Problem teh sklopk je da se preprosto obrabijo (lamela se zdrsa in je pretanka)... To pa je najbolj odvisno od stila vožnje. In relacij. Kdor ima veliko mestne vožnje bo sklopko sigurno prej menjal.
In potem najprej dobiš mal trd pedal, potem pa začne drset. In to je praktično isto neglede ali imaš čipan avto ali ne. Ok s čipanim bo začela drset kakih 10kkm prej, to je pa tud vse.
Jaz sem mojo prvo original sklopko menjal preden je bil avto čipan, pri 135kkm. Drugo sem kupil ojačano in sem jo vozil do 300k (s tem da je od 260k naprej pozimi občasno zdrsnila, poleti je bila OK), ko sem menjal je bila lamela zdrsana do netov
. Sam jest mam 400+Nm.
No potem pa je še problem pri 159 2008 letnik, ki majo vse po vrsti "čudne" sklopke, in začne čisto vsaka drset po čipanju, recimo 2007 in starejše imajo redko ta problem... Po menjavi imaš potem komot mir zelo dolgo...
Sploh pa nevem kaj kompliciraš, prevoziš 15-20k letno, prej ti bo avto zgnil kot še enkrat sklopka crknila. Nič ni treba "vsepoprek" menjat, kupi sklopko, zamenjaj in vozi dalje.
Miholl, brez skrbi vsaj 180HP, pa tud čez 190 se da... Navora bi se dalo dobit ven ogromno, sam na žalost vztrajnik ne pusti kaj dosti več kot 380-400Nm.
Sicer pa če Alanu zdrži ta motor čipan na full, potem bo vsakomur
Drugače če greš v predelave z enomasnim vztrajnikom, boljšo sklopko in večjo turbino pa ni problem dobit ven 270HP in 500+Nm... stestirano
Sklopka bo zdržala tko k sem rekel, kakih 100-140k odvisno od stila vožnje in relacij.