Sesalni kolektor - AR 159, 1.9 JTDm 16V...(DIY: stran 1)

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Egr
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Po Jan 16, 2012 10:52 am
Član Alfa Kluba: 0

Po dolgem iskanju rešitve za swirl loputice ki so šle h vragu sem naletel na tale nadomestek ,upam da pride komu prav :D


http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=al ... s&_sacat=0" onclick="window.open(this.href);return false;

:doubt: :doubt: :doubt:
Je že kdo demontiral turbino na 159 ,mi lahko posreduje kaksne iformacije na pvt? . :( :( :( :( :(

lp

hvala
Zadnjič spremenil Egr, dne Če Okt 01, 2015 9:30 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

oj, misliš tole (glej levo - spodaj :-))

http://shrani.najdi.si/?1z/hh/39RzHWCY/img0039.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

oz tema

Slika

lahko podreš, spucas, vzameš loputice ven (kot jaz) nato jih "zablandiraš - ne tam kjer gre skozi zrak :-)" ali pa jih nadomestiš z drugimi (kovinskimi)...sam tak poseg, po besedah forumašov naj bi bil cca. 200€

imaš pa tudi možnost uredit, z vezico / blindiranjem (kot sem to imel jaz in za tak poseg ni potrebe po podiranju/rušenju :-))...če ti je pa loputica že počila ali odpadla potem ti pa ostane samo prva vrjanta :-)

kot se vidi na prvi sliki je tudi "TURBOOOO" zunaj :-)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Fiat ePER
Slika
Zadnjič spremenil pekidi, dne Pe Okt 02, 2015 10:03 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Egr
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Po Jan 16, 2012 10:52 am
Član Alfa Kluba: 0

Ne nisem mislu tako,ko potegneš ven loputice zalepiš tiste čepe na meso kjer so ble loputice z loctite lepilom,z tistim linkom ki sem delil pride cca mislim 58e z poštnino z nemčije :D

Ker jaz sem loputice eliminiral in bom zalepil te čepe na tista mesta
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

:-)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Fiat ePER
Slika
Uporabniški avatar
-GALEC-
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne Sep 06, 2015 9:02 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V 150KM SW
Kraj: Kobarid

Živjo klapa,tole morm tud jst nardit in začepit,ker lohko ti nardi veliko škode.Komot ti turbino uniči ali ventil zvije.Turbino bom menjal pa v soboto,že močno piska,185000Km.S tem,da zamenjaš loputice z čepi,zgubiš cca 5 KM,ampak je prava odločitev.Mi je pa doktor ALFE 159 reku,da se ne čuti izgube.Še vedno bo šla kot prava in najlepša ZVER. :-({|= :-({|= :D :D Lp



Edit: Izbrisan zgornji komentar ....
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

DIY: Menjava sesalnega kolektorja na 1.9 JTDm 16V by vučko:
vučko napisal/-a:Nimam namena kogarkoli napeljevat k menjavi sesalnega kolektorja doma, predvsem iz principa težav, ki se lahko pojavijo če nimamo vsega orodja in predvsem potrpljenja ter iznajdljivosti. Če pa bo kdo, ki ima za seboj določeno kilometrino "šravfanja" lotil tega, upam, da mu bo slednji post (predvsem slikovni) v pomoč. Za karkoli vam bo šlo narobe ne odgovarjam!

Koda koletorja: 55210201 oz. original nadomestni del Pierburg 7.00373.12.0.

Ker sem imel pred kratkim obširen servis, sem si delo razdelil na dva segmenta. Prvi segment je bila zamenjava sesalnega kolektorja, brez demontaže zobatega jermena. Drugi segment je bila zamenjava vsega, kar se pri "commando distribuzione" vrti. BTW drugi segment je bil lažji.

Uvodoma predlagam, da najprej izpraznete hladilni sistem, ker sicer nikjer v E-Learnu ne piše, da se vam bo v nasprotnem primeru vsa vsebina posode z vodo stekla po motorju na tla in bo packarija velika!

Ker slike govorijo več kot besedilo bo besedila manj:

Najprej fotka motorja ko je še cel:
Slika

Fotke uničenega kolektorja:
Slika

Slika

Slika

Pregledna od strani:
Slika

Pregledna od zadaj:
Slika

Slika

Detajl uničenega kolektorja:
Slika

Pri demontaži pokrova zobatega jermena se boste pošteno namatrali kako odpet to sponko. Najlažje je če začnete na spodnji polovici.
Slika

Avto ima obe kolesi v zraku (zaradi varnosti). Vržemo v 6. prestavo, podstavimo kajlo pod kolo na voznikovi strami in kolo na sovoznikovi strani vrtimo v smeri urinega kazalca, dokler se nam luknji brez navoja na jermenici ne poravnata "u nulo" z navoji na bloku motorja. Vijaka M6 dolžine 30 mm privijemo tako, da pustimo prosto dostopne luknje na jermenici pumpe za privitje ekstrudorja:
Slika

Slika

Tukaj ni več EGR ventila, BTW očiščen 20kkm nazaj:
Slika

Slika

Slika

Nakar se boste namatrali kako vreči ven to škatlo z dvema maticama(rezervoar vakuma). Najlažje gre cel skupaj s cevmi, ker je sicer nemogoče le te odklopit brez rizika pretrganja:
Slika

Ko vržete ven še kondenz posodo za olje s tremi ali 4 vijaki ste pripravljeni na namestitev ekstrudorja za pumpo (odlična zadeva predvsem zaradi lepljenih navojev in konusov):
Slika

Slika

Pumpa ima še tri matice na drugi strani, ki jih odvijemo, nakar ekstrudor zategnemo in pumpo pahnemo iz jermenice. PREVIDNO, da ne izgubite kajle!!! Tako pumpa zdaj je:
Slika

In takoj zatem je več ni:
Slika

Z dvema maticama odvijemo vijak:
Slika

Odvijemo vse vijake na koletorju ter tri vijake na loputi zraka, kjer pride cev iz turbine. Tukaj sem se pošteno spotil, ker se vijak po navadni poti ni dal odviti. Tako sem demontiral kolektor skupaj z loputo ter težavo rešil z vrtalnim strojem in novim imbus 8.8 M6 55mm vijakom.

Snet kolektor:
Slika

Po temeljitem čiščenju ležišča, novo tesnilo, nov kolektor ter zatiskanje s predpisanim momentom iz sredine proti kraju (kot pri glavah motorja). Na koncu za ziher kapljica lepila na vsako matico na vrh.

Privitje nosilca z novim servom oz. aktuatorjem ter vzvodom. Vse nove vezice itd. Ker nisem pomislil prej na tesnilo med loputo zraka (metuljčkom) in kolektorjem je "pela" rdeča tesnilna masa zelooo na tanko in stvar dela BP.

Pri privitju očiščenega EGR ventila pa sem poskrbel še za delno blindiranje s ploščico (4 luknje).

Resetiral ECU, pustil 10min. Ugasnil za minutko, nato na testno vožnjo. Avto ne kašlja, vleče že od 1500 in ne trza pri 2000 obratih.

Momenti privijanja so v E-Learnu, cevke iz pumpe na CR pa nisem menjaval. Jo je pa potrebno "dobro" oz. pravilno zategnit.

Upam da sem komu potešil radovednost.
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori
  • Informacija