Ojla po dolgem času zopet na tapeti:)
Po vožnji po prelepi štajerski mi avto ob vračanju na domače dvorišče rikne po par km. V kabini močno zasmrdelo po zažgani gumi.Ustavim ter čekiram sceno in.. sedaj po pregledu vitalnih delov mi v oči pade zategovanje španerja + jermena pri alternatorju. Delovanje bi moralo biti tekoče in gladko zasledil sem pa tole, namreč zategovanje na segmentnih presledih cca 2,5 cm nato zašteka ter spet spusti in ponovno.Prav tako pa mi je čudežno padlo nivo olja na polovico na notranjem indikatorju.
Sedaj pa me zanima ali je crknil španer ( oz zaribal ) ali pa je šel ležaj v alternatorju.Probal ročno zavrteti vendar se ni dalo niti za malo....
Res, da ležaj , španer alternatorja lahko crkne nenapovedano, ampak vsekakor
Če je kakšna ideja kaj bi lahko bilo razen tega se priporočan, seveda da nadaljujem sago ki se je zgodila ob 23.00 je bil končni rezultat nevozen avto Ar 159 jtdm in vleka:)