Mehak zavorni pedal

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
cvijo3
Alfist
Alfist
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne Jun 17, 2007 2:44 pm
Kraj: Gorenjska

Pozdravljeni,

problem je sledeč: zavorni pedal je mehak kot piše v naslovu teme. "Napumpat" se ga da samo ko v avtu ni kontakta, čim je v vžigu ključ je pedal mehak in se ne da "napumpat" tud po večih zaporednih prtiskih. Zdaj zavore in ABS oba delata pomoje brez problema (probal), pač treba se je samo usedt pa pedal. Tako da zavore delujejo le usedt se je treba na pedal da da kaj od sebe. Je imel kdo že podoben problem oz. se mu kaj svita kaj bi lahko bilo?
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Zavorni cilinder pušča
Uporabniški avatar
cvijo3
Alfist
Alfist
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne Jun 17, 2007 2:44 pm
Kraj: Gorenjska

Pa ne vem če pušča cilinder, ker ni nikjer nič mokro pa zavorne tud nič ne fali :? Bom dodal, da še po bolj dinamični/hitri vožnji je zadnje desno kolo kar vroče (pač ostali so topli, ta zadnji desni je pa kar vroč) pa piskat/cvilt začne za znort (no vsaj sklepam da začne zarad teg cvilt, ker dokler se ta zadnje desno kolo ne zgreje nič ne cvili pol pa začne ko zmešano se dret, dokler se spet ne ohladi).
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

ja potem ali čeljust šteka ali pa se ploščice zadaj ne podajo štekajo nekaj ot tega je
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Za začetek odpri oboje zadnjih zavor, menjaj tesnila in prašne gumice, očisti in namaži vodila, odzrači sistem. Očitno imaš zadaj problem. Poskrbi za začetek za to.
Če pa bo po tem pedal še vedno mehak je pa potrebno pogledati glavni zavorni cilinder.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
cvijo3
Alfist
Alfist
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne Jun 17, 2007 2:44 pm
Kraj: Gorenjska

Je že pr mehaniku tako da bomo dans že vedl kako pa kaj. Prvo bo pač spucal okol pa podrejal diske pol bomo na vidl kako naprej...
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Verjetno so zanič gumice v glavnem zavormen cilindru. Ker se ob pritisku na zavorni pedal ne razširijo in zatesnijo prekatov, gre pedal v "prazno", zavornega učinka pa ni.
Uporabniški avatar
cvijo3
Alfist
Alfist
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne Jun 17, 2007 2:44 pm
Kraj: Gorenjska

Zadaj desno je blo vroče ker je bla zabita ploščica pa čeljust je mal stiskala, to se je pač popravlo. Cilinder in cevke so ble komplet pregledane in so ok pedal pa še vedno mehak #-o
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Mehanik je dobro odzračil sistem? Če je, potem se glavni zavorni cilinder poslavlja
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
cvijo3
Alfist
Alfist
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne Jun 17, 2007 2:44 pm
Kraj: Gorenjska

Odzračeno je dobro ker pedal tudi po večkratnem "pumpanju" ne postane trd, kot je značilno pač za zrak v sistemu. Zdej dans sem naredu malo večjo turco in se tisto zadnje desno kolo več ne segreva, tud cvili ne (no vsaj dans ni) tko da je to zgleda blo povezan in je poštimano. Pedal se mi zdi pa skoraj isti oz. mogoče za malenkost bolj trd. Zdaj reku je da je gledal cilinder in da je ok, vakumska nebi smela bit ker bi potem bil pedalo ravno obratno: vedno trd. Tekočine zmeraj enako tud luž ni nikjer na tleh ali po mašini. Tako da sem zoožal kandidate na servo pumpco alpa pač cilinder, zdaj kaj pa je bo pa za pogledat. A je v pedalu kakšen mehanizem ki bi lahko zatajil (kakšen federčk alpa cilindrčk), ker ko bolj pozorno poslušam se mi zdi da se sliši iz pedala sikanje ko pritiskam nanj? Nasledni tedn mam tehničnga tko da bom reku da tud na valarjih pogleda če grabjo tako kot se za gre pol pa naprej...
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Osredotočite se na glavni zavorni cilinder. Sem prepričan, da gumice v cilindru ne opravljajo dela pravilno. Sikanje se sliši zaradi servo ojačevlca. Zrak iz ojačevalca mora nekam iti. Če servo ne bi deloval, bi bil pedal samo precej trd.

Malo čitanja... http://www.tegger.com/hondafaq/mastercy ... works.html
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Tudi jst stavim na zavorni cilinder.
Imel enako probleme.
Ne vem pa, kako si upas s takimi zavorami vozit. Saj zavore ne primejo nič
Uporabniški avatar
cvijo3
Alfist
Alfist
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne Jun 17, 2007 2:44 pm
Kraj: Gorenjska

Sej to je to da zavore primejo, sam pač treba se je "usedt" na pedal :x
čare
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 24
Pridružen: So Okt 08, 2016 1:02 pm

Olje v glavnem cilindru se pretaka.
Uporabniški avatar
cvijo3
Alfist
Alfist
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne Jun 17, 2007 2:44 pm
Kraj: Gorenjska

Evo sem ga malo prej pustil pri mehankarju da se zamenja zavorni cilinder pa poleg bom še swirle ven pobral (ker so še notri :evil: ) pa zamenjal oduške na turbini kjer "rosi" olje. Bom pa kar tukaj zastavu vprašanje da se ne odpira nove ene te iste teme. Tip mi je prbil da bom brez avta circa 4 dni da se swirle poblendira. Dobr vem da je circa 5 ur sam sesaln pa pol še glava pa to ampak 4 dni se mi zdi pa mal huda. Drugo vprašanje z dpf-jem in egrjem nimam nobenih problemov (se mi niti enkrat ni prižgala dpf regeneracija) pa me zanima a se to ko se swirle blindira tud blindira pol egr pa dpf ven pobere al lahko ostane notri če vse funcionira ok? Vem da bo mel slej ko prej s tem probleme tko da bi blo smotrno to poštimat zdaj ko je ravno vse odprto ampak nimam ne financ (kdo ve a je kakšen swirl prežvečlo alpa če je turbina hin namesto oduška pa me čaka še par dodatnih € stroškov) ne časa zdaj še to čakat pa štimat, če vse dela ok pa če se avto pač vozi po dolgih turah.
Odgovori
  • Informacija