Ko bo začelo spet nagajat bom dal dol pa probal razdret do semeringa pa bomo vidl drugače bom pa probal zalit elektronko... samo tam bo problem k drsa kolo ob kontakte
Čudno se mi zdi k ni nič podrsano ja... p**** škoda devat 200€ avli več za novega če se pa da nekak ta poštimat... prvo bom probal pa še semering vn vzet če se bo dalo...
Še opis moje težave...Že dalj časa mi motor ob hladnem vžigu nagaja, nekaj časa "vergla", kasneje se le zažene. Ob vžigu se pojavi veliko belega dima, med poskusom zagona pa se prižgejo vsi štirje smerokazi. Ko se motor vendarle zažene, gori na armaturki občasno nekaj časa oranžna lučka za motor, ki pa kasneje ugasne. Od včeraj naprej, pa je popolna tema - motor se niti več ne poskuša zagnati. Ali morda pozna kdo od vas razlog za vse skupaj. Na forumih se omenja akumulator, šobe, rele zaganjača itd....Danes ga bom poskusil zagnati še s "klemami".
Zaradi nizkih temp ti je oslabeli aku. izpustil duso. Prvo zamenjaj akumulator in tezave z luckami bi mogle takoj izginiti. Verjetno je zaradi iztrosenosti med verglanjem toliko padla voltaza da je za druge sisteme ostalo premalo moci da bi jih ob verglanju zagnal normalno. Zato je tudi javlalo vse tiste lucke,
Hvala za nasvet! Tudi jaz upam, da je samo akumulator...Kaj pa bi lahko bil vzrok za gost bel dim ob vžigu in na samodejni vklop vseh štirih smerokazov?
Zaenkrat res izgleda, da je najverjetneje res bil le akumulator. S sosedom sva avto zagnala s pomočjo kablov, naslednji dan pa sem šel na menjavo. Prvotni tovarniški akumulator, ki je bil star 5 let, zagonskega toka le 420A, sem zamenjal z močnejšim akumulatorjem in zaenkrat vžiga tako kot treba. Ker imam veliko kratkih voženj, so mi svetovali akumulator namenjen avtomobilom s start-stop sistemom, zagonskega toka 760A. Upam, da so težave z vžigom sedaj preteklost:)