Moje napake na Alfi 159

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Danes sem avtomobil na avstrijskem öamtc stestiral in glede napak je tole:
- P2009 - Versellventil / Klappe variables Saugrohr
- Funktion fehlerhaft
- P068A
Motorsteuerungsrelais
-Relais-Spannungsversorgung kl.30 fehlerhaft

ABS/ABS Lucas Trw
Fehlercode 22528
Steuergerät
-Spannungsversorgung fehlerhaft.

B1016
Verbindung zwischen Boardnetz-Steuergerät und elektr. Lenkradverriegelung
- Freigabesignal fehlerhaft

B1005
Lesegerät elektron. Schlüssel
- Kommunikation mit Transponder fehlerhaft

Upam, da mi bo kdo lahko pomagal razbrati kaj te napake pomenijo, ter koliko so hude. Upam, da ni potrebno napak prevajat.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Edina napaka ki ima neko "težo" je P2009, vse ostale lahko odmisliš, saj so samo posledica raznih prekinitev napajanja ali pa problemi s komunikacijo. Kar je v 99% prehodne narave.

P2009 pa je napaka na krmiljenju Swirl ventilov v sesalnem kolektorju...
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Se mi je zdelo, da bo tako.

Lahko mogoce se bolj po domace opises napako? Lahko tudi v €. :)
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Odpret sesalni kolektor pa pobrati ven vse lopute oz. swirle in je zadeva rešena za vse večne čase.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

200 eur
V Avstriji bistvenooo več.
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Zhagar napisal/-a:Odpret sesalni kolektor pa pobrati ven vse lopute oz. swirle in je zadeva rešena za vse večne čase.
Hehe. Upam, da ni kot pri kaksnem zobarju, ki pravi ma najbolj, da izpulis zob, pa ga das ven izpulit. Potem cez par mesecev prides, ker te boli se en zob, pa rece pa dej se tega ven...

Skratka, kaj izgubim / pridobim, ko se te lopute ven poberejo?
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Pridobiš izgubo možnosti, da bi se te lopute odlomile (čeprav je to pri novejših motorjih kakršnega imaš ti skoraj nemogoče, ker so kovinske lopute zamenjali s plastičnimi) in storile kakšno večjo škodo na motorju, pridobiš boljšo zračno pretočnost motorja in malenkost boljši izkoristek pri čipiranju.

Zgubiš izključno samo denar oz. čas, če boš to počel sam.
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Cipiralo se bo kasneje. Moram najprej prioritete resiti. To je nakup 8gum :(

Ko se to odstrani, je potrebno se kaj softersko rihtati? Najbrz ne.

Se opravicujem za neumna vprasanja. Vsekakor bom bral o tem...sem ze nasel eno to temo. Ali ta stvar lahko se pocaka kaksen mesec? Seveda ne zelim, da se kaj zabije v motor, potem grem ze jutri to zadevo resevat.
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Mislim, da softwersko ni potrebno nič. Za 100% vprašaj Tribesa. Kar se tiče nujnosti tega posega bo tudi Tribes povedal več :mrgreen:

Ne rabiš se opravičevati. Tukaj smo zato, da pomagamo odgovarjati na takšna vprašanja.
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Okej, pocakajmo se na TribesMana.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

P2009 je lahko napaka na servo motorju ki premika ventile, lahko se zatikajo ventili v sesalnem kolektorju in se mehanizem ne premika, lahko se je staknila palčka ki povezuje ventile med sabo, pa še par drugih opcij.

Najprej poglej na sesalnem kolektorju, če je kaj črnega gareža okoli ventilov. In če je palčka ki povezuje ventile še vedno na mestu... Če tu ne opaziš nič čudnega, potem se lahko ventile samo softwaresko izklopi in bo 99% rešen problem.

Takole zgleda nov kolektor in palčka ki povezuje ventile:

http://www.autolusso.co.uk/swirl-flap_2_2446516536.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Okoli ventilov mora biti čisto in palčka mora biti lepo na mestu...

Če so ventili mehansko poškodovani, potem sledi menjava kolektorja ali pa odstranitev loput, to je cca 8 ur šraufanja.
Če jih mehansko odstraniš ni 100% nujno programirati računalnika, škodi pa ne, razen če odstraniš tudi servo motor, potem je treba pobrisat napake za servo motor...
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

sam on govori za 2.0motor kuk sem jst na svoji gledal nima tako narejen kot 1.9 na 2.0 je ta povezovalna palčka nekje spodaj jo sploh ne vidiš vsaj pri mojem ne
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Mater lahko je res 500 opcij pri tej napaki. Nov kolektor pa kar stane.

Mene skrbi to kar ste eni omenjali, da lahko te lopute strga in gre v motor.

Sedaj sem z denarjem na tocno 0, pa se vceraj me je pricakala posta iz slovenije in sicer kazen za prehitro voznjo v visini 500€.
TribesMan je kriv, ker mi je cipal Fiata :P

Tole bi jaz popravljal, ampak ne sedaj...zato sem vprasal koliko lahko cakam, ampak bo tezko vedeti...
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Nekoliko zmanjšaš možnost loma loputk s tem, da fizično (vzvod) odklopiš motorček od loput, slednje pa fiksiraš na "odprto", da se ne premikajo in da so minimalno obremenjene..
Električno pa mora motorček ostat priklopljen.
Detajle kako ima to fizično narejeno 2.0 boš pa najhitreje sam pogledal.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Sem spregledal da je 2.0...

Swirl ventili pri 2.0 so nekoliko drugačni, izboljšani in načeloma se ne lomijo. Jaz še nisem slišal za primer da bi se. Če te full skrbi jih lahko preventivno izklopiš v računalniku, kaj več pa jaz nebi kompliciral. Mehanska odstranitev ni ravno poceni...
Odgovori
  • Informacija