Nakup AR 159 (SW) - Vprašanja o motorizaciji, opremi,...

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Nimam podatka da bi bilo karkoli narobe s temi motorji...
Uporabniški avatar
muttley
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: Če Feb 18, 2016 6:58 pm
Kraj: Radenci

To pa je zdaj bil malo sok za telo in duha :D
V nasi familiji smo kupovali avte ce se je le dalo pod 1000000 km. Max 130000.
Sem racunal da bi vzel nekaj tam z 160000 km. Tam nekje cca. 10kE

Kako pa je z alfami od uporabnika "zival" berem po forumih da rihta same bisere od alf.

Kaj se pa vzdrzevanja tice se pa zavedam da bo itak drazje, strah me je samo ta DPF . ce je samo to se to ze resi pa ce bo avto sel vrede.
Ker me je punto ze 3x pustil na cesti in vsake 3 mesece sraufamo tako da dvomim da je lahko pri alfi slabse.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Če imaš 10k€ na razpolago potem boš zagotovo dobil en soliden avto.
Če že mora biti alfa 159 potem kupi 2.0 jtdm 170 KM. Verjetno najbolj zanesljiv motor. Da bi imel težave z dpf, še nisem slišal. Če pa se slučajno uniči pa ga odstraniš, strošek maks. 100 €.
Od koga boš kupil avto je tvoja odločitev, zagotovo pa od nobenega uporabnika, uvoznika ali prodajalca ne bo biser, saj gre še vedno za rabljen avto in se bodo ob misli, da si kupil bisere le ti hitro razvrednotili ob morebitnem kakšnem dražjem popravilu.

Lepo se vsedi za računalnik, pojdi na avtonet, sprintaj si vse modele, ki so ti všeč, pokliči prodajalce in pojdi avte pogledati. Tako boš dobil občutek kaj sploh iščeš in kupuješ.
Uporabniški avatar
alfistaV6
Alfist
Alfist
Prispevkov: 364
Pridružen: To Nov 22, 2005 10:04 am

Naj še jaz malo dopolnim tele izjave. Če kaj spremljaš/te svet, potem je najboljši motor alfin V6 (Busso) in to 12 ventilni. Bom potrkal in izjavi, da nisem imel nikoli težav z motorjem (pa to ne enega). Če delaš samo toliko km na leto, potem bi jaz definitivno izbral bencinarja, in še z V6 motorjem (aja, sej mam enega v garaži). Pri zmerni vožnji oz z nežno nogo, ti bo spilo med 9-10 litri (če se potrudiš lahko tudi manj). Cestni sklad je isti do 2500, zavarovanje pa plačujem manj kot 200 eurou. Kar pa je najlepše, da lahko namesto radia poslušaš sinfonijo, katero želi poslušat največ zemljanov. Če pa te še kaj zanima, pa kar korajžno.
Ah, nč ni važn, sam da je alfa zravn:)
Uporabniški avatar
Xin
Alfist
Alfist
Prispevkov: 363
Pridružen: Če Mar 05, 2015 9:39 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0
Kraj: Novo mesto

alfistaV6 napisal/-a:Naj še jaz malo dopolnim tele izjave. Če kaj spremljaš/te svet, potem je najboljši motor alfin V6 (Busso) in to 12 ventilni. Bom potrkal in izjavi, da nisem imel nikoli težav z motorjem (pa to ne enega). Če delaš samo toliko km na leto, potem bi jaz definitivno izbral bencinarja, in še z V6 motorjem (aja, sej mam enega v garaži). Pri zmerni vožnji oz z nežno nogo, ti bo spilo med 9-10 litri (če se potrudiš lahko tudi manj). Cestni sklad je isti do 2500, zavarovanje pa plačujem manj kot 200 eurou. Kar pa je najlepše, da lahko namesto radia poslušaš sinfonijo, katero želi poslušat največ zemljanov. Če pa te še kaj zanima, pa kar korajžno.
tale zadeva, ki mu jo predlagas bo pila vsaj tolk kot nadomestni..
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

alfistaV6 napisal/-a:Naj še jaz malo dopolnim tele izjave. Če kaj spremljaš/te svet, potem je najboljši motor alfin V6 (Busso) in to 12 ventilni. Bom potrkal in izjavi, da nisem imel nikoli težav z motorjem (pa to ne enega). Če delaš samo toliko km na leto, potem bi jaz definitivno izbral bencinarja, in še z V6 motorjem (aja, sej mam enega v garaži). Pri zmerni vožnji oz z nežno nogo, ti bo spilo med 9-10 litri (če se potrudiš lahko tudi manj). Cestni sklad je isti do 2500, zavarovanje pa plačujem manj kot 200 eurou. Kar pa je najlepše, da lahko namesto radia poslušaš sinfonijo, katero želi poslušat največ zemljanov. Če pa te še kaj zanima, pa kar korajžno.
Pa tudi če ti spremljaš, v 159 ni Busso V6, ampak GM, kateri ne veljajo ravno za zanesljive..
Uporabniški avatar
alfistaV6
Alfist
Alfist
Prispevkov: 364
Pridružen: To Nov 22, 2005 10:04 am

Izgleda, da se ni razumel najboljše moj post. Hvala, da si me spomnil, ker bi moral biti res podučen, da je v 159 NE Bussojev agregat. S kančkom bolj počasnega prebiranja mojega posta, pa bi vsak razumel, da tukaj govorim o Bussojevem 12 ventilnem motorju, kateri ni nikoli bil v 156, 166, 147, in ja, tudi 159. Povdariti pa sem tudi želel, da italijan dela dobre bencinarje.

Z mojim postom, sem želel povdariti, da lahko razmišlja tudi v drugo smer, kajti vi mu za kratke relacije ponujate dizla in to ne vsakega, pri tem bo moral biti pozoren na to in to ter odstraniti tisto pa uno in nato bo moral iti tam pa tam k onemu, pa itak ne bo našel primernega...
Iz lastnih izkušenj pa lahko dodam, da se dizel na kratke proge ne izplača. Na koncu bo pa itak bil primoran narediti nek kompromis in takrat mu bo moj post morda prišel prav.
Ah, nč ni važn, sam da je alfa zravn:)
Uporabniški avatar
muttley
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: Če Feb 18, 2016 6:58 pm
Kraj: Radenci

Pa recimo da razmisljamo v smeri bencinarja...
Kateri motor je najbolsi?
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Ponavljam - bencinarje na voljo v 159 odsvetujem, če pa že vztrajaš, 2.2 JTS. Je 4-valjni motor, 185 konjev in lahko pričakuješ porabo okrog 9 litrov ali več, seveda odvisno od načina in relacije vožnje.
Prebrskaj forum o JTS motorjih..
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Razmisli o gullieti 1.4T 170 KM
Je bencinar, dovolj poskočen za občasno priganjanje in dovolj skromen.
Je malo čez tvoj buđet toda na vidiku ni nekih večjih stroškov, kot pri še tako dobro ohranjeni 159ki.
Dobrega bencinarja alfa159 NIMA z izjemo 1.75 tbi, ki pa so zeloooo redki, zato ga raje pozabi, pa tudi 159ki ni najbolj primerna za tvoje cestne pustolovščine.
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

No tule se strinjam z alfasan-om. Sej tolk omejen budget spet ni, če si razmišljal o 159 TI.
Uporabniški avatar
muttley
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: Če Feb 18, 2016 6:58 pm
Kraj: Radenci

Aha. Ok. Torej bencinar odpade. Ne bom vstrajal, ker imate vi tukaj gori vec iskusen z temi avti kot jaz.
Se bom probal dogovorit za probno voznjo z sodelavcem in nkegovo 159 pa da vidim kako je, on ima 1.9 jtdm 16v, drugi sodelavec pa 1.9 jtdm 8v
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Jaz nevem kaj vsi jamrate glede disla in kratkih relacij. Jaz se vozim 3-4 km v eno stran na siht se pravi okoli 21x2 tja in nazaj, na mesec plus 25x2 na fitnes tut nekje 4km v eno smer. No pa 5x na mesec avtocesta 60km v eno smer. Pa nimam nobenih tezav z samim motorjem nič. Je pa res da hladnega motorja ne priganjam nikoli. Ko je ogret ga kr poteram brez tezav.
Sicer nimam 159, ampak 147 1.9 16v 140konjsko.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Kar je seveda bistvena razlika, saj 147 nima DPF filtra. Pri takih relacijah z DPF filtrom ni prav fajn živet...
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

No pol problema ni, 200e= dpf ven in mirno shajaš z dislom na kratke relacije.
Odgovori
  • Informacija