Tudi sam sem imel problem skripanja pri speljevanju dodajanju plina oz bremzanju na sprednji desni strani. Kot pravite eni skripanje starega jogija / vzmetnice. Problem je v gumastem cepku ki je vpet v kovinski nosilec in sicer ta cepek se nahaja na posodici od tekocine za servo volan. Ce z roko premikas naprej nazaj to posodico spusca nadlezno cviljenje. Resitev : snames posodico in vse cepke namazes z oljem.
27.11.2015 sem v tej temi pisal o škripajoči zgornji roki.
Evo že 4-tič v pol leta škripa prednja desna zgornja roka (TRW).
Če ima kdo konkretne izkušnje kaj bi res bilo lahko narobe, da se to dogaja, razen da je kupljena pri istem dobavitelju in gre za serijsko napako. Sama menjava ne mora biti vprašljiva, saj predvidevam, da za menjavo ne potrebuješ doktorata znanosti.
Drgač pa me težko kdo prepriča, da alfa ni na odlični poti k propadu.
To je sekret od avtomobila.
Resnično sekret.
Korejci imajo 20 let originalno podvozje in razne plastične posodice, cevi in ostale dele in kava pa jaz vem kaj še.
Pri tem sekretu pa vse neki spušča (pa ni zdaj vse to pri moji alfi) in poka, cvili, crkuje.
Ko pogledaš kako na trg postavljajo novo gulio to zgleda kot bi gledal takega, ki si med delanjem blatne potrebe briše rit.
ko pogledam ostale alfe, pa saj ima 90% pri 200.000 km zamenjanih že več kot polovico vseh delov.
Pa to je naravnost smešno.
Najboljša stvar pri alfi je to, da imajo nekateri servisi zastonj kavo, medtem ko čakaš.
Pokanje je po mojem krivda napačnih materialov drsnega semibloka s plastično pušo in napačnih toleranc. Povrh vsega pa je kovinski del prehudo prešan ob plastiko - preveliko trenje. To povzroča pokanje oz. popuščanje drsnega dela ob večjih nihajih, ki je slišno predvsem ko pelješ počasi. Pozimi tega ni,poleti ko se plastika omehča pa malo več. Strukturno in statično pa s tako roko ni težav. Mazanje ne pomaga, najbolj pomaga če dobiš roko, ki ji ročno obrneš pušo. Druga možna varianta pa je da puša oziroma ležišče v katerega je privita ni v osi vrtenja roke, tak avto bo tam vedno pokal,razen ko bo puša dobila zračnost in trenje med plastiko in kovino ne bo več težava, bo pa težava v zračnosti.
Preden sem kupil alfo so mi skoraj vsi svetovali naj raje kupim Korejca, da bom imel mir za 20 let. Pa jih nisem poslušal ali pa Japonca, bom imel mir do penzije.
Očitno se niso motili.
Preden sem kupil alfo so mi skoraj vsi svetovali naj raje kupim Korejca, da bom imel mir za 20 let. Pa jih nisem poslušal ali pa Japonca, bom imel mir do penzije.
Očitno se niso motili.
zato pa pravim, da je edina šansa, da prodaš pa korejca kupiš pa čimprej
Predlogi o prodaji so delno na mestu, toda pri tem predlogu vidim, da za njim ne stojijo ravno inteligentne in razmisljajoče osebe.
Zakaj? Namrec, ce prodam alfo bom onesrečil nekoga drugega, ki mu bodo škripale roke vdake 3 mesece in bo potem na tem forumu lahko pisal še bolj kakšno sranje je kupil in pisal še o drugih za nekatere neprijetnih "resnicah" o avtomobilizmu in razumu.
Torej predno se poda predlog je potrebno razmisliti, se posebej, ce so napisani z namenom posmehovanja.
V informacijo drugim. Klical 3 strokovnjake za amortizerje in podvozje. Vsi trije so rekli, da amortizerji niso krivi za škripanje rok. Dogovorjen sem z enim, da pogleda in testira celotno podvozje in ugotovi, kaj je narobe. So pa vsaj preko telefona rekli, da je skoraj gotovo napaka na rokah (roke so bile iz iste serije). Torej: smola.
Možakar prek telefona pravi, da je kriva roka (ki jih po naključju tudi on prodaja), drug možakar (Tribesman, ki obvlada mehaniko bolj kot pol mehanikov v Sloveniji skupaj) pa da so amortizerji. Dilema komu verjet....
Korejcu pa res ne bodo škripale roke po 20 letih, oziroma ne bo škripalo nič, razen piš vetra skozi razbita stekla na avtoodpadu...
EDIT: amortizerji niso krivi za škripanje rok, so pa krivi za prekomerno obrabo le-teh.
S p<0,05 trdim, da sta oba prednja amortizerja približno enako obrabljena
Torej zakaj za boga crkujejo samo desne roke, ce so krivi slabi amortizerji.
Serviser, ki se s podvozjem bavi že 40 let in je tudi na forumih in pri teoretikih cenjen pravi, da tudi totalno zanič amortizerji nebi v tako kratkem časj uničili roke.
Poleg tega je na cesti veliko 159k z 200.000 km in originalnimi amortizerji in tudi originalnimi rokami. Pa sem prepričan, da nimajo boljših amortizerjev od moje 1700 kg težke krave.
Takoj ko avto pregleda oseba, ki izkusnje nabira tako, da ima šmeraste roke sporočim kaj je bilo narobe. Sam sem še vedno mnenja, da imam smolo, TRW pa zaniš kontrolo materiala.
Najbolj crkujejo desne roke, ker je ob robu vozišča ač več grbin kot na sredini.
Glede 159 - moja ima razen ene gornje roke pri 228k km vse original, ženina 159 pri 215k km vse zgornje in spodnje original ter svakova 159 pri 190k km tudi vse original - nobene od teh treh nisem še slišal da bi zaškripala vsaj enkrat tako da zgleda da imaš res smolo.
So pa na ostalih delih okrog motorja nabrale stroškov za skupaj cca 4000€ samo v zadnjih 2 letih (tako da se delno strinjam z opazko "sekret od avta"... ampak ne napram korejcem in nemcem, o teh ne ni niti začenjal