Na vas se naslavljam s prosnjo glede ene tezave ki jo imam na Alfi 159. Namrec iscem lezaj kompresorja klime zanimivih dimenzij in te so 35x55x22.
Proizvajalec je Nachi teh lezajev. Zal nikjer ga ni mozno dobiti.
a ima kdo kaksno idejo ali izkusnjo s tem?
imam 195-ko pa mi mal tale klima serje občasno predvsem zjutraj mi ruži v kabini (samo v kabini ,sliši čez zračnike),kot bi mi nekdo s cekularjem drva žagal v zračniku?
z nekaj ljudmi sem se že pogovarjal pa vsak drugače pravi ,ponavadi je diagnoza kompresor,vendar vskič ko pridem k kakšnemu majstru mi ne ruži,zjutraj ko se peljem mi pa ropota tud po 20kilometrov,je pa ropot povezan z obrati motorja več je obratov bolj "žagajo",pri motorju se ne sliši nič
Ali je že kdo imel podoben problem in kje je v Lj. kakšen mahar za klime?
A se kompresor splača popravljat?
Da vam opišem mojo izkušnjo z alfo 159. Kupljena je bila lani meseca aprila v Grosuplju. Ob nakupu avtomobila sem sklenil tudi dodatno zavarovanje od podjetja GSV Garancijski servis vozil d.o.o., v upanju da nikoli nebom rabil uveljavljat zavarovanja. Kako pošteno sem se motil. Približno sredi julija mi na dopustu zariba klima kompresor. V avtu je bilo kot v savni. Se pripeljem nazaj v MB ter peljem avto na servis katerega si mi določili z strani GSV-ja. Zamenjajo mi klima kompresor ter napolnijo s plinom. Ker je bilo to prvo uveljavljanje sem moram doplačati 100e. Avto je stal tam pribložno 14 dni da so mi poiskali nekje rabljen klima kompresor. Avto dvignem ter 3 tedne deluje super. Potem pa spet ista zadeva - zariba klima kompresor. Ponovimo zgodbo z zamenjavo z rabljenim. Avto stoji 10 dni. Zgodba se spet ponovi, spet zariba kompresor in to spet na dopustu. Nakar menjam serviserja, in avto peljem v Rače, kjer bi naj bili res mojstri za avto klime. Pritisnem na GSV ter mi dajo noter povsem novi klima kompresor,filter ter uparjalnik. To je bilo konec septembra. V petek 13.4.2012 sem prvič letos potreboval klimo, in zadeva seveda ne deluje.
Je imel kdo že podoben primer ? Ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko delali narobe ?
A sedaj ti je kompresor zaribal ali samo ne vklopi, kar je lahko razlog da je premalo plina v sistemu ? Sicer pa ne razumem, plačaš neko dodatno zavarovanje, da ti potem dajo noter rabljen kompresor, da za to porabijo 14 dni in po vrhu še doplačaš 100 € ? Jaz bi se vprašal če so sploh menjali ta kompresor kdaj ali so vsakič samo dopolnili plin in rekli da je kompresor zaribal .
Meni je kompresor zaribal in sem ga menjal z novim in je tudi ta zaribal. Potem so šele ugotovili, da se je pokvaril senzor tlaka hladilnega sistema, ki je povzročil pregretje sistema in posledično zariban kompresor. Popravili so mi ga na Beji, kjer so tudi odkrili napako, kompresor obnovili (magnetno sklopko in ležaj) in od takrat (že skoraj 4 leta) je vse v redu.
Zaenkrat še ni zaribal, vklopi se, ampak ne hladi. Spušča pa neprijetne glasove. Avto je od danes zjutraj na servisu, tako da čakam na odgovor. Bom pa jih opozoril naj pogledajo tale senzor tlaka.
Sposodil sem si temo, če moja težava ne spada zraven, prosim admina, če jo lahko prestavi na ustrezno mesto.
Sem lastnik Alfe 159 in imam že nekaj časa težavo s klimo. Pozimi sem vklopil gretje in čez nekaj časa je začela delovati klima, in to čedalje močneje, kljub nespremenjeni željeni temperaturi. Sedaj ko je topleje, so simptomi podobni, nastavim na npr 22 stopinj, čez čas (30-60min) mi klima začne močneje hladiti in moram dvigniti želeno temperaturo, da ni prehladno.
Avto sem peljal na uradni servis, kjer so mi ga priklopili na tester, in ugotovili napako senzorja notranje temperature. Ves čas kaže temperaturo
33 stopinj in logična posledica je seveda non-stop hlajenje.
Ker je senzor baje del centralne enote klime (se pravi, del avtomatske klima enote v notranjosti avtomobila), se ga ne da zamenjati samega.
Ima že kdo podobno izkušnjo, je morda kdo že rešil to težavo?
V nasprotnem primeru, bom pač moral zamenjati celo enoto. Ima morda kdo kakšno na razpolago oziroma pozna koga, ki npr uvaža dele iz Italije?
Danes sem prevzel alfico z servisa po treh tednih. Zadeva zaenkrat deluje, so pa sedaj vse zadeve noter nove. Nemorem pa verjet, ko pridem domov, odprem havbo in zagledam izkljucen konektor pri hladilniku. Ve kdo mogoce kaj je to preden grem razkopat sprednji del avtomobila ?