Počila zvočno ali prava mehanska odpoved. Za oboje je vsaj po mojem krivo šalabajzerstvo proizvajalca. 100% gotovo so imele prvovgradnje kvalitetnejši material, ker če bi to počeli novi avtomobili bi jih nehali proizvajati že leta 2007. Razen, kot sem že pisal če se je vsem podvozje-šasija na desni strani med tem časom zamaknilo ali zvilo iz osi vrtenja.
Mogoče bi bilo vredno pričeti razmišljati, glede na padanje kvalitete teh delov, da bi se v te roke "pričelo" nameščati mazalne niple, kar bi bilo teoretično mogoče, v bistvu je potrebna le izvrtina skozi obroč roke na tej puši (s spodnje strani zaradi podmazovanja) do kovinskega drsnega tulca (ravno skozi plastiko). Nekaj podobnega so delali na 147.
V alu obroču roke pa vrezat M6 navoj in privit noter nipl. Nevarnost je lahko le ta da bi pritisk masti ločil plastiko od gume in mazal (tudi) napačen del. Nekaj podobnega temu:
Zagotovo je zračnosti med plastiko in železom (glede da je drsni spoj) povsem dovolj za prehod kake rdeče (sintetične) masti iz mazalke. Če bo kak junak to preizkusil bi bilo dobro dobiti kak feedback.
Tako imaš globinsko mazanje z mastjo, z razliko sprayanja ki nekih tlakov kot so prisotni v tem stiku ne zdrži ali pa sploh ne prodre dovolj globoko v stik. Če bi to zdržalo po 4000 km potem ne bi bila nobena težava občasno volan zasukat v skrajno lego in odspodaj brez kakršnekoli demontaže, nabasat malo masti.
Ker če se prav spomnim tudi TRW-jeve posamične puše so na tem spoju mastne.
Zgolj v razmišljanje,pa ne se jezit če strojniško kaj ne gre skupaj.
P.S. Sem videl informacijo o poku;
Če pa mu je počil aluminijast obroč roke, potem je bila lahko izvrtina premajhna, puša prevelika ali pa prešanje puše v roko iz osi in na silo kar je pretegnlo-napelo material. Pri tem pokanju pa resnično ni nobenega pardona ali pa sploh veze z montažo. Srečno!