Lep pozdrav. Problem je sledeč. Avto nima več moči kot jo je imel, to opažam predvsem v višjih prestavah, ko pohodim tlak turbine normalno naraste do maksimuma avto potegne potem pa v trenutku pade tlak nekje na polovico, začuti se trokiranje, avto ne pospešuje, potem pa počasi tlak zopet raste, vendar ne doseže več maksimuma, razen če zopet spustim gas, ter pohodim( vem da tlak naraste do masimuma samo za trenutek, potem pa pade na nekoliko nižjo raven) vendar je pri meni ta nižja raven zelo nizko. Kaj bi bilo lahko krivo? egr sem očistil, mogoče zapacan zračni filter, injektorji, zapacan naftni filter , (velikokrat namreč kar dobro izpraznim tank)
Pri prejšnjem avtu sem imel podobne težave, čeprav ne tako zelo opazne. Težava je bila počena cev od turbine, sploh se ni videlo fizično, je pa ravno zrak ven butal v havbo od znotraj in je mehanik to opazil.
Imam podoben problem,mi isto pade tlak turbine in sicer v 4. in 5. prestavi.To se dogaja nekje med 2000 do 2300 obrati.Za malenkost pade tlak turbine,za trenutek avto ne potegne najbolš potem pa od 2300 obratov normalno vleče.Sam se kej dost ne porajta,morš ful bit pozoren,da opaziš težavo.Tk da se še nisem odloču,za odpravo težave.Ne vem pa kaj bi blo lohk narobe.
Pritisk ima veze samo s turbino. Zračni filter bi moral biti res zapacan do amena da bi se dogajale take reči. (čeprav se spomnim da je imel nekdo enkrat problem, pa so naknocu ugotovili da je v škatli kjer je zračni filter bilo do polovice višine filtra vode...)
MAF ne more bit. EGR ne more bit. Lahko je vakumski elektro ventil za regulacijo lopatic turbine, lahko so vakumske cevke ki vodijo do turbine, lahko pa so tudi lopatice v turbini (to je najdražja opcija).
Preveri najprej vse vakumske cevke, če katera samo malo pušča je to vzrok...
Ma nevem če bi to bila cev... sigurno bi se slišal piš zraka ki uhaja s cevi, pa kljub temu da ima avto DPF bi kadil. Vsaj opazno... No da ne omenjam da bi se ti DPF zabasal v 10km...
Avto ne kadi, ni saj v izpuhu, izpušni sistem nima čisto nobene obloge.Zato upam da je kaj v zvezi z vakumskimi cevmi, glede na to da turbina je sposobna dat maksimalni tlak, je verejtno problem v regulaciji tlaka, da tako drastično pade, potem pa zopet narašča. Kako lahko preveriš vakumske cevi ter ta ventil ki ga omenjaš?
Peljal alfo na servis zamenjali vse filtre, olje( normalen servis) zamenjali tudi egr ker je štekal, zamenjali senzor tlaka na turbini, stanje pa isto kot prej avto nima moči tlak pa niha! ???????
Zadnjih par dni mi sveti lučka za mašino in avto sploh nima nobenih pospeškov,totalno zamorjen ko pritisneš na gas avto kr zamori kot da bi blo nekaj ful zamašeno.Egr ventil sem menjal pred 11 meseci,tko da ta pomojem nebi smel bit že zamašenm,ker tud nism naredil velik kilometrov,razn če je dpf filter al pa kaj drugega....kakšne ideje kaj bi lahko bilo,preden ga pelem na servis pa me bo pol vrglo ko bom videl račun za popravilo?