Izgublja moč + Nihanje tlaka turbine - AR 159, 1.9 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
abanjale
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 61
Pridružen: Ne Mar 13, 2011 8:38 pm

Jaoo in moja sreča:) eto zato tud lota ne špilam:)
skratka poznaš koga ki bi čekiral tale bt diag tool . Namreč je že drugi sposojen ob katerem avto znori, pri lastniku pa deluje bp.
Kakšna ideja oz kdo bi to vedu
http://www.amazon.co.uk/ELM327-Bluetoot ... B00NFP93W8" onclick="window.open(this.href);return false; ( identični )
alko1
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 27
Pridružen: To Feb 17, 2009 8:36 am
Vozilo: Alfa Romeo 159 2,4 JTDM 2006

Živjo, sem si kar tole temo sposodil da ne odpiram nove. Imam eno težjo rešljivo težavo.
Vozim 159 2,4 (2006) 145.000 km, pred letom in pol sem dal blokirat EGR ventil in odstraniti DPF.
Zadnja dva meseca avto ne gre več kot je šel prej, turbina nafila tlak samo do 1,2 bara.http://forum.alfa-klub.com/posting.php? ... 34&t=35252#" onclick="window.open(this.href);return false;
Imel sem ga na servisu pri Strajnarju 2 tedna in ne more najti vzroka. Preveril je sesalni kolektor in lopute, vse cevi in tlake, z druge 159 je uporabil senzorje (LMM, senzor na turbini) in je vse OK.
Turbina je bila preverjena pri dveh ki obnavljata turbine in oba pravita da je OK.
Pri diagnostiki se je pokazalo je da ima avto že pod štandgasom 10-15% premalo zraka.( preverili filter za zrak in katalizator)

Je imel kdo podobno težavo? Pozna kdo koga ki mi lahko pomaga?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Poznam ta avto, ker sem "sodeloval" pri diagnozi problemov. Na žalost nimam več idej kaj bi sploh še lahko bilo. Na servisu so probali zamenjat praktično vse kar se zamenjat da na tem avtu. Vendar nič ne pomaga.

Edina stvar ki "pomaga" da avto potegne dobro je to da vežeš vakum direktno na turbino, brez regulacijskega "overboost" ventila. Vendar to ni rešitev, saj ti motor vrže v varni režim ker je potem pritisk turbine previsok.
Overboost ventil in vse cevke okoli vakuma so bile pregledane in zamenjane z drugega avta, vendar ni razlike.

Sicer nevem kakšno je stanje trenutno, nazadnje ko me je Strajnar klical so vzeli dol katalizator (sem sumil da bi lahko bil katalizator ali pa izpuh zabasan), in ni bilo nobene razlike.

Zadnja ideja ki sem jo imel je da bi bilo lahko kaj narobe z električno napeljavo do ventila, ki regulira vakum na turbini (in določa tlak turbine). Če bi imel kje kak slab stik, potem se ventil ne odpre dovolj in ne dobiš dovolj vakuma.
Nazadnje sem Strajnarju predlagal naj pregleda električno napeljavo in vse varovalke releje, ki so povezani z overboost ventilom, nevem pa kaj so naredili.
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

pomojem je nekaj s turbino narobe
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Turbina je bila pregledana pri firmi ki obnavlja turbine, so rekli da je vse OK s turbino...
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Kako je pa z VNT % med vožnjo (ne na mestu v delavnici)?
Če se turbina trudi ustvarit pritisk, se to vidi in pomeni da pritisk nekje uhaja.
Največja možnost uhajanja pritiska pa je na sesalnem pri loputkah...

Aha v tem primeru bi tudi na mestu kazalo višek zraka... :-k

Zamašen intercooler?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Zrak ne uhaja... preverjeno... cevi, intercooler in kolektor ne puščajo.

Sesalni kolektor je bil dol in pregledan, loputke so bile odstranjene kako leto nazaj. Luknje zamašene z vijaki.

Med vožnjo se kaže manjko zraka ne višek...

VNT med vožnjo je višji kot na drugih motorjih (ECU bi rad več boosta, pa ga ne dobi).

Zamašen intercooler s čem?
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Lahko je bil kaj udarjen, ne vem.
Najverjetneje je neka restrikcija nekje na vsisni strani, lahko da že pred turbino, na izpušni razen katalizatorja in DPF-ja nima kaj blokirat.
Če so bile vse cevi pregledane, ostane le še IC ali pa se je nekaj drugega spregledalo.
Ali je to ali pa je nekaj z motorjem narobe (slabo nastavljen zobati jermen recimo), drugih možnosti ni.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Zakaj avto vleče kot nor, če vakum na turbino vežeš direktno brez overboosta? :D

Če je vakum vezan direktno, se turbina zavrti že pri 1500 obratih. Če pa gre preko overboost ventila pa pred 2500 ni nič. (overboost je bil že menjan večkrat, pa ne pomaga).

Motor je v fazi, preverjeno z orodjem.
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Ko priklopiš vakum direkt, so MAF vrednosti normalne?
Če je tako pa je problem s krmiljenjem overboost ventila, če sploh dela...
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

hm to je pa res čuda kaj pa če so lopatice zamešene oz štekajo na turbini
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Lopatice se premikajo...

Overboost dela... sam nisem siguren če dela tako kot treba. Bi moral električno preverit z osciloskopom kaj se dogaja.
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Ja če direkt vakum na turbino dela bolje pol je nekaj na krmiljenju ventila.
Lahko pa je tudi prešvoh vakum in direkt na turbino nekaj naredi prek ventila pa premalo.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Vakum pred ventilom je bil izmerjen, in je tak kot mora biti... 600mbar podltaka.
Uporabniški avatar
shark13
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 167
Pridružen: To Jun 04, 2013 6:48 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: trbovlje

intercooler bi bil lahko zamasen. ce je gdaj v preteklosti turbino razgnal in bi kaksen delcek zasel notri
(sem ze videl tak primer na vw)
Odgovori
  • Informacija