Nakup AR 159 (SW) - Vprašanja o motorizaciji, opremi,...

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Za te kilometre bencinca!
Gorjup
Alfist
Alfist
Prispevkov: 428
Pridružen: To Apr 03, 2012 9:57 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Ti, 2.0, letnik 2009
Kraj: Ljubljana

Damijan napisal/-a:Za te kilometre bencinca!
Kaj? no če bi bilo govora o novem avtu potem bi te mogoče še razumel tukaj pa definitivno ne, morda gledaš kalkulacijo 60km na dan je 15k na leto, ampak sem pripričan da je to samo relacijo služba dom, kar pomeni da še kak izlet in izredna vožna si takoj čez 20k na leto in je diesel smiselen, poleg tega je pa edini bencinrar v 159, ki je kaj vreden 1.8T, ki ga je pa težko dobit. Če ne podaš še kakšnega dobrega argumenta mi ni jasno zakaj bi človek kupil bencinarja.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Rabljen diesel, morebitni stroški, ki se trenutek pozneje pokažejo! V sosednji temi dimljenje po odstranitvi PDF-ja in povečana poraba olja, turbina zračnost, že rihtano in neporihtano! pa so šli €€€... Pa diesel in kratke razdalje! Ne vem, če to opraviči, da se ne gleda za bencincem!

Res pa je, če že mora biti 159, potem bencinca praktično ni! V nasprotnem primeru pa konkurenca!

Jaz imam bencinca za veliko več kilometrov pa mi niti na misel ne pride smrduh! Dolgoročno, sploh pri starejšem ni računice!

Moje mnenje, odloča se pa @Petrca sama!
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Damijan napisal/-a:Rabljen diesel, morebitni stroški, ki se trenutek pozneje pokažejo! V sosednji temi dimljenje po odstranitvi PDF-ja in povečana poraba olja, turbina zračnost, že rihtano in neporihtano! pa so šli €€€... Pa diesel in kratke razdalje! Ne vem, če to opraviči, da se ne gleda za bencincem!
Ne pozabi, da je govora o 8V dizelašu :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

kaj pa dizl pa 30-40k km na let da se ti splača...? strinjam z Damjanom =D>
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Avtorica, vsekakor je tvoja odločitev za dizla pametna in smiselna. 60 da 80 km dnevno je vsekakor dovolj, da se splača dizla. Prav za prav so vsi dizli v 159-ki dobri in nimajo večjih težav. Sam ti lahko iz izkušenj priporočam 2.0 jtdm motor, z njim v dveh letih kar si ga lastim nisem imel omembe vrednih težav.
159 2.0 jtdm
mates
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 9:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Za hribom

Za moje pojme, kar je vec kot 30k kilometrov na leto se splaca dizel, pod to cifro ne.

Morebitne okvare, ki te cakajo:
(cene so okvirne, niso najnizje in niso najvisje, preden kdo dobi kak napad)

šobe: okoli 100 eur po šobi
turbina od 350 eur naprej
cevi od turbine okol 250 eur
sklopka in vztrajnik: od 500 eur naprej

Ce je avto ze cipiran od prej ti odpade dpf (okol 600eur) in egr (200eur). Ce je ze cipiran je vprasanje, kako je cipiran in kaj se je delalo z njim. Verjetno te caka popravilo menjalnika za okoli 600 eur.
Ako ga sam das cipirat (za ta poseg das 100eur naprej), te vse zgoraj napisano verjetno caka za ovinkom.

Potem so tukaj se ostale okvare in tezave neglede na motor v avtu. Sedaj, ce govorimo o "modernem" bencinarju z turbino, se stroski z cevmi, turbino, sklopko iznicijo.

Dizli, ki se prodajajo imajo vsekakor realne kilometre, ker so jih kot nove kupile stare mame, da so se vozile v trgovino, ki je 1 kilometer stran in za vikend se je avto malce vec peljal, ker so sle v cerkev k masi. Avto prodajo ravno po glavnem servisu( na uradnem servisu), kjer so jim na njihovo zeljo zamenjali vse dele, ki so kazali vsaj malo znakov obrabe. V primeru, da so jim avto na parkiriscu butnili z vrati ali da jim je Marko, ki je ravno dobil kolo za obhajilo in jim je pred cerkvijo malce podrajsal avto so ga takoj peljale na uradni servis, da so jim menjali poskodovani del in cel avto prebarvali, da nebi bilo odstopanja.
( Šala, ker imam prevec casa danes)

Lahko imas sreco, kupis se vozis in nimas tezav, ce imas tisto pravo loterijsko sreco te caka vse, kar je mozno. Realno, tu nekje vmes.

Kupis tisto, kar ti je vsec, ker le to bos servisiral in ne porinil v jarek in zazgal.
In odAlfala sta domov
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Ustrezno tretiran 116KM skoči bolje od 150 KM. Motor je bulletprof. Kakšen se najde se najde tudi ugodno s solidno opremo!
Petrca2208
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 3
Pridružen: To Nov 08, 2016 12:39 pm

Damijan napisal/-a:Rabljen diesel, morebitni stroški, ki se trenutek pozneje pokažejo! V sosednji temi dimljenje po odstranitvi PDF-ja in povečana poraba olja, turbina zračnost, že rihtano in neporihtano! pa so šli €€€... Pa diesel in kratke razdalje! Ne vem, če to opraviči, da se ne gleda za bencincem!

Res pa je, če že mora biti 159, potem bencinca praktično ni! V nasprotnem primeru pa konkurenca!

Jaz imam bencinca za veliko več kilometrov pa mi niti na misel ne pride smrduh! Dolgoročno, sploh pri starejšem ni računice!

Moje mnenje, odloča se pa @Petrca sama!

Za bencinarja zagotov nisem ker sem tud prej mela alfo 156 dizla in kar se vsega tice zadovoljna z bencinarji pa nimam glih najboljsih odnosov tud zarad tega k se pozimi furamo po hribih

Hvala za odgovor
Uporabniški avatar
budwaiser
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 58
Pridružen: To Jun 21, 2016 12:09 pm
Vozilo: Alfa 159 / 2.0 jtdm / 136 KM

Zakaj pa se pojavijo vsi ti stroški "za ovinkom", če daš avto čipirati? :?
Ravno razmišljam da bi ob koncu leta dal mojo ljubico na čip oz. remap, pa me je ta izjava malo /presentilaštopirala :? (nisem ravno poznavalec teh zadev)
mates napisal/-a:Za moje pojme, kar je vec kot 30k kilometrov na leto se splaca dizel, pod to cifro ne.

Morebitne okvare, ki te cakajo:
(cene so okvirne, niso najnizje in niso najvisje, preden kdo dobi kak napad)

šobe: okoli 100 eur po šobi
turbina od 350 eur naprej
cevi od turbine okol 250 eur
sklopka in vztrajnik: od 500 eur naprej

Ce je avto ze cipiran od prej ti odpade dpf (okol 600eur) in egr (200eur). Ce je ze cipiran je vprasanje, kako je cipiran in kaj se je delalo z njim. Verjetno te caka popravilo menjalnika za okoli 600 eur.
Ako ga sam das cipirat (za ta poseg das 100eur naprej), te vse zgoraj napisano verjetno caka za ovinkom.

Potem so tukaj se ostale okvare in tezave neglede na motor v avtu. Sedaj, ce govorimo o "modernem" bencinarju z turbino, se stroski z cevmi, turbino, sklopko iznicijo.

Dizli, ki se prodajajo imajo vsekakor realne kilometre, ker so jih kot nove kupile stare mame, da so se vozile v trgovino, ki je 1 kilometer stran in za vikend se je avto malce vec peljal, ker so sle v cerkev k masi. Avto prodajo ravno po glavnem servisu( na uradnem servisu), kjer so jim na njihovo zeljo zamenjali vse dele, ki so kazali vsaj malo znakov obrabe. V primeru, da so jim avto na parkiriscu butnili z vrati ali da jim je Marko, ki je ravno dobil kolo za obhajilo in jim je pred cerkvijo malce podrajsal avto so ga takoj peljale na uradni servis, da so jim menjali poskodovani del in cel avto prebarvali, da nebi bilo odstopanja.
( Šala, ker imam prevec casa danes)

Lahko imas sreco, kupis se vozis in nimas tezav, ce imas tisto pravo loterijsko sreco te caka vse, kar je mozno. Realno, tu nekje vmes.

Kupis tisto, kar ti je vsec, ker le to bos servisiral in ne porinil v jarek in zazgal.
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Nevem kaksne avte vozite drugi sam to so malo bolane. Dejstvo je da sploh vw, audi itd imajo vecina disl motorje tut pri alfi vsaj v 147 156 gt 159 prevladujejo disel motorji. In če bi kr vsem po spisku crkovalo turbina injektorji vztrajniki in nevem kaj se vse nebi nihče vozil teh avtov s tem da ne delajo vsi 100.000 ma leto ali koliko bi jih moral da bi se ti splačal disel po vasem mnenju. Sam osebno v famijiji in od prijatlov imamo vecina disle pa se enega ne poznam ki bi menjal turbino injektorje itd. Edino braranec na a4. 2.0 ki so imeli tovarnisko napako. Sam imam do sihta in nazaj 5km plus ostale voznje a jih na leto naredim 20.000 nekje pa avto dela bp.
Uporabniški avatar
Xin
Alfist
Alfist
Prispevkov: 363
Pridružen: Če Mar 05, 2015 9:39 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0
Kraj: Novo mesto

Potrebno je vedeti, da 159-ka ni majhen avto z 1.2 mašinco, zato so servisi in ostali deli nekoliko dražji. Da bi crkovalo vse našteto zgoraj pa tud nevem od kje ta ideja (vztrajniki in sklopke so tukaj še najbolj na tapeti). Moje mnenje, lp.
Gorjup
Alfist
Alfist
Prispevkov: 428
Pridružen: To Apr 03, 2012 9:57 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Ti, 2.0, letnik 2009
Kraj: Ljubljana

Drži čipan avto bo prej moral na menjavo sklopke, kar ne pomeni da takoj, razne če je že v osnovi slaba, precej je odvisno tudi od načina vožnje, turbine in ostalo pa tudi ni ravno potrošni mateial, že če tu pogledaš na forumu jih ni ravno nekaj veliko zamenjanih, kolega ima pri čez 300k še prvo, pa je čipana in ima drugo sklopko, prve injektorje,... precej odvisno je na kakšen avto naletiš, stroški servisov so nekoliko višji kot pri enakovrednem bencinarju, ne pa drastično, seveda je pa servis 159 dražji kot servis 1.5 clota (govorim o rednem servisu brez kakšnih dodatkov), pač vsakomur svoje ampak reči da za 60km na dan ni diesel je pa malo lovska, sploh pri starem avtomobilu, pri novem kjer je razlike v ceni 2k€ ker je diesel se malo bolj razmišlja, pa še to bi vseeno verjento vzel diesel.
Uporabniški avatar
Aless
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2180
Pridružen: To Jan 09, 2007 10:58 am
Vozilo: ....
Kraj: Bizeljsko / Maribor
Kontakt:

jaz delam dnevno v eno smer cca 22km, pa imam dizla...kot študent sem jih včasih delal še manj razen ob vikendih...
(letno znese cca 24k km)

avto imam od njenih 81k km, pri 95k sem dal čipirat, zdaj jih ima že skoraj 198k, brez kakšnih problemov z injektorji, turbino ali sklopko(to bo sicer v naslednjem letu verjetno treba počasi menjat, skupaj z vstrajnikom - lahko pa da bosta zdržala še tudi 50k)

na prejšnji 156ki sem menjal sklopko in vstrajnik pri cca 140k, kolega je na VW V 1.9 moral menjat pri 135k km(pa se VW ne kvari po besedah njihovih privržencev)

v 6 letih lastništva sem imel letno razen servisov v povprečju cca 100€ stroškov

vse pa je odvisno na kakšen avto naletiš, pri nakupu je treba bit pazljiv, ne pa osebe pred nakupom prestrašit s stvarmi, ki se ne kvarijo tako pogosto kot se kupuje kruh #-o
mates
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 9:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Za hribom

A vi preberete vse ali samo en del in potem komentirate le tist del?
In odAlfala sta domov
Odgovori
  • Informacija