Odstranitev DPF filtra - 2.0 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

tomasso napisal/-a:Jap. Po neuradnih informacijah s tehničnih pregledov naj bi tehnologija za kontrolo izpustov Euro5,6... stala ogromne denarje in je še lep čas ne bo.

Z avtom sicer nobenih problemov, pa ga uporabljamo točno tako kot ga ne bi smeli (zelo kratke relacije). Neodzivnost do 2.000 vrt/min se ne rešiš z odstranitvijo DPF ampak s čip tuningom. Sicer pa Italijani niso lagali samo pri teži vozila ampak tudi pri navoru: moja ima najvišjega šele pri 2700 vrt/min in ne 2000vrt/min kot naj bi bilo uradno.
Emmm... potem pa je tvoj avto nekaj posebnega :D
Ti motorji imajo praktično konstanten navor od 1800 do 2700rpm... pa tudi v nizkih obratih so kar lepo odzivni.

Tako da če imaš na stock motorju največji navor šele pri 2700rpm, bi rekel da imaš težave z EGRjem.
Uporabniški avatar
fixy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 574
Pridružen: So Maj 29, 2010 2:47 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Kraj: Brežice

Zdej ni več nobene še delujoče povezave do cevi katera se potrebuje za odstranitev DPFja. Dej tribesman, ti najbol več kera more pasat pa prilimaj neki
1998 156 2.5 V6
2006 159 3.2 JTS V6 Q4
2007 159 1.9 JTDm
2010 159 SW 1750 TBi
2011 159 SW 2.0 JTDm
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

http://www.ebay.com/itm/Downpipe-tubo-r ... 19fbff9770" onclick="window.open(this.href);return false;
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

BURI pa tommaso .. kako pa kaj komentirate obnašanje avta, prej potem, Zvok, občutek zamašenosti, poraba, ....
rock n' roll
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

Pri meni je poraba enaka. Za zvok težko komentiram, ker mi je 1 teden po odstranitvi šel v franže zadnji lonec. Verjetno že prej, samo sem bil takrat še ekstra pozoren na zvok. Bil je malo globlji, samo ne vem ali zaradi DPF odstranitve ali pač zaradi zanič lonca. Jaz sem potem zanič lonec zamenjal za dva nova, tako da je zvok v vsakem primeru drugačen kot prej ...

Avto sem hkrati dal tudi optimizirat TribesManu, tako da je definitivno veliko bolj odziven. Prej je vleklo od okol 1800 naprej, sedaj pa že okoli 1500 ali še prej... Končna je približno enaka, ni bistvene razlike. Občutka zamašenosti nisem nikoli imel, ker sem prišel na 159ko iz 15 let starega 1.6 90KM bencinarja :)
tomasso
Alfist
Alfist
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 11:01 pm

Tribes: Mogoče so bile težave z EGR prej, po čip tuningu ni nobenih težav. Največji navor je po čipanju ostal pri 2700, je pa že od 1500 tako velik, da se ne morem pritoževati.

Glede zvoka nisem opazil bistvene spremembe, poraba je šla dol dobrega pol litra - izračunano.
Uporabniški avatar
Spyke
Alfist
Alfist
Prispevkov: 376
Pridružen: So Avg 20, 2005 12:55 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Loka pri Mengšu

Pozdravljeni, ima kdo sorodnike u Italij, namen imam narociti downpipe in tistega katerega hocem ne posiljajo v slovenijo.
Kontakt na ZS
lp
tomasso
Alfist
Alfist
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 11:01 pm

Danes opravil tehnični pregled brez DPFja (ohišje je ostalo).

Sem povprašal zaposlenega, ki je opravljal meritve, kako so kaj izpuhi in je rekel: odlično.
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

na tehnicnih ti se ne merijo vrednosti delcev v izpuhu... zato je tudi slo skozi.. ko bodo merili to ( kar bo zelo kmalu ) bos pa pogrnu po celi crti :)

lp
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

Pozdravljeni!

Odloćil sem se, da odstranim Dpf in Blindiram, ali karkoli EGR. Na 159 2.0 l.2010. Do zdaj nism imel nobenih problemov, ampak, ker mi zadi za DPF jem pušča olje na vhodu kontrolne šipke v blok,, bom obenem še odstranil ta filter, pa Prisl Tribesa za remap. Kaj je razlika med spodnjimi cevmi? katero svetujete naj naročim?
Pri teh z "ovinkom piše, da je ta ovinek zaradi lepšega pretoka plina,, in da se izognemo povratnim pritiskom, ki bi lahko na dolgi rok poškodovali turbino". Četrta pa ma še dodaten katalizator. Je to smiselno?

http://www.ebay.com/itm/Downpipe-tubo-r ... 31&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ebay.com/itm/Downpipe-rimozi ... d2&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ebay.com/itm/DOWNPIPE-TUBO-R ... 7d&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ebay.com/itm/DOWNPIPE-TUBO-R ... b8&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

Hvala vam, lp
rock n' roll
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tist dodatni dvojni ovinek naredi pomojem več škode k koristi.

Vsak dodatni zavoj povzroči dodatni upor, na koncu je efekt isti ali slabši kot z enim bolj ostrim zavojem.

Dodatni katalizator mogoče ni slaba ideja, ker ti avti nimajo nobenega drugega katalizatorja, in po odstranitvi DPFja so za moje pojme kr glasni. Dodatni katalizator bi verjetno lepo zadušil zvok...
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

Tribes, praviš v drugi temi,, da na 2.0 motrojem, po čipanju, lahko postane "prešvoh" common rail pumpa. Kaj pa, če samo odstranimo DPF, pa blindiramo EGR, brez povečanja moči? A to se tudi dela? :)

Btw,, kako pa se blindira RGR fizično? Isto kot pr starih motorjih? Pač z malo pločevine?

hvala, lp
rock n' roll
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Seveda se dela. Vse kombinacije so možne. Po želji.

EGRja ne rabiš blindirat. Se ga samo izklopi v računalniku in ostane zaprt.

Drugače pri 2.0 je EGR popolnoma drugačen, in ga je zelo težko mehansko blindirat.
Problem je ker je cel EGR vodno hlajen pri 2.0...
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

Nič , potem se moram odločit katero cev nabavim, pa se pol slišmo, ko jo dobim, pa ko bom mel cajt za šraufat.
A to prej ti zrihtaš programsko, potem jst zamenjam fizično ne? Ali obratno? Vidim mal problem,, če prej jaz zamenjam,, moram v roku amx 200 kilometrov do tebe prist, da ne bom kam špricalo nafte, kjer ne bi smelo. Če pa ti prej programsko zrihtaš, pol mal cvikam , da bi bil kak problem z neustreznostjo cevi, pa sm pol v kurcu..

Pa še eno nehvaležno vprašanje:) Katero od zgornjih cevi bi ti kupil z mojim denarjem :) ?


lp
rock n' roll
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Vedno najprej mehansko odstraniš DPF potem software...

Cev... nevem... najcenejšo?
Odgovori
  • Informacija