Lučka za olje - 2.0 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
sejmon
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: Če Maj 26, 2016 8:45 pm
Kraj: Pomurje

Tudi jaz sem včeraj tesnilo zamenjal.

Zgubil pa sem skoraj pol ure pri dveh vijakih pri vztrajniku, saj nisem vedel kako...odvijete pa jih tako, da spodaj v odprtino vstavite izvijač in vrtite vztrajnik.......in v drugi luknji gledate, kdaj se prikaže utor za torx nastavek in ga vstavite ter odvijete vijak, saj v nasprotnem primeru ne boste mogli odvit.
sejmon
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: Če Maj 26, 2016 8:45 pm
Kraj: Pomurje

zanima me, če je že kdo menjaval tesnilo na ventil deklu (2.0/136), je to doma izvedljivo?, ali rabim orodje za demontažo šob?,,,
vučko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 151
Pridružen: So Jun 19, 2010 2:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

Pri moji 1.9/150 in 200.000km bi brez dvigalke/vzvoda težko izruval šobe kako drugače ven. Tud 2.0 motor bi moral bit v osnovi podoben 1.9. Šobe sicer nimajo konusa ali podobnega ampak umazanija in vibracije so vsaj 2 od 4 šob pošteno zaplombirale v blok. Kar se tiče menjave tesnila vsaj pri moji ti brez orodja za fiksiranje odmične in glavne gredi in smisla za menjavo zobatega jermena ne bi priporočal menjave doma. Če si sam menjuješ zobati jermen potem ti tudi menjava tesnila pokrova ne bi smela delati težav. Seveda upoštvajoč čistočo in doslednost.npr. vpihovanje zraka preko odprtine za svečke tako da ti pri ruvanju šobe pesek in smeti ne letijo v cilinder, čiščenje ležišč z lesenimi deli in čistimi cunjami, menjava bakrene podložke pod šobami obvezna. Bog ne daj poškodovati ležišča šobe na bloku cilindra ali pa stične površine na glavi cilindra, ker potem nisi rešil čisto nič.
Pri potiskanju vijakov pa je potrebno stare vijake očistiti tako navoje kot rob pod glavo. Rob pod glavo podmažeš z mastjo in vijake potiskaš enkrat v spirali iz sredine navzven začenši v srednji vrsti. Dobra pomoč je v e-per tam dobiš tudi potisne momente. Ni ravno popoldansko delo, bolj celodnevno sobotno amatersko.Seveda ni zastonj govorit da ko si že tam narediš še zamenjavo jermena črpalke vode, napenjalcev itd. se rpavi komplet servis.
sejmon
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: Če Maj 26, 2016 8:45 pm
Kraj: Pomurje

Hvala za odgovor in pojasnila...bom se premislil.. :mrgreen:

Problem so zgleda potem sobe...kot ponavadi seveda...
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

če ti pušča olje tle pri vakum črpalki ni tesnilo pokrova zanič ampak tesnilo okrog lijaka za nalivanje olja pa tesnilo okrog vakum črpalke tam ti olje verjetno šiba vn
Uporabniški avatar
luni
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 617
Pridružen: To Feb 21, 2006 1:35 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

Še ena pacientka uspešno pozdravljena, zamenjali smo tesnilo in lučke že par dni ni več. Pred tem se je prižigala ob čisto vsakem jutranjem zagonu. Ležaji gredi so na srečo ok, kilometrom primerno, tako da smo ukrepali pravočasno.

Hvala vsem za informacije v tej temi, in ne pustite se prepričati na raznih uradnih servisih in izdajah delov. 100% je to to.
Tko vidi lice ninđe, umreće u strašnim mukama!
Maco87
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 33
Pridružen: Sr Okt 12, 2016 9:09 am

tudi jaz pred 14 dnevi zamenjal tesnilo ... samo ni šlo čisto vse po planu :D po menjavi, sta mi senzorja za merjenje toplote izpustnih plinov odpovedala in ja dodatni strošek..... :) P.s. se je komu dogaja da ob mrzlih dnevih ( se pravi po 0 stopinj) stopalka za sklopko ko je potisneš .. in nato spustiš počasi vrača alipa celo ne vrne do konca ? ( meni se zdi kot da mi zmrzuje ..ker potem ko je avto čisto segret normalno deluje)
Gorjup
Alfist
Alfist
Prispevkov: 428
Pridružen: To Apr 03, 2012 9:57 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Ti, 2.0, letnik 2009
Kraj: Ljubljana

Maco87 napisal/-a:tudi jaz pred 14 dnevi zamenjal tesnilo ... samo ni šlo čisto vse po planu :D po menjavi, sta mi senzorja za merjenje toplote izpustnih plinov odpovedala in ja dodatni strošek..... :) P.s. se je komu dogaja da ob mrzlih dnevih ( se pravi po 0 stopinj) stopalka za sklopko ko je potisneš .. in nato spustiš počasi vrača alipa celo ne vrne do konca ? ( meni se zdi kot da mi zmrzuje ..ker potem ko je avto čisto segret normalno deluje)
Meni se je to dogajalo, potem smo zamenjali en cilinder na sklopki in je mir, ne vem točno kateri je ali kako se reče, vem pa da sta dva en je zunaj na zajli (tega smo menjali) in je enostavno dostopen in poceni, tako da strošek ni bil bog ve kaj, je pa lahko tudi drugi, ki naj bi bil pa nekje bolj notri in tisto je pa kup dela kar pomeni da ni več tako poceni.
Maco87
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 33
Pridružen: Sr Okt 12, 2016 9:09 am

Gorjup napisal/-a:
Maco87 napisal/-a:tudi jaz pred 14 dnevi zamenjal tesnilo ... samo ni šlo čisto vse po planu :D po menjavi, sta mi senzorja za merjenje toplote izpustnih plinov odpovedala in ja dodatni strošek..... :) P.s. se je komu dogaja da ob mrzlih dnevih ( se pravi po 0 stopinj) stopalka za sklopko ko je potisneš .. in nato spustiš počasi vrača alipa celo ne vrne do konca ? ( meni se zdi kot da mi zmrzuje ..ker potem ko je avto čisto segret normalno deluje)
Meni se je to dogajalo, potem smo zamenjali en cilinder na sklopki in je mir, ne vem točno kateri je ali kako se reče, vem pa da sta dva en je zunaj na zajli (tega smo menjali) in je enostavno dostopen in poceni, tako da strošek ni bil bog ve kaj, je pa lahko tudi drugi, ki naj bi bil pa nekje bolj notri in tisto je pa kup dela kar pomeni da ni več tako poceni.

https://www.herkules.si/index.php?productID=68172 <-- to si tega mislil ? al je to ta... ki je težko dostopen ?
Gorjup
Alfist
Alfist
Prispevkov: 428
Pridružen: To Apr 03, 2012 9:57 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Ti, 2.0, letnik 2009
Kraj: Ljubljana

Prosim ne me držat za besedo, ampak jaz bi rekel da je to ta ki je težko dostopen, ker mislim da nismo potisnega ležaja menjali.
Maco87
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 33
Pridružen: Sr Okt 12, 2016 9:09 am

Gorjup napisal/-a:Prosim ne me držat za besedo, ampak jaz bi rekel da je to ta ki je težko dostopen, ker mislim da nismo potisnega ležaja menjali.
ni frke ! :D bom dal preverit ko bom prišel do mehanika :D
joly
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 36
Pridružen: Če Nov 21, 2013 7:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: prebold

fredi napisal/-a:Hvala, za kataloško številko. Sem se pa malo pozanimal pri mehanikih in mi je eden reko da paše od Opel Insignia 2.0 diesel in je pol cenejši okol 40-50 € . to pa je kataloška 55590953
Zdravo, zanima me če si zamenjal hladilnik egr ventila, kje si ga dobil in cena, ker je na moji alfi 159 2,0 jtdm tudi šel rakom žvižgat ](*,)
joly
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Da ne bodo moderatorji jezni, bom rajsi pod tole temo pisal. Mislim, da ima tole kar je na slikah nekaj skupnega s to temo...
Ko je danes mehanik odprl zascito pod motorjem, me je pricakalo tole "presenecenje":

Slika

Slika

Slika

Slika

Res nagravzno okrog karterja in v okolici. Vzrok? Je treba cel karter menjat? Najbrz bom moral najprej vse spucat in potem ugotovit kje tocno pusca ali kako naj se lotim resevanja tega sita? :?
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Nsjprej operi oz. razmasti. Potem sem zapelji brez spodnje zaščite in poglej, če kje kaj spušča. Potem pa popravi. Ko boš menjal servo, zamenjaj še posodico.

P.S. Zdaj veš zakaj so na solnograškem alfe redkejše, kot trezni politiki v Slo parlamentu.
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Zakaj bi pa menjal cel karter?
Če ni nikjer vdarjen, pol ne pušča. Železni lahko prerjavijo, aluminjasti pa ne
Odgovori
  • Informacija