Pred kratkim se mi je pojavila ta napaka P0168 oziroma previsoka temperatura goriva. Senzor temperature goriva je v filtru (NTC upor). Bila je prisotna kak dan, nato dva dni nič, sedaj pa se je nekako ponovno pojavila in stabilizirala kot napaka. Avto ni čipiran, zato ne napaka na tej strani odmišljena. Motor deluje brezhibno, prav tako injektorji!
Senzor temperature je OK (4k). Povezave od senzorja do ECU so OK. Težava se pojavi v ECU, kjer na odprtem konektorju senzorja temperature ne dobim predvidenih 5V (-40C) ampak neko sr... ki niha od 0,7 do 1,1 V, kot mu pač paša randomsko, nakar se stabilizira, pa zopet malo prične nihat cik cak. Izmeril sem vhodno upornost okvarjenega stanja na pinih 10 in 11 konektorja in kaže 180 ohmov. Pri neokvarjenem stanju pa ca 1800 ohmov. Pin 10 je vezan na maso, pin 11 pa verjetno gre na vhod A/D pretvornika. Konektorji na ECU so čisti.
Naročil sem identični računalnik s število BOSCH 0 281 012 144 iz Anglije, čakam pa tudi BDM za prepis ECU-ja. Medtem vozim do 2500 obratov z zmernim pospeševanjem. Ugotovil sem namreč, da ECU kontrolira temperaturo goriva šele nad 2500 obratov/min. Seveda imam mobilni Multiecuscan in zadevo spremljam
po potrebi oz. zbrišem napako, če se pojavi. Napaka vrže motor v safe mode.
Napaka mi deluje kot neke vrste brikanje upora mostička na vhodu ECU. Pa me zanima če ima kdo kako shemo ali vsaj delno električno shemo tega dela vezja računalnika EDC16c39. Sumim na to, da bi lahko napako povzročal kak prebit kondenzatorček ali drug element vezan na vhod 11 in maso, predvsem ker se je upornost vhoda zmanjšala (slab stik bi jo povečal). Sam bi na takem vhodu dal tako kondenzatorček, kot tudi kako supresorsko diodo za odpravljanje motenj signala. Enote še nisem odpiral, in je ne bom, dokler ne dobim delujoče rezerve. Lahko bi bila tudi kaka umazanija (kolofonija od spajkanja apd.) Enota je hudo silikonirana, skoraj nenormalno za to da bi bilo to original tako. Če je bilo odpirano (zaradi zbijanja kilometrov) pa je bilo to pred 2009 ko sem avto kupil.
Na forumih sem zasledil samo v nekem srbskem forumu nekoga, ki je imel enake težave in je tako kot jaz ugotovil da je verjetno ECU, no potrdil je kasneje to s tem da je z zamenjal ECU in rešil težavo s "fiktivnim" nihanjem temperature goriva.
Vprašanje imam če se je kdo od vas, ki se mogoče s tem ukvarja že naletel na podobno težavo? Drugo vprašanje je regeneracija DPF filtra. Ali je pogoj za regeneracijo DPF filtra tudi temperatura goriva oz. ali mi bo ob lepi vožnji do 130km/h vklopilo regeneracijo filtra, pri tem da MIL lučka ni prižgana (brez napak)? Imam namreč na rezervi še kakih 800 km vožnje pred naslednjo in zagotovo vsa roba za kloniranje EDC ne pride do takrat v hišo. Nekaj časa bo dinamičnost vožnje pač počakala, bo pa poraba nesramno mala .
Če se nihče s tem še ni srečal pa naj ostane ta tema za v prihodnje, če se še komu kaj podobnega zgodi. Vsekakor bom ugotovitve in rezultate ob odpravi delil na forumu.
LP