Mehak zavorni pedal

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Regeneracija se prižge vsakih 500km, verjetno pa je ti še nisi nikoli opazil.

Swirli in EGR nimajo vpliva na DPF.

Za odstranitev swirlov pa rabiš "en šiht".
Uporabniški avatar
cvijo3
Alfist
Alfist
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne Jun 17, 2007 2:44 pm
Kraj: Gorenjska

Hmm ziher da vsakih 500 km?, ker vem kako zgleda DPF regeneracija (mal dretja, mal kajenja, pa če se ne motm se tud na armaturki prižge lučka v obliki izpuha) in pri meni po ~6k prevoženih tega še ni blo. Zdaj na avtu naj nebi blo nič pobirano dol in menjano. Bomo rekl da vrže uč še na to. Kar se tiče 4 dni je rečeno okvirno, dol bo pobral še turbino pa spucal pa oduške pomenjal pa pač še zavorn cilinder. Vse to bo majstr sam po šihtu tko da recmo da je realno, bom pa tako več jutri zasliševal kaj pa kako ko grem mal pogledat :P Pri tebi Tribesman sem pa tako v kratkem planiral en obisk, da se malo pogleda kaj je pa kaj ni, če boš seveda pri volji in ko bo čas :)
Maco87
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 33
Pridružen: Sr Okt 12, 2016 9:09 am

ni nobene lučke, samo poraba se ti dvigne pa niti ne opaziš načeloma če nisi pozoren na to...pa če stojiš kje na mestu je avto malenkost glasnejši kot drugače :)

Edit: ne citiraj celotnega posta neposredno za svojim pisanjem.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če delaš redno kake daljše relacije, recimo 30+km v kosu vsak dan, se bo regeneracija zgodila sama od sebe, brez kakega dima, mogoče je motor malenkost glasnejši takrat (se opazi predvsem pri počasni vožnji), pa poraba se dvigne na 10+l, regeneracija traja slabih 10 minut. Drugače je normalno da se regeneracije delajo na kakih 300-1000km. Odvisno od stila vožnje in relacij, daljše kot so relacije bolj so poredke regeneracije.

Če bo šraufal popoldne je normalno da se porabi malo več časa, sploh glede na vse kar si še zraven napisal.
Če bi dal nekomu ki dela to 8+ur skupaj na dan, bi bil fertik v dveh dneh verjetno...
Uporabniški avatar
cvijo3
Alfist
Alfist
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne Jun 17, 2007 2:44 pm
Kraj: Gorenjska

Hmmmm, zdaj ko si tako lepo razložil mi je malo bolj jasno zakaj se mi včasih zdi mašina malo preglasna pri 2k obratih (vozim od kar sem kupil makino pri ugasnjenem radiu da slišim ves ropot pa čričke. Zdaj paranoja ali skrben lastnik presoja vsakega posebaj, ampak dejstvo je da sem zato opazil, da je treba zloglasni M32 obnovit, da se šobica sliš, da turbinca malo poje in da mi cvili zadnje desno kolo :D ), porabo mam vedno na povprečno, tako da bom prestavil pa bom malo pozoren. Sicer mu bom pa rekel, da kar malo priklopi pa pogleda emisije, gre takoj na tehničnega da ne bo kakšnih presenečenj :D

Drugače pa update: swirli že poblendirani (ni še noben dol padu na srečo :) ), dihtunga na eni šobi je bla za zamenjat, turbinca spucana, dihtunge pomenane vse naj bi blo ok, zavorni cilinder se čaka, pride jutri. Tako da časovno in kar se tiče "škode" zaradi swirlov, problemov s turbino, mi je bilo prizanešeno [-o< Menjalnik smo pri skamu obnovil kakšen mesec prej, stop stikalo zarad abs, hill holder opozorila je bil zamenjan, swirli pobrani ven, dihtunge okrog turbine smo pomenal tako da "serijske" smo pri 110kW odpravil, če je še kakšna ki sem jo spregledal naj me prosim popravi :) Po besedah mehanikov na uradnem ko se je glavni delal in po besedah skama ko se je obnovil menjalnik je 125k kolko ma na števcu zelo verjetno realnih. Podvozje špica, notranjost neverjetno ohranjena za 8 let star avto, zunaj je kakšna praska tu pa tam. Edina "želja" mi je še do Tribesmana skočit da še on malo pogleda stanje, če je volja pa čas, potem bom pa lahko lepo mirno spal pa užival :P
čare
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 24
Pridružen: So Okt 08, 2016 1:02 pm

Na tehničnih probeleov zemisijami na dizlih ni,ker merijo sajaste delce in res so redki ki padejo zaradi tega in ti ki padejo ponavadi zakadijo kompletne tehnične po enem konkretnem tiščanju po AC pa ni več problemov.
Uporabniški avatar
cvijo3
Alfist
Alfist
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne Jun 17, 2007 2:44 pm
Kraj: Gorenjska

Evo update: NI krivec zavorni cilinder, ampak ploščice na sprednjih diskih na notranji strani sploh ne grabijo. Zunanja stran diska se sveti, notranja je čisto rjasta (kako to nista opazla 2 mehanika pred njim ko sem peljal pogledat ne vem :evil: , je tale bil vsaj toliko fer da mi cilinder klub temu da ga je naročil ni računal/menjal), tako da bo treba pomenat prednje diske pa ploščice. Na tehničnem pravi da bremze delajo dobro pa da se mu pedalo zdi normalno, pršel skoz tehničnega BP, pol pa ti vedi kdo je tu nor #-o

Z odstranitvijo swirlov, pa "obnovitvijo" turbine pa zelo zadovoljen. Majster se je res pomatral (še spucal u nulo avto zunaj in mašino, ki se zdaj sveti za pop*** :D ) Turbina je "rosila" zaradi objemke, oduške je pomenjal tam kjer so ble pač mastne ceve, popeskal, spucal pa neki malega je pomenjal, ker neki ni blo (žvižganje, ki je blo prisotno od 0,1 do 0,2 bara je zginlo), malo je bla glava mastna pa slišal se je poleg dizlastega ropota še ropot šobic -> pomenjane vse dihtunge po šobicah. Avto se pele zdaj pffft =D>

Peljem drug teden še prednje diske pa ploščice pomenjat (vrjetno bom dal kar ATE gor razen če ma kdo kakšen drug predlog), da se rešim še tega mehkega pedala pol pa bo :D
Odgovori
  • Informacija