Hmmmm, zdaj ko si tako lepo razložil mi je malo bolj jasno zakaj se mi včasih zdi mašina malo preglasna pri 2k obratih (vozim od kar sem kupil makino pri ugasnjenem radiu da slišim ves ropot pa čričke. Zdaj paranoja ali skrben lastnik presoja vsakega posebaj, ampak dejstvo je da sem zato opazil, da je treba zloglasni M32 obnovit, da se šobica sliš, da turbinca malo poje in da mi cvili zadnje desno kolo
), porabo mam vedno na povprečno, tako da bom prestavil pa bom malo pozoren. Sicer mu bom pa rekel, da kar malo priklopi pa pogleda emisije, gre takoj na tehničnega da ne bo kakšnih presenečenj
Drugače pa update: swirli že poblendirani (ni še noben dol padu na srečo
), dihtunga na eni šobi je bla za zamenjat, turbinca spucana, dihtunge pomenane vse naj bi blo ok, zavorni cilinder se čaka, pride jutri. Tako da časovno in kar se tiče "škode" zaradi swirlov, problemov s turbino, mi je bilo prizanešeno
Menjalnik smo pri skamu obnovil kakšen mesec prej, stop stikalo zarad abs, hill holder opozorila je bil zamenjan, swirli pobrani ven, dihtunge okrog turbine smo pomenal tako da "serijske" smo pri 110kW odpravil, če je še kakšna ki sem jo spregledal naj me prosim popravi
Po besedah mehanikov na uradnem ko se je glavni delal in po besedah skama ko se je obnovil menjalnik je 125k kolko ma na števcu zelo verjetno realnih. Podvozje špica, notranjost neverjetno ohranjena za 8 let star avto, zunaj je kakšna praska tu pa tam. Edina "želja" mi je še do Tribesmana skočit da še on malo pogleda stanje, če je volja pa čas, potem bom pa lahko lepo mirno spal pa užival