Zgubil pa sem skoraj pol ure pri dveh vijakih pri vztrajniku, saj nisem vedel kako...odvijete pa jih tako, da spodaj v odprtino vstavite izvijač in vrtite vztrajnik.......in v drugi luknji gledate, kdaj se prikaže utor za torx nastavek in ga vstavite ter odvijete vijak, saj v nasprotnem primeru ne boste mogli odvit.
Pri moji 1.9/150 in 200.000km bi brez dvigalke/vzvoda težko izruval šobe kako drugače ven. Tud 2.0 motor bi moral bit v osnovi podoben 1.9. Šobe sicer nimajo konusa ali podobnega ampak umazanija in vibracije so vsaj 2 od 4 šob pošteno zaplombirale v blok. Kar se tiče menjave tesnila vsaj pri moji ti brez orodja za fiksiranje odmične in glavne gredi in smisla za menjavo zobatega jermena ne bi priporočal menjave doma. Če si sam menjuješ zobati jermen potem ti tudi menjava tesnila pokrova ne bi smela delati težav. Seveda upoštvajoč čistočo in doslednost.npr. vpihovanje zraka preko odprtine za svečke tako da ti pri ruvanju šobe pesek in smeti ne letijo v cilinder, čiščenje ležišč z lesenimi deli in čistimi cunjami, menjava bakrene podložke pod šobami obvezna. Bog ne daj poškodovati ležišča šobe na bloku cilindra ali pa stične površine na glavi cilindra, ker potem nisi rešil čisto nič.
Pri potiskanju vijakov pa je potrebno stare vijake očistiti tako navoje kot rob pod glavo. Rob pod glavo podmažeš z mastjo in vijake potiskaš enkrat v spirali iz sredine navzven začenši v srednji vrsti. Dobra pomoč je v e-per tam dobiš tudi potisne momente. Ni ravno popoldansko delo, bolj celodnevno sobotno amatersko.Seveda ni zastonj govorit da ko si že tam narediš še zamenjavo jermena črpalke vode, napenjalcev itd. se rpavi komplet servis.
če ti pušča olje tle pri vakum črpalki ni tesnilo pokrova zanič ampak tesnilo okrog lijaka za nalivanje olja pa tesnilo okrog vakum črpalke tam ti olje verjetno šiba vn
Še ena pacientka uspešno pozdravljena, zamenjali smo tesnilo in lučke že par dni ni več. Pred tem se je prižigala ob čisto vsakem jutranjem zagonu. Ležaji gredi so na srečo ok, kilometrom primerno, tako da smo ukrepali pravočasno.
Hvala vsem za informacije v tej temi, in ne pustite se prepričati na raznih uradnih servisih in izdajah delov. 100% je to to.
tudi jaz pred 14 dnevi zamenjal tesnilo ... samo ni šlo čisto vse po planu po menjavi, sta mi senzorja za merjenje toplote izpustnih plinov odpovedala in ja dodatni strošek..... P.s. se je komu dogaja da ob mrzlih dnevih ( se pravi po 0 stopinj) stopalka za sklopko ko je potisneš .. in nato spustiš počasi vrača alipa celo ne vrne do konca ? ( meni se zdi kot da mi zmrzuje ..ker potem ko je avto čisto segret normalno deluje)
Maco87 napisal/-a:tudi jaz pred 14 dnevi zamenjal tesnilo ... samo ni šlo čisto vse po planu po menjavi, sta mi senzorja za merjenje toplote izpustnih plinov odpovedala in ja dodatni strošek..... P.s. se je komu dogaja da ob mrzlih dnevih ( se pravi po 0 stopinj) stopalka za sklopko ko je potisneš .. in nato spustiš počasi vrača alipa celo ne vrne do konca ? ( meni se zdi kot da mi zmrzuje ..ker potem ko je avto čisto segret normalno deluje)
Meni se je to dogajalo, potem smo zamenjali en cilinder na sklopki in je mir, ne vem točno kateri je ali kako se reče, vem pa da sta dva en je zunaj na zajli (tega smo menjali) in je enostavno dostopen in poceni, tako da strošek ni bil bog ve kaj, je pa lahko tudi drugi, ki naj bi bil pa nekje bolj notri in tisto je pa kup dela kar pomeni da ni več tako poceni.
Maco87 napisal/-a:tudi jaz pred 14 dnevi zamenjal tesnilo ... samo ni šlo čisto vse po planu po menjavi, sta mi senzorja za merjenje toplote izpustnih plinov odpovedala in ja dodatni strošek..... P.s. se je komu dogaja da ob mrzlih dnevih ( se pravi po 0 stopinj) stopalka za sklopko ko je potisneš .. in nato spustiš počasi vrača alipa celo ne vrne do konca ? ( meni se zdi kot da mi zmrzuje ..ker potem ko je avto čisto segret normalno deluje)
Meni se je to dogajalo, potem smo zamenjali en cilinder na sklopki in je mir, ne vem točno kateri je ali kako se reče, vem pa da sta dva en je zunaj na zajli (tega smo menjali) in je enostavno dostopen in poceni, tako da strošek ni bil bog ve kaj, je pa lahko tudi drugi, ki naj bi bil pa nekje bolj notri in tisto je pa kup dela kar pomeni da ni več tako poceni.
fredi napisal/-a:Hvala, za kataloško številko. Sem se pa malo pozanimal pri mehanikih in mi je eden reko da paše od Opel Insignia 2.0 diesel in je pol cenejši okol 40-50 € . to pa je kataloška 55590953
Zdravo, zanima me če si zamenjal hladilnik egr ventila, kje si ga dobil in cena, ker je na moji alfi 159 2,0 jtdm tudi šel rakom žvižgat
Da ne bodo moderatorji jezni, bom rajsi pod tole temo pisal. Mislim, da ima tole kar je na slikah nekaj skupnega s to temo...
Ko je danes mehanik odprl zascito pod motorjem, me je pricakalo tole "presenecenje":
Res nagravzno okrog karterja in v okolici. Vzrok? Je treba cel karter menjat? Najbrz bom moral najprej vse spucat in potem ugotovit kje tocno pusca ali kako naj se lotim resevanja tega sita?
Nsjprej operi oz. razmasti. Potem sem zapelji brez spodnje zaščite in poglej, če kje kaj spušča. Potem pa popravi. Ko boš menjal servo, zamenjaj še posodico.
P.S. Zdaj veš zakaj so na solnograškem alfe redkejše, kot trezni politiki v Slo parlamentu.