Odstranitev DPF filtra - 2.0 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

Ima kdo kakšno izkušnjo z odstranitvijo DPFja na 2.0 motorju? TribesMan pravi, da tega še ni delal - opozarja pa da bi zaradi EURO5 zahtev znale biti težave na tehničnem pregledu.

Odstranitev je sicer malce bolj zakomplicirana kot na 1.9 ter 2.4, vendar kakšnih hudih težav ne bi smelo bit. Nočem pa imeti kakšnih komplikacij potem, ko bo potrebno opravit tehničnega.

Zanima me samo, če je kdo že odstranil DPF ter kako je bilo na tehničnem -


Na AO forumu sem bral, da je kar nekaj ljudi že odstranilo DPF, vendar ne vem kako imajo v UK kaj tehnične preglede oz. če se je sploh kdo kaj sekiral zaradi tega...
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

sva že govorila o tem.
ne priporočam.
Problem je s tehničnim.
EURO 5 - ne boš naredil tehničnega, razen če ti bo kdo avto čez peljal.
poleg tega pri 2.0 jtdm težav z dpf filtri praktično ni.
jaz ga ne bi dal odstranit, bi pa avto vseeno peljal k Trajbiju da ga mal popedena.
Uporabniški avatar
ridley
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 102
Pridružen: Pe Jan 16, 2009 6:54 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

B_U_R_I napisal/-a:Ima kdo kakšno izkušnjo z odstranitvijo DPFja na 2.0 motorju? TribesMan pravi, da tega še ni delal - opozarja pa da bi zaradi EURO5 zahtev znale biti težave na tehničnem pregledu.

Odstranitev je sicer malce bolj zakomplicirana kot na 1.9 ter 2.4, vendar kakšnih hudih težav ne bi smelo bit. Nočem pa imeti kakšnih komplikacij potem, ko bo potrebno opravit tehničnega.

Zanima me samo, če je kdo že odstranil DPF ter kako je bilo na tehničnem -


Na AO forumu sem bral, da je kar nekaj ljudi že odstranilo DPF, vendar ne vem kako imajo v UK kaj tehnične preglede oz. če se je sploh kdo kaj sekiral zaradi tega...
Zaradi tehničnega pregleda se ne sekiraj, ker pri nas še nimajo naprav za ugotavljanje izpusta trdih delcev v zrak. Nameravajo pa v kratkem nekaj takšenga uvesti (razmišljajo v smeri, da bi avto povezali na računalnik in bi tako ugotovili delovanje DPF-ja)
Pri dizlih se na tehničnem meri koificijent dimnosti (katerega je določil proizvajalec avtomobila) in ne vsebnost trdih delcev.
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

ridley napisal/-a: Nameravajo pa v kratkem nekaj takšenga uvesti (razmišljajo v smeri, da bi avto povezali na računalnik in bi tako ugotovili delovanje DPF-ja)
Hahaha majstri!

ridley, kje si dobil te informacije vse? Kakšne dva meseca nazaj sem imel jaz tehničnega, pa sem ga ob omembi DPFja uprašal, če bi se dalo narediti tehnični brez njega. Dejal mi je le (ob vsem negodovanju nad DPFji, izgleda ima slabe izkušnje z njimi) da po legalni poti verjetno ne. Tako, da mislm da s kakšno "kavo" bi se dalo rešiti ta problem. Je pa res da merijo samo dimnost plinov, vendar prav DPF filter zaduši oz. razbije ta dim iz motorja na manjše delce, tako jih (po pričevanju taistega mojstra na tehničnih) naprava sploh več ne zazna - so premajhni. Če pa DPFja ni pa so seveda te delci večji in jih naprava zazna, tudi pokadila bi verjetno, če ga ne bi bilo.

Nisem prepričan, da je na EURO5 motorju odstranitev DPF na mestu. Mogoče, če pride do nepopravljive okvare samega DPF. Bi bilo pa dobro iz prve roke izvedet, kako je s tem. Če je slučajno že kdo storil kaj takega.
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Kaj nima 2.0JTD DPF nekje zgoraj pri mašini? Torej če gre majstr na tehničnem pod avto ne vidi da DPF manjka? Vsaj tako si jaz predstavljam :)

Pri 1.9JTD je pa bolj opazno da je bilo nekaj rihtano...ampak tam je pa EURO4 tako da ni problema :)
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

Pod motorjem je DPF, da. Pa saj ni problem da bi težil ker ga ne vidi, naprava za merjenje dimnosti pokaže, da manjka, ali?
Uporabniški avatar
ridley
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 102
Pridružen: Pe Jan 16, 2009 6:54 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

JUG napisal/-a:
ridley napisal/-a: Nameravajo pa v kratkem nekaj takšenga uvesti (razmišljajo v smeri, da bi avto povezali na računalnik in bi tako ugotovili delovanje DPF-ja)
Hahaha majstri!

ridley, kje si dobil te informacije vse? Kakšne dva meseca nazaj sem imel jaz tehničnega, pa sem ga ob omembi DPFja uprašal, če bi se dalo narediti tehnični brez njega. Dejal mi je le (ob vsem negodovanju nad DPFji, izgleda ima slabe izkušnje z njimi) da po legalni poti verjetno ne. Tako, da mislm da s kakšno "kavo" bi se dalo rešiti ta problem. Je pa res da merijo samo dimnost plinov, vendar prav DPF filter zaduši oz. razbije ta dim iz motorja na manjše delce, tako jih (po pričevanju taistega mojstra na tehničnih) naprava sploh več ne zazna - so premajhni. Če pa DPFja ni pa so seveda te delci večji in jih naprava zazna, tudi pokadila bi verjetno, če ga ne bi bilo.

Nisem prepričan, da je na EURO5 motorju odstranitev DPF na mestu. Mogoče, če pride do nepopravljive okvare samega DPF. Bi bilo pa dobro iz prve roke izvedet, kako je s tem. Če je slučajno že kdo storil kaj takega.
Majstri, hahaha.
S tem človekom, ko si govoril na tehničnem =D> =D> . Dimljenje motorja kot praviš, če je z izgorevanjem vse o.k., na tehničnem tudi brez DPF-ja ne bo pokazalo nič drugačnih rezultatov kot z DPF-jem. preverjeno.
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Če je uštimano tako kot je treba mu tista naprava ne bo nič pokazala.
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

Ne vem, če je tako preprosto.

EURO4 vs EURO5 omejujeta naslednje izpuste:

Slika
Legenda:
CO - Carbon monoxide
THC - Total hydrocarbon
NMHC - non-methane hydrocarbons
NOx - nitrogen oxides
PM - particulate matter

Razlike so kar precejšnje, tako da ne vem kako bi to zgledalo na tehničnem. V bistvu niti ne vem kaj točno merijo na tehničnem. Malo dvomim, da imajo aparaturo za VSE tole pomerit... Ali pač?
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Jaz tudi dvomim da jim tista sondica vse tole meri. Me prav zanima kako v tem primeru delajo kalibracije :) (in kako pogosto).

Kako pa izgleda odstranitev DPF na 2.0JTD...se naredi nadomestna cev ali preboj obstoječega DPF?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Na tehničnem se za dizle meri samo sajavost, ki je približno povezano s parametrom "PM" v tej zgornji tabeli. In tudi DPF vpliva samo na količino trdih delcev v izpuhu, saj se delci ujamejo v filtru (seveda ne vsi, tisti ekstremno majhni gredo vseeno čez).

Zahteve za euro 5 so precej bolj striktne, kot za euro 4, kar se tiče trdih delcev in če motor ni perfektno ohranjen bo zelo težko prit čez tehničnega.

Vsi ostali parametri v tabeli pa so bolj odvisni od delovanja EGRja in katalizatorjev, kot pa DPFja.

Na 2.0 JTD se DPF odstrani tako da zamenjaš prvi lonec pri turbini z novo cevjo (precej zakomplicirane oblike):

http://www.ebay.it/itm/tubo-rimozione-f ... e31&_uhb=1
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

Mislim, da bom počasi opustil idejo. Zaenkrat ni nobenih konkretnih primerov, da bi kdo pri nas to že delal (vsaj nihče se ne javi na tem forumu), nočem pa biti poskusni zajček :)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Jah edn bo mogu probat drgač ne bomo vedl zasigurno... :D
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

Heheh, ja sej vem :)

Ne grem riskirat 500€+ za odstranitev in riskirat, da me ne bojo na tehničnem spustili skozi. Bom prepustil nekomu drugemo, da bo poskusni zajček :P

Bom pač trpel to regeneracijo 2x na tank, kaj čem druzga.
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Kaj je ta cev za 2.0 JTD res tako draga ali je to samo Italjanska cena? (vem da že za 1.9 in 2.4 JTD so imeli na ebay.it dosti večje cene kot drugje). 500€ je res preveč za poizkus, škoda.
Odgovori
  • Informacija