problem je sledeč: zavorni pedal je mehak kot piše v naslovu teme. "Napumpat" se ga da samo ko v avtu ni kontakta, čim je v vžigu ključ je pedal mehak in se ne da "napumpat" tud po večih zaporednih prtiskih. Zdaj zavore in ABS oba delata pomoje brez problema (probal), pač treba se je samo usedt pa pedal. Tako da zavore delujejo le usedt se je treba na pedal da da kaj od sebe. Je imel kdo že podoben problem oz. se mu kaj svita kaj bi lahko bilo?
Pa ne vem če pušča cilinder, ker ni nikjer nič mokro pa zavorne tud nič ne fali Bom dodal, da še po bolj dinamični/hitri vožnji je zadnje desno kolo kar vroče (pač ostali so topli, ta zadnji desni je pa kar vroč) pa piskat/cvilt začne za znort (no vsaj sklepam da začne zarad teg cvilt, ker dokler se ta zadnje desno kolo ne zgreje nič ne cvili pol pa začne ko zmešano se dret, dokler se spet ne ohladi).
Za začetek odpri oboje zadnjih zavor, menjaj tesnila in prašne gumice, očisti in namaži vodila, odzrači sistem. Očitno imaš zadaj problem. Poskrbi za začetek za to.
Če pa bo po tem pedal še vedno mehak je pa potrebno pogledati glavni zavorni cilinder.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji
Verjetno so zanič gumice v glavnem zavormen cilindru. Ker se ob pritisku na zavorni pedal ne razširijo in zatesnijo prekatov, gre pedal v "prazno", zavornega učinka pa ni.
Zadaj desno je blo vroče ker je bla zabita ploščica pa čeljust je mal stiskala, to se je pač popravlo. Cilinder in cevke so ble komplet pregledane in so ok pedal pa še vedno mehak
Odzračeno je dobro ker pedal tudi po večkratnem "pumpanju" ne postane trd, kot je značilno pač za zrak v sistemu. Zdej dans sem naredu malo večjo turco in se tisto zadnje desno kolo več ne segreva, tud cvili ne (no vsaj dans ni) tko da je to zgleda blo povezan in je poštimano. Pedal se mi zdi pa skoraj isti oz. mogoče za malenkost bolj trd. Zdaj reku je da je gledal cilinder in da je ok, vakumska nebi smela bit ker bi potem bil pedalo ravno obratno: vedno trd. Tekočine zmeraj enako tud luž ni nikjer na tleh ali po mašini. Tako da sem zoožal kandidate na servo pumpco alpa pač cilinder, zdaj kaj pa je bo pa za pogledat. A je v pedalu kakšen mehanizem ki bi lahko zatajil (kakšen federčk alpa cilindrčk), ker ko bolj pozorno poslušam se mi zdi da se sliši iz pedala sikanje ko pritiskam nanj? Nasledni tedn mam tehničnga tko da bom reku da tud na valarjih pogleda če grabjo tako kot se za gre pol pa naprej...
Osredotočite se na glavni zavorni cilinder. Sem prepričan, da gumice v cilindru ne opravljajo dela pravilno. Sikanje se sliši zaradi servo ojačevlca. Zrak iz ojačevalca mora nekam iti. Če servo ne bi deloval, bi bil pedal samo precej trd.
Evo sem ga malo prej pustil pri mehankarju da se zamenja zavorni cilinder pa poleg bom še swirle ven pobral (ker so še notri ) pa zamenjal oduške na turbini kjer "rosi" olje. Bom pa kar tukaj zastavu vprašanje da se ne odpira nove ene te iste teme. Tip mi je prbil da bom brez avta circa 4 dni da se swirle poblendira. Dobr vem da je circa 5 ur sam sesaln pa pol še glava pa to ampak 4 dni se mi zdi pa mal huda. Drugo vprašanje z dpf-jem in egrjem nimam nobenih problemov (se mi niti enkrat ni prižgala dpf regeneracija) pa me zanima a se to ko se swirle blindira tud blindira pol egr pa dpf ven pobere al lahko ostane notri če vse funcionira ok? Vem da bo mel slej ko prej s tem probleme tko da bi blo smotrno to poštimat zdaj ko je ravno vse odprto ampak nimam ne financ (kdo ve a je kakšen swirl prežvečlo alpa če je turbina hin namesto oduška pa me čaka še par dodatnih € stroškov) ne časa zdaj še to čakat pa štimat, če vse dela ok pa če se avto pač vozi po dolgih turah.