Obenem pa v prostem teku ali imaš že v prvi/vzvratni?
Ker obstaja možnost, da ti sklopka ne odvaja dovolj, oziroma imaš težavo na hidravličnem delu mehanizma sklopke(fantaziram, glede na to, da so bolj verjetne reči če izključene).
Probal sem vse varijante, v leru, s pritisnjeno sklopko ali samo bremzo. Prvi zagon je vedno taki. A ja, zdaj imam zamenjan še potisni ležaj, poleg sklopke ter vztrajnika. Mal mi vzmet na potisnim ležajem mal poka (valeo). Sam to po moje nima veze z vžigom.
men isto naredi ob prvem zagonu hladnega motorja... Svečke imam vse nove akumulator tudi... lahko, da je krivec rele grelnih sveck.. drugače sem se pa že navadil malo dlje pridržim tipko za start pa je...
Zdravo. Sem lastnik 159-tke l. 2009 in imam isti problem. Ko je mrzla včasih močno zatrese potem so pa vsi nadaljni vžigi normalni, tudi tek motorja je gladek. Sem bil na servisu pa pravijo da so ti problemi kar pogosti...
to je ze bratovo 145 neki zajebaval-ce si prehitro spustu kljuc, je motor treslo, cuden zvok je izvajal-obcutek pa tak kot da bi sel samo po dveh cilindrih
Je to res, da ob slabem vztrajniku avto kaže popravke na šobah? (iz prakse) Predvem Tribes ti vem da imaš izkušje
Glede tega tresenja pa zanimivo... Vem da imajo nekateri opli z JTD mašinami probem pri vžigiganju ker zaganjač prepočasi obrača. Se pa da rešit softwersko. ampak vseeno ne zatrese mašine ampak pač nekaj časa obrača preden vžge.
Ni isti štarter v Oplih, in tam je precej težav s štarterji. Oziroma kombinacija slab aku, slab štarter in potem avto vergla in vergla preden vžge. Predvsem so problematični 8V...
Softwersko popravljanje je prej škodljivo kot kaj drugega... saj dovoljuje štart motorja pri zelo nizkih obratih, kar potem obremenjuje vztrajnik pri vžigu.
je ze kdo pogruntal glede vžiga hladnega motorja? Dokler sem imel stare svečke je delalo vse BP pa čeprav mi je napisalo za slabe svečke, sedaj imam pa z novimi ta problem čudno... Pomojem more bit z relejem nekaj narobe... slabi kontakti ali kaj?