Sicer forum prebiram kar nekaj let in tudi dobro leto in pol si lastim alfo 159 1.9 150km, sedaj pa sem se tudi odločil da se registriram. Nastal pa je problem. Pojavilo se je tresenje oziroma nemiren prosti tek, ki ga lahko opišem kot ''jamranje'' oziroma rahlo zaganjanje še posebej ko je avto segret na delovno temperaturo. Ob tem nastajajo vibracije ki se jih zelo čuti v notranjosti avtomobila. če dodam malo plina tresenje izgine. Kaj bi lahko bil vzrok za to? Prebral sem dosti tem ampak ne najdem odgovora zato prosim za vašo pomoč
Hvala in lp.
Sem mel že take primere... Pri nekaterih je problem rešilo preprogramiranje ali izklop EGR ventila, pri enem avtu pa ni pomagalo nič. Pri slednjem sumim da je kriva loputa za "gas" oziroma pri dizlu je ta loputa namenjena ugašanju motorja in povečanja učinkovitosti recirkulacije EGR ventila.
Egr imam izklopljen in blindiran, tako da to ne bi smelo biti problem. Ali je mogoče ravno v tem problem da je čisto blindiran?
Loputi se da preveriti delovanje, oziroma (če) kako ste rešili situacijo na tem avtu...
Tudi jaz imam popolnoma enak problem,z AR 159 1.9 150KM, EGR izklopljen, šope stestirene in so vse OK, nov vstrajnik in sklopka... avto še vedno trese v prostem teku.
Pretok zraka je med 400 in 500mg in je vseskozi enak kot zadana vrednost.
Se pa terenje še znatno poveča pri obračanju volana, ali vklopu klime. Obrati prostega teka na trenutke padejo tudi pod 800, kar je zelo malo, vse težave pa izginejo če se obrati povečajo na okoli 880-900.
GBRATK napisal/-a:Tudi jaz imam popolnoma enak problem,z AR 159 1.9 150KM, EGR izklopljen, šope stestirene in so vse OK, nov vstrajnik in sklopka... avto še vedno trese v prostem teku.
Pretok zraka je med 400 in 500mg in je vseskozi enak kot zadana vrednost.
Se pa terenje še znatno poveča pri obračanju volana, ali vklopu klime. Obrati prostega teka na trenutke padejo tudi pod 800, kar je zelo malo, vse težave pa izginejo če se obrati povečajo na okoli 880-900.
Hvala za vsako pomoč.
To nevem če gre za isti problem, pri tebi so verjetno problem vibracije v štantgasu ne pa zaganjanje motorja v prostem teku?
Zadnje čase opažam, da moji 159 1.9jtdm (150km) precej nihajo obrati v prostem teku (nekje 830-880), pa tudi zvok je tak "nihajoč", neenakomeren v prostem teku.
Sem pa opazil tudi, da pri zagonu kar precej avto zatrese in to vsakič, nima veze ali je motor topel ali hladen.
EGR je bil menjan z novim (obnovljenim, kupljenim na avto-triglav) kak mesec nazaj.
Kakšna ideja? (če je potrebno priklopit na računalnik in se tam kaj vidi, imam kabel, ne vem pa kaj naj gledam).