Pozdravljeni. Od danes sem nov lastnik alfe 159 q4. Opazil sem en siptom ki mi ni ušeč. Namreč ob down shiftu se ob nekoliko hitrejšem spustu sklopke zasliši čudn zvok. Kot bi menjalnik zaškrtal. Ampak ni to. Pa na pedalu sklopke se začuti neke vibracije. Kaj bi to lahko bilo? Seveda sm opazu še da ko na mestu obračaš volan je delovanje servota dokaj glasno? Komu kaj znano? No pol pa kljub zagotavljanju lastnika da ne pušča olja. Se odpelem z obiska in glej ga no glej flek na tleh. Juhu.
Aja pa še to je da čim dodam pri down shiftu minimalno gasa potem v nobenem primeru ne pride do tega zvoka/tresljajev. Pa pri polnem gasu se vztrajnika ne sliši/čuti. Avto ma pa 127k kilometrov. Je možno, da se to čuti/sliši pogon? Nisem še nikoli imel avta z 4x4 pogonom. Pravtako mi ta zvok ni poznan.
Če se ti sliši servopumpa, poišči temo Posodica za Servo olje, ki dela težave in jo je potrebno zamenjati. Zvok je takšen, da bo vsak mehanik rekel, da je servopumpa crknla. Strošek cca 100€.
Druga stvar Q4 imam značilen luft v pogonu, vsaj večina njih ko daš plin in ga spustiš se sliši tak klok klok zvok, tudi ko prestavljaš ker pač spuščaš in dodajaš plin.
lp
Mitja
Kaj pa ko bi kdaj kdo na tem forumu kaj popravil in ne samo menjal ?
Vidim da nimaš nekega hudega znanja, tako da predlagam, da mehanik pregleda zobato letev. Glede na to, da so oljni fleki po tleh bi znalo olje puščati. Če ne iz zobate letve pa iz pogonskega sklopa.
Kar se tiče pa menjave rezervoarja za servo olje ..... snameš ga in filter v njej očistiš ter usput še servo olje menjaš. Preverjena rešitev za glasno servo pumpo. Če vse ostalo štima
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji
Dobr. Najbol strah me je blo zarad sklopke. Potem pravite, da je to značilno. Se pravi ni panike. Bom se dons pod avto ulegu, da vidm kje pušča olje, pa da zamenjam motorno olje pa filtr. Pa usput še servo mal pregledam. S ervo olje je pa vsako dobro?
Najprej čestitke na novi pridobitvi. Nič nisi napisal kateri letnik je, težave z letvijo so imeli letniki do 2007. Glede na prevožene kilometre predvidevam, da je tvoja novejša... Glede sprejemanja (in dajanja) mnenj na forumu je treba biti pa previden. Nihče od nas ne more vedeti, kaj je z avtom narobe po samo parih stavkih. Zato tudi ni dobro jemati ta "ugibanja" za sveto. Vsako nenavadno "rožljanje" in spuščanje zvokov ne bi smelo biti "značilno" in vsekakor bi bilo dobro, da daš avto pogledat nekomu, ki se razume v te zadeve. Lahko da je kakšen nosilec, tudi za sklopko oziroma vztrajnik ne bi bilo nič čudnega, če bi šla pri teh kilometrih (tudi če so realni). Če že ne drugo, je spuščanje olja dober razlog, da se odpelješ do kakšnega "majstra". Itak pa je najbolj pametno takoj po nakupu marediti kakšen (vsaj mini) servis na avtu, sploh če ne veš kaj se je z njim prej dogajalo.
Pa predstavi ga kaj v temi, q4 ni ravno veliko.
Q4 so delali samo po miniFLju po sredini 2007, tako da nimajo takih problemov z volanskimi letvami. Luft imajo malenkost vsi avti s stalnim 4 kolesnim pogonom, sploh se to čuti ko spustiš gas po pospeševanju - občutek kot da se avto malenkost naprej premakne.
Lahko tudi slišiš vztrajnik, menjalnik. Ni nujno, da je slab ampak ga enostavno zabiješ, ker nisi dovolj "smooth" s sklopko in slabo ujameš obrate. Če narediš downshift pri nizkih obratih in brez gasa moraš biti počasnejši, če boš šel v visoke obrate in bil hiter, potem dodati med prestavljanjem nujno toliko gasa, da se motor in menjalnik ujameta (rev maching). Če hitro zabiješ prestavo in je veliko obratov razlike bo vse skupaj pod ogromnim stresom (in prej uničeno). Dober hitri downshift je takšen, ki ga se ne začuti (avto ostane stabilen in ne zacuka).
Je sredina 2008 narejen. Zamenu sm motorno olje. Cavko od serva so popravili pri pritu. Je puščala pri gumi pri servo pumpi. Zdej morm sam še grelne svečke zrihtat. Pa zadnja šipa na voznikovi strani ne deluje.
Avto bom predstavu ko bo opran. Zdej je prašen.
No zdej mi še izpiše "pre heat glow plugs not available" so to svečke ali rele za svečke? Ima kdo kaj izkušenj z tem.
No zdej sm tut naredu že prve kilometre z avtom. In sm ugotovu da ko cel dan stoji in je ohlajen pol prve metre če v drugi prestavi spustiš gas na okol jurija obratih ropota tako kot sem gor napisu da če sklopko normalno hitr spustiš. Po cca 2h kilometrih tega pojava ni več. Se komu kaj več sanja kaj bi lahko bilo?
Evo avto iz servisa. Niso odkrili napake. Sumijo vztrajnik ker se pri polnem gasu nekoliko sliš vztrajnik. In da je pol tudi pri prestavljanju lahko kriv vztrajnik.
Me pa zanima v kolikor je sklopka še zelo dobra, se lahko menja samo vztrajnik? Imate kakšne izkušnje z enomasnimi vztrajniki?