Dal sem jim to kataloško in slikco s foruma od Xin-a kako zgleda tesnilo, pa pravijo da se je kataloška zamenjala in na koncu to dobim
Zdej pa spet preverjajo oz. iščejo pravilno tesnilo
pa še to slikco sem sedaj priložil (upam da je prava )
Nima veze, če se je kataloška zamenjala! Tudi, če išče po stari, neveljavni OE kodi, mu najprej izpiše trenutno veljavno. Stara koda pa se nikjer ne pojavi na nekem novem, drugem delu! Mislim, da so oni zamočili...
To si v Ljubljani na AT kupoval? Ko sem jo jaz kupoval so jo imeli na zalogi oziroma v skladišču preko ceste. Seveda je to, kar so ti poslali napačno in ta zadnja slika je pravo tesnilo.
danes videl insignio razdreno 10000km realnih motor zagrabil zaribal zanimivo pa je da gumica spodaj mehka tako kot mora bit nič spodfrkjena. zagrabli so pa na glavni gredi zanimivo
Težava odpravljena z omenjenim tesnilom
Mogoče kot zanimivost, preden mi je začelo sporočati to napako na ekrančku, sem opazil že poleti da mi je kazalo tudi različne nivoje olje oz. je le-ta skakal tudi po 2-3 črtice na board-u, pa čeprav je bilo olje menjano junija/2016 oz. na palčki je bil ves čas enak. Možno da je ta tesnilo povezan tudi s tem
SIMONCELLI napisal/-a:ja ce bi dolgo cakal bi verjetno tut ribnu pri oplu je problem k sploh ne javi opozorila
Jaz imam isto težavo in sedaj že 2-3 dni raziskujem težavo ( res da je to tesnilo verjetno že malo slabše, predvidevam gleda na to da je avto star 5 let ) vendar mi je rekel mehanik, da ni problem če ob zagonu motorja lučka oziroma se pojavi opozorilo za 1-2 sekundi ob mrzlem vremenu na hladen motor. če bi pa ta lučka se začela pojavljati med samim delovanjem motorja potem pa bi to bilo podnujno za zamenjati. In tudi sem mu omenil za insignijo in da je blo kr nekaj primerov da so zaribali zaradi tega in je pokomentiral, da se tega še ni zgodilo na alfi 2.0 jtdm oziroma ni videl primera in da tudi pri oplu imajo drugače zasnovano strukturo te oljne pumpe ( tu me je žal zgubil, ker takih podrobnosti ne vem ),
Sedaj, če kdo ve kaj več o tem pa se priporočam za razlago
Tu nas je kar nekaj ki smo tole tesnilo zamenjali, nekaj podobnega je mehanik rekel tudi meni, pa sem mu rekel naj menja, ti se pa sam odloči koliko te moti opozorilo ob vžigu in kdo bo kriv če ti na koncu zariba...
Gorjup napisal/-a:Tu nas je kar nekaj ki smo tole tesnilo zamenjali, nekaj podobnega je mehanik rekel tudi meni, pa sem mu rekel naj menja, ti se pa sam odloči koliko te moti opozorilo ob vžigu in kdo bo kriv če ti na koncu zariba...
saj zato sprašujem še za mnenja ne kontriram nobenega ... da ne bo pomote jaz bom tudi ravnokar delal velik servis pa bom verjetno kr zraven tega še to naredil.
opel je baje sestavljal ze prej bloke in največji problem je na glavni gredi baje da je preveč stisjeno se pravi gred in ležaji glavni imajo malenkost zračnosti ta je pa preveč stisjen pa blok motorja ni cist isti kot pri jtdm
sem danes klical tu v MBna alfa petrovčič in mu povem po kataloški za to tesnilo in ga za ziher vprašam kakšne oblike je in je rekel štirioglato tako, da imajo vsi to težavo morem tja pa sliko pokazat, da vidi kako tesnilo je to
Maco87 napisal/-a:sem danes klical tu v MBna alfa petrovčič in mu povem po kataloški za to tesnilo in ga za ziher vprašam kakšne oblike je in je rekel štirioglato tako, da imajo vsi to težavo morem tja pa sliko pokazat, da vidi kako tesnilo je to
kaj mi lahko prosim pomagate pri tej gumici, ker očitno zgoraj omenjenem alfa servisu ne bom nič dobil, ker ne ve kera gumica je... kje ste vi to kupli ? pošiljajo tudi po pošti ?