Pozdravljeni,
To kar bom napisu govorim iz osebne izkušnje in dela, ukvarjam se že osam let z nastavitvami podvozja osebnih in lahkih tovornih vozil!
Sama geometrija podvozja ni tako enostavna kot izgleda na prvi pogled in iz enih odgovorov uporabnikov tega foruma...
Vse je lepo in prav če delaš na novih vozilih kjer se da vse urihtati po specifikaciji, v praksi je pa seveda veliko drugače! Realno zelo malo je lastnikov novih vozil ki letno delajo optiko...
Ker se pa tice samega podvozja 159-tke je kr v redu... Klub temu da se vsaj po specifikaciji na sprednji osi lahko štela samo špura, na zadnji pa špura/posledično pa nagib...
Obraba notranjega dela gum ne odpraviš z nastavitvijo "špure" al pa stekanja na 0 če imas podrte nagibe na enemu al obeh kolesih. Po samih navodilih se pri 159tki nastavlja na sprednji osi samo stekanje (kot že omenjeno), čeprav se z tremi vijaki amortizerja na šasiji lahko dobi malo na pozitivnem/negativnem nagibu kolesa...
V 99% je nagib z časom in kilometri v plusu (večja obremenjenost notranjega roba pnevmatike) kar se odpravi (do ene mere) z nastavitvijo steka v večje zapiranje (+) od fabriškega! Seveda, kok, je pa že od avta do avta različno in z izkušnjami lahko naredis!
ĐoKc - pri tebi bi pa lahko bilo to narobe, levo gumo da ti po notranji pobira zaradi optike a desno zaradi večjega uporabljanja rondojev! To je napamet povedano, če bi pa vidu končne nastavitve od Stepančiča pa mal vec!
Upam da ni gdo zaspau pri prebiranju tega posta...
Lp forumaši, N