Na AO forumu je veliko ljudi dalo DPF ostranit k Alfatune in hkrati narediti še remap in nihče se ni pritoževal (govorim za 1.9 in 2.4), noben pa se še ni oglasil z 2.0 motorjem.
Alfatuner pravi, da so jih že več naredili in da ni težav na MOT (tehnični pregled).
Ampak to je UK. Ne vem kako primerjat njihovega tehničnega in našega ter če preverjajo enake stvari... Pomoje da ne ...
Na kratko:
Pri 2.0 se odsvetuje odstranite. Kolega ki ima 2.0 odnovega je hitro opustil idejo, ko mu jeto odsvetoval celo sam tuner.
Lepo se vozi in pozabi na regeneracijo.
Ali pa prodaj in kupi 2.4. Bos vsaj vedel zakaj smo nekateri mahnjeni na petake.
Ja, razlog je v tem, da v šoli nismo nikoli imeli 5.
Čisto znebil se neodzivnosti ne boš, nej bi pa remap to malo izboljšal. Več naj povejo tisti, ki so to že naredili. Jaz samo povem naprej, kar sem bral po forumih ...
Jaz bi vzel prvo... tist dodatni ovinek me malo nervira
Glede vožnje, pa ni problem naredit par 100km brez DPFja, ne ga neki full tiščat tist čas, pa bo vse OK. Verjetno se bo pojavila kaka napaka ker bo DPF manjkal, ampak to ni nič kritičnega...
Jap. Po neuradnih informacijah s tehničnih pregledov naj bi tehnologija za kontrolo izpustov Euro5,6... stala ogromne denarje in je še lep čas ne bo.
Z avtom sicer nobenih problemov, pa ga uporabljamo točno tako kot ga ne bi smeli (zelo kratke relacije). Neodzivnost do 2.000 vrt/min se ne rešiš z odstranitvijo DPF ampak s čip tuningom. Sicer pa Italijani niso lagali samo pri teži vozila ampak tudi pri navoru: moja ima najvišjega šele pri 2700 vrt/min in ne 2000vrt/min kot naj bi bilo uradno.