Sploh pa če so šobe fuč, se to niti ne pozna veliko na porabi. Mogoče je kake pol litra razlike v ekstremnih primerih.
Se pozna odsoptanje med računalnikom in ročnim računanjem, sama poraba pa ne bo full višja.
Čudno je že da imaš tako ekstremno porabo. Že če vzamemo tisto iz board computerja, 8.5l, je zelo velika poraba za "normalno vožnjo" brez DPFja. To je 1.5l preveč za "normalno vožnjo". Da ne govorim o 10l, kar je čisto absurdna številka za 1.9 JTD.
Ni mi jasno kaj bi lahko povzročalo tako divjo porabo. Pred praznjenjem DPFja, smo bili prepričani da je DPF, saj je med vožnjo diferencialni tlak na DPFju nastel tudi čez 0.5 bara. Kar je bil znak za ekstremno zabasan DPF.
Po praznjenju tega ni bilo več. Samo poraba pa ostaja.
Zadnjič spremenil TribesMan, dne Sr Apr 01, 2015 9:46 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Glede na vse prebrano jaz mislim da tici krivec v VOZNIKU in ne na komponentah avtomobila. Pac treba se je sprjaznt da clovek nezna varcno vozit in skos tapka tisto pedalko za plin. V mestu oz mestne in primestne voznje so dokaj visoke stevilke porabe vedno.... 10l/100km je res da malo prevec za 1.9 ampak je mozno..... Recimo moj primer : Ford mondeo mk3 tdci 2.0 131PS : normalna voznja 6-7l/100km. Voznja z priganjanjem, hitrim speljevanje, mestne guzve 8-9l/100km . Tko da sem mislenja da clovek enostavno ne zna vozit varcno in PIKA.
P.S. : Se to... Tudi moje sobe so u kurcu pa dosegam sevedno porabo z penzion paketom pod 6L/100km
Tole, da je voznik kriv je po moje čisto zgrešeno. Ni šanse, da bo človek cel tak porabil z divjim speljevanjem in drajsanjem po mestu. Pa tudi, če bi to počel ne bi smela biti takšna poraba. Verjetno je takrat še bolj pazil. Nekaj mora biti narobe z avtom. Meni je laguna 2.0d pila 8-9 l ampak tam so bili v k.... batni obročki. Pelji ga na en res dober (uradni) servis in upaj, da se najde nekdo, ki se bo res poglobil in temeljito pregledal vse možne vzroke. Če lahko se malo pozanimaj, kaj se je dogajalo z avtom pred tabo, kontaktiraj prejšnjega lastnika, pomisli malo kako dolgo se to dogaja.....
Ni sofer, ker mu tudi bc precej laze. Kaze mu okrog 8 dejansko pa spije 10. Bo verjetno kaj okrog pumpe in injektorjev, nekaj v smeri doziranja goriva.
No kot ste eni pisali kok je/sem voznik kriv, avto sem za recimo okoli 300-400km posodil, poraba nič kaj manjša.. In pa da ga sam po mestu tiščim nebo držalo, danes sem bil službeno v avstriji, cesta sama ravnina, 6 prestava pa do 110 km/h, rač poraba skozi okoli 5.8, tankal sem ko se mi je lučka prižgala 20e, torej mal manj kot 17l, pridem domov, števec kilometrov kaže 203km in glej ga zlomka, lučka za gorivo se prižge, torej relacija okol 8.5... Mestna pa še vedno 10+.. Trenutno mam v avtu sposojen LMM in je rač poraba padla za okol 0.5l, dejanska pa ne..
pa glede merjenja razdalje sem večkrat poskusil in meri pravilno..
Fantje mam en problem dones zutrej iz nocne se pelm dam in ze med voznjo upazm da dam velikansko poraba 8.9l voznja povsem umirjena in normalna. Pridm domov na mesu mu zraste povprecna poraba na 10l kaj bi lahko se to dogajal ? Hvala za ksno dobro informacijo
Nič takega... obrabljeni injektorji.
S časom se luknjice na injektorjih malo povečajo zaradi erozije, in potem vbrizg ni več tako točen (v cilinder gre več nafte kot ECU predvideva), posledično laže računalnik za porabo...
Lahko iz lastnih izkušenj povem, injektorji po 370.000km so lagali okoli 12%.
Zdaj sem dal notri druge rabljene injektorje z manj prevoženimi in potovalni računalnik laže samo 3%.