Okvirna cena popravila

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
rajc123
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 51
Pridružen: To Jun 12, 2012 10:20 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: lj

Lep pozdrav preko a.net-a gledam eno alfo 159 2.4 jtdm pa me zanima koliko bi me prislo okvirno da bi porihtal prve dve stvari ki sta za zamenjati se pravi merilnik pretoka zraka in pa cevi klime in pa nasploh kaj bi se lahko pricakoval pri tej alfi kaj vi mislite bi se to splacalo vzeti (seveda ne za to ceno)
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... nctive.PDC..." onclick="window.open(this.href);return false;.
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Merilnik pretoka zraka stane 150€ in 5 minut dela, kar se klime tiče, je pa potrebno preveriti, ker cevi niso drage, samo da ni na koncu kriv kompresor, da ne dela... če je kriv kompresor, je stroška cca 650€ za novega, oziroma rabljenega za kolikor ga pač dobiš..
Kaj bi še lahko pričakoval na tej Alfi, si vprašal?
Glede na kilometre bo sklopka potrebna menjave, če še ni bila (cca 700€ - 1200€ komplet, odvisno od materiala in dela) + tisoč drugih stvari, ki se pač pokvarijo pri 10 let starem avtomobilu :)
rajc123
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 51
Pridružen: To Jun 12, 2012 10:20 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: lj

aha tako torej imas kaksen nasvet kako se da preveriti za klimo ali so samo cevi in da ni kompresor?
Drugace pa se pravi sklopka in vztrajnik to lahko pricakujem na kaj pa naj bom se pozoren ce bom sel na ogled in pa nasplosno ali so zanesljive te masine 2.4 jtdm vem za tezave z turbino (ne vem kako jo prepoznati) in pa enako za volansko letev (tudi ne vem kako opaziti to) to sem na hitro prebral na tej povezavi http://avtonasveti.com/alfa-romeo-159-2 ... -problemi/" onclick="window.open(this.href);return false;
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Če je problem v ceveh, pomeni da puščajo, kar se vidi, ker je plin obarvan. Kompresor pa preveriš tako, da poskusiš vžgat klimo - ob vžigu klime mora biti slišen "klik", istočasno malenkost padejo obrati motorja (50 RPM).
2.4 JTDm 200HP so bile malenkost bolj spodvržene pokanju glave motorja - pogooglaj simptome počene glave motorja pri dizlu.
Volanske letve so bile problem, pri 159 do letnika 2008, ampak dvomim, da se po 10 letih še vedno vozi kakšna s slabo letvijo. Letev drugače preveriš tako, da pogledaš, če je kaj mastna, volan otrdi, pojavi se cviljenje ob obračanju volana (lahko je tudi servo črpalka).

Ne morem trditi, kakšna je ta 159 na linku, ampak so pri 159 neprimerno dražji nadomestni deli, kot za 156, zato priporočam res dobro preverit avto pred nakupom, in imej v rezervi kakšnih 1500€ za morebitne stroške.
Kot pravijo - "poceni alfa, zadnja alfa"
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Raje išči novejši 2.4 dizel z 210 konji, ima več navora v spodnjih obratih in je posledično prijetnejši za vozit. Volanske letve so pa do sedaj bile že vse poštimane.

Klimo pa se kot ti je bilo rečeno da pregledat. Na servisu ti jo napolnijo z obarvanim plinom in kasneje prideš nazaj da se z UV lučko preveri če kje plin pušča. Seveda ti bodo znali preverit tudi če komresor dela, če je tlak v klimatskem sistemu pravilen, in tako naprej... ne moreš to glih doma merit.

Sicer pa si si našel prav najcenejšo 159ko na avto.netu-u, malo bolj se bo potrebno stegnit če želiš dobro vzdrževan in zanesljiv primerek. Pravilno vzdrževan avto ima pač svojo ceno.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

Glede na to da jo prodaja diler zih ni sam to. Ker bi ze sam to zrihtu in dal se dodatna 2k€ v žep.
Odgovori
  • Informacija