Odstranitev DPF filtra - 2.4 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Nič nafte ne gre preko teh cevi. Pri prvih modelih sta bile dve cevki, kjer se je merila razlika v tlaku, pred in za DPF-jem. Novejši imajo samo eno.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Samo diferencialni pritisk na DPFju se meri.

Nobene nafte se ne brizga v DPF.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

al je pri regeneraciji tolk prelit motor, da gori po avspuhu, sj se slis ko jet motor, al so vbrizgi dodani?
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Dodaten postinjection imaš pri regeneraciji, to pa zgoreva na katalizatorju tik pred DPF-jem in ustvarja visoko temperaturo za regeneracijo...
Redox
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: Po Feb 07, 2011 4:45 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Koper

a po odstranitvi pdfja se naredi normalno tehnicni?
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Še nihče ni imel problema na tehničnem, vsaj da bi jaz vedel.
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

Meni so rekli na tehničnem da po legalni poti verjetno ne. Gre se za EURO5 motor. Za EURO4 motorje pa tudi jaz nisem slišal da bi kdo padel. Saj ponavadi EURO4 motorji tako ali tako nimajo DPFja. Merijo pa samo dimnost izpušnih plinov in nobenih CO2, NOx ali kaj podobnega.
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

No zdej pa še enkrat preveri kateri motorji so EURO5 :wink:
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

Dva.nula ;)
Uporabniški avatar
m1ch0
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 1:15 pm

TribesMan napisal/-a:

Ampak glede na to da maš ti od saj črno havbo, je treba še marsikaj porihtat.
Predvidevam da vidiš črn dim za seboj ko pospešuješ tudi podnevi?
Get it fixed. Ker to je sama škoda za motor. Ne rečem da avto zakadi sem pa tja, predvsem po daljšem cjazenju po mestu. Ampak to se mora nehat že prvič ko dobro pritisneš na gas.
Mene zanima kaj se lahko porihta da ne kadi. Namreč, kolega je odstranil DPF na Breri in naložil custom mapo in mu prav tako dela dimno zaveso. Ker se tudi sam odločam, za odstranitev DPF me je kar malo minilo, ko sem videl to lokomotivo.

Vendar imam zadnje čase probleme pri vžigu avtomobila, ker mi kake 30s kadi in motor se zaganja, kot bi dobil premalo zraka ali nafte (redno servisiran, zračni in naftni filter menjana, sesalni kolektor razdrt in spucan, EGR zamenjan in "blindiran" z original podložko - 4 luknje). Je res da to ni vedno, sem pa opazil da samo takrat ko bom avto bolj tiščal in pa pred in takoj po regeneraciji DPF. Potem je do naslednje regeneracije v redu. Pa še zaradi nižje porabe, bi rad odstranil DPF. Kolegu se je na Breri zmanjšala za cca 2 litra.

ZAto me res zanima, kaj je potrebno porihtati, da avto ne postane parna lokomotiva, ko mu odstraniš DPF.

Aja, pa še to. Ker naj bi se pri odstranitvi DPF menjala tudi mapa (oz. če se ne bi rad dal kakšno mapo z bolj optimiziranimi parametri - tuning), me zanima kako je z tuningom alfe 2.4 z Q-tronicom in prevožene malo manj kot 190k km.
"You can't be a true petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" Jeremy Clarkson
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Odstranitev DPF nima dosti veze z dimom... je prej slaba mapa ali pa nedelujoč EGR al pa kaj tretjega.
Sicer morda malenkost bolj pokadi kot z filtrom ampak ni nikakor kot kak vlak :)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Kadi zato ker mapa ni pravilno napisana... če je software porihtan tako kot treba avto ne sme kaj bistveno kadit. Seveda občasno zakadi, ne sme pa kadit stalno ko ga recimo tiščiš v visoke obrate. Sicer možno je tudi da je kak injektor fuč, ali pa sesalni kolektor sesut, ampak prej bi stavil na mapo (original mapa za 2.4 dovoli full dima, kar ni problem dokler maš DPF gor...)

Glede tvojega problema pri vžiganju, pa ti lahko jaz pomagam, sem naštudiral eno rešitev za to cukanje in dimljenje pri 2.4 motorjih, dosedaj sprobano že na precej avtomobilih. Je pa treba preprogramirat ECU.
Uporabniški avatar
m1ch0
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 1:15 pm

TribesMan napisal/-a:Kadi zato ker mapa ni pravilno napisana... če je software porihtan tako kot treba avto ne sme kaj bistveno kadit. Seveda občasno zakadi, ne sme pa kadit stalno ko ga recimo tiščiš v visoke obrate. Sicer možno je tudi da je kak injektor fuč, ali pa sesalni kolektor sesut, ampak prej bi stavil na mapo (original mapa za 2.4 dovoli full dima, kar ni problem dokler maš DPF gor...)

Glede tvojega problema pri vžiganju, pa ti lahko jaz pomagam, sem naštudiral eno rešitev za to cukanje in dimljenje pri 2.4 motorjih, dosedaj sprobano že na precej avtomobilih. Je pa treba preprogramirat ECU.
Sem ti poslal na ZS
"You can't be a true petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" Jeremy Clarkson
dvince
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 46
Pridružen: Pe Nov 05, 2010 3:31 pm

Meni niso spustili na tehničnem, ker imam dimne delce 2.7 (meja je pod 1 baje).

Avto je chipan brez DPFja. Kaj če dam gor DPF bo padla dimnost pod 1?
Se pa kadi črno ko lokomotiva na visokih obratih..
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če kadi, potem je nekaj narobe z avtom...

Vprašanje je kako je narejen čip in odstranitev DPFja, vsekakor kakega hudega kajenja nebi smelo biti, tudi brez DPFja, kvečjemu malo sivine, ko ga zahodiš na polno.

Vzrokov je pa lahko mnogo, od počenih cevi, intercoolerja, EGR ventila, slabih injetkorjev, sesutega sesalnega kolektorja itd...
Odgovori
  • Informacija