Nadomestni ECU za Alfo

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
vučko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 151
Pridružen: So Jun 19, 2010 2:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

Pozdrav,

Sedaj ko nadomestni ECU dela (tok-tok), pokvarjen pa ne more služiti za igračkanje me zanima če razmišljam prav in sicer:

OEM koda mojega ECU je 55205068, kar ustreza verziji ECU-ja Bosch 0281012144.

Da bi si razširil možnosti in verjetnost da kje na odpadu najdem ugodno ustrezni nadomestek sem pogledal v Eper
in za mojo ZAR številko našel:

Slika

Med zadetki so še tri kode neprečrtane, kar lahko razumem kot ustrezne? (če bi recimo imel avtomatski menjalnik ,
posodobljen DPF ali oboje skupaj). Je možno da bi ti opcijski zadetki imeli vse funkcije M92 (moja verzija)
+ dodatno opremljene vhode/izhode za menjalnik in DPF.

V ECU-ju je namreč kup praznih podnožij-padov na razpolago, ki se (sklepam) opremljajo glede na zahteve HW.
Od viška opremljenih pinov me ne boli glava, ker v mojem avtu niso ožičeni in jih ne rabi, me pa daje firbec če
bi se dalo potemtakem klonirati moj 55205068 - 0281012144 na te druge:
55208738 - 0281013576
51806242 - 0281014468
51806243 - 0281014469

Razmišljam, da če program, ki ga fura procesor ne ve da obstajajo dodatni pini in periferija in po njih ne sprašuje
bi moralo delat. Seveda pod pogojem, da so povezave na naslovne in podatkovne linije med procesorjem, flešem
in periferijo iste.

Oziroma ali je kje kak "ključ" za kompatibilnost navzgor oz. navzdol za možne nadomestne zamenjave med Bosch
ECU-ji? Danes sem pregledal kar lepo porcijo spleta in nekih konkretnih zaključkov prav za ta tip nisem našel. Je bilo
pa kar nekaj podobnih uspešnih "zamenjav" na drugih znamkah.

Evo, tako, malo razmišljanja za praznike, da se procesor v glavi ne shladi preveč :).

LP in

Srečno!
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

me pa daje firbec če
bi se dalo potemtakem klonirati moj 55205068 - 0281012144 na te druge
V 90% je odgovor ne... Če imaš srečo bo delalo, ampak zelo verjetno ne.
Novejše verzije imajo ponavadi tudi novejši procesor ali posodobljeno kako drugo periferijo, ki ni nujno da bo funkcioniral s softwareom, ki je na tvojem starem ECUju.

Tisto kar vidiš praznega na tvojem ECUju je zato, ker so vsi ti računalniki razviti precej univerzalno. Podpirajo do 6 cilindrov in en kup senzorjev. PCB je identičen, potem pa se namesti samo komponente ki jih potrebuješ. V primeru alfe se namesti samo 4 izhode za injektorje, in samo vhodno izhodne enote ki jih rabiš. ECUji za 2.4 motor imajo 5 izhodov za injektorje. In če poizkušaš namestit software za 4 cilindraša na tist ECU zadeva ne dela! Kljub temu da bi pričakoval da bo, ker ima samo 1 izhod za injektorje več, ki ni v uporabi.

Sicer pa te ne razumem čisto kaj zdaj študiraš... ECU si skloniral... dela. Kaj točno bi zdaj rad naredil s še enim ECUjem?
pocar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 90
Pridružen: Če Nov 03, 2011 11:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenija

:) verjetno za rezervo?
vučko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 151
Pridružen: So Jun 19, 2010 2:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

He, he, tudi... :)

Hvala za odgovor. No, kot prvo so me zanimale predvsem dodatne opcije v primeru če kdajkoli odpove tudi trenutni in ni takrat ustreznega na razpolago (z izjemo uradnih servisov).

Pod drugo, bi se z nadomestnim brez kake posebne škode "poigraval" v smeri iskanja ustreznega "immo off" in/ali "virgin" stanja ECU. Pa ne da se bi lotil zdej kar naenkrat Alfe krast :lol: . Pri tem bi operiral z istim softverjem računalnika. Gre zgolj za radovednost, kot neko resno potrebo in vsekakor brez želje po spreminjanjanju map ali odstranjevanju DPF-ja, ker sem z delovanjem originala več kot zadovoljen. Se pravi, da me predvsem zanima mobilnost in ne zmogljivost ter pot do tega, prej kot sam cilj. Čeprav se mogoče sliši čudno je to bolj za telovadbo starih možganov. Instant rešitve s tem da ti fajle "odklenejo" in prekalkulirajo drugi mi trenutno pač niso zanimive. Je nekako ista fora kot branje knjig.

Na odpadu je tudi povsem nekaj drugega, če vidi, da kos potrebuješ ali pa mu zgolj pustiš številko, če hoče kos vnovčit takoj, ko ga dobi. Čeprav imajo odpadi že redne odjemalce za take stvari. Taka dobrih 100 evrov težka mirnodobna investicija v delujočo igračko in širjenje obzorij se mi ne zdi predraga. Vsekakor bolj smiselna kot menjava telefona (vsaj dokler Yani ne da ven Android verzije za MES, kar pomeni, da bo moj telefon še doooolgo na Windows Mobile platformi). Delujoč kos lahko tudi prodam naprej, čeprav je to manj verjetno dokler imam avto na katerega ga lahko zmontiram. :)

Tako, da hvala, bom za sigurno poizvedel zgolj za original hardverjem, kar bo z vseh zornih kotov bolj varno. Za navodila k igračkanju pa bom z mogočimi vprašanji / odgovori in DL, obremenjeval tuje forume, da ne bom smetil po tem forumu, ki ni ravno temu namenjen.

Hvala, Srečno in lpr.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tudi prav. Čeprav nevem zakaj bi rabil še en ECU za to. Igraš se komot na obstoječemu. Je veliko bolj enostavno.

Problem je ker koda med ECUjem in Body computerjem, ki skrbi za "immobilizator" je tipa "rolling code".
Kar pomeni da se vsake toliko ECU in Body computer zmenita da bosta uporabljala drugo kodo.
To tudi pomeni da če boš imel 2 ECUja, bo slej ko prej en od njiju avtomatsko onemogočen s strani body computerja.

Kompleten "immo off" ni možno naredit na teh ECUjih. Z nekaj muke lahko narediš "parcialni virgin", kar pomeni da se po priklopu "novega" ECUja v avto, ta predstavi kot še neuporabljen ECU in mu body computer dodeli novo kodo.
Samo v tem trenutku body computer pozabi stari ECU.
Pa še problem je ker moraš po tem postopku še enkrat popraviti vsebino EEPROMu in zračunati checkum, drugače ti ECU javlja napako za checksum na EEPROMu.
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Vučko (če ti kaj pomaga oz. ti info pride prav) je za mojega tip vozila (ECU sistem) Alfa 159 2.4JTDm Q4 kataloška številka: 51829420






Fiat ePER
Slika
Odgovori
  • Informacija