno 1 krat.
lepo pozdravljeni tudi sam se zadnje čase srečujem z istimi problemi, meni naprimer v 1, 2 ,3 prestavi pri 2000 rmp sliši neko ruženje ampak najbolj se sliši ko je motor segret in tudi ko prestavljam se sliši šklopotanje in ko odozemam in dodajam gas se isto sliši šklopotanje tako da je povsej verjetnosti potrebno menjava ležajev ?
čeprav nobeden mehanik nezna povedati kaj bi to bilo pravi da sta verjetno nosilca na menjalniku zanič sam zaradi tega se nebi slišalo ruženje potem sem klical nekega gospoda iz dolenjske ki se okvarja z obnovo menjalnikov in mi povedal da je to začetek konca avto ima 198000km