Šumenje v motorju poleg normalnega zvoka

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

SilverMan napisal/-a:Avtomobilski hipohonder pač.
Mine, ko se denarnica stanjša :mrgreen:
Hehe, dobra. Zato pa je toliko na trgu "jajckov", kjer je potrebno se pol danega kesa vlozit, da ti sploh dela tako kot je treba. Takrat, pa se hitr cene zbija...
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Saj je prav, da če misliš avto imet, ga zrihtaš takoj. (sam sicer najprej npr. kak mesec/dva samo najnujnejše, ta čas pa že nekak vidiš stanje: ali je vredno držat, ali bo jama brez dna)
Ne pa da pol stvari crkne ko si avta že naveličan, torej popraviš naslednjemu lastniku, ti se pa pred tem voziš v garjah ker ti je škoda rihtat.

Kljub temu pa nihče pri zdravi pameti ne bi avto rihtal v nulo pol leta pred načrtovano prodajo.
V vsakem primeru mu bodo kupci našli en kup napak (četudi imaginarnih) in zbijali ceno, tako kot za star zanemarjen holcvagn.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Neglede na vase odgovore, da ni nic, mi stvar ne da spati, tako da sem spremljal nivo olja in le ta se je zmanjsal na minimum oziroma se za odtenek manj (bilo ga je pa med min in max).

Okrog pumpe je moc videti, da je olje puscalo, saj je okrog masno. Ocitno je ÖAMTC mehanik imel prav, ko je rekel, da ne tesni.

Kupil sem olje Tutelo GI/R ter ga dodal do max. Takoj, ko sem ga vlil se je zvok zelo zmanjsal, bi rekel za vec kot polovico, znotraj dejansko nisem nic slisal.

Zal se je pa po ene 40km zvok ponovno pojavil, torej brni, sumi enako kot prej.

Tezko kaj povedati, ane? Zdej lahko samo spremljam se nivo olja in ce se bo drasticno zmanjsevalo, nekje enostavno pusca. Pa kar sem se opazil po tej kilometrazi je to, da je olje malce, malce bolj rumenkasto, sicer ne peni, ampak vseeno ne izgleda ravno cisto, mogoce je to normalno, ko se vse skupaj segreje, ampak vseeno povem.

Jaz bi zacel najprej z menjavo posode, vendar glede na to, da je notri bilo zeleno olje dvomim, da je problem v posodi, saj gre za novejsi letnik vozila in ne verjamem, da je notri kdaj bilo rdece olje.

Ne me prosim spet "okurcat", ampak to, da se je nivo olja v parih dneh znizal, zagotovo ni normalno. :(
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

tko se rihta avte, ne pa čakat da crkne =D>

če je nekaterim pač škoda denarja zato pač naj delajo po svoje.

če olje pušča ni rečeno da je črpalka, lahko je tudi kakšna od cevi (ne se veselit preveč, ker cena nove te na tla posede :lol: ). prej kot menjaš vse po vrsti probaj pogruntat kje pušča.
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Nivo olja je pa tako kot pri avtomatskem menjalniku, ogreto mora imeti nivo do oznake Max in ne hladen zjutraj... :)
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Damijan napisal/-a:Nivo olja je pa tako kot pri avtomatskem menjalniku, ogreto mora imeti nivo do oznake Max in ne hladen zjutraj... :)
Vem. 2 meri sta na zamasku. Ena pise 20 stopinj, druga 90. Jaz sem spremljal mero, ko je olje bilo ogreto in le to je bilo malo pod min.
Stibla
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 95
Pridružen: Sr Jan 04, 2017 11:47 pm

Če cev pušča jo daj popravit. Tko kot sm jo jst.
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Avto pregledan pri Alfa pooblascencu. Olje ni videti, da pusca iz cevi, ampak iz servo pumpe.

Skratka ta gre v menjavo. Avtomobil je v garanciji, zato se bo stvar menjalo pod garancijo. Sicer ne gre za polno kritje, temvec za 40%. Taksni so pac garancijski pogoji, za avtomobil, ki ima nad 100.000km prevozenih.

Vseeno sem se pa zmenil, pa bo del, katerega bi jaz moral placati, placal prodajalec, saj sem ga na to sumenje takoj ob prevzemu avtomobila opozoril, on je pa rekel, da to ni nic takega...

Zanima me samo ali naj poleg te pumpe menjam tudi posodo za olje ali ne? Mislim, to bi moral vedeti pooblascenec, ampak vseeno vprasam, da me ne bi nategnili. Sam menim (laicno), da ce grem to pumpo ze manjat, da zamenjam tudi to posodo, da ne bo cez 2 mesca isti sit.
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Ali mogoce kdo ve, kaksen je postopek zamenjave servo pumpe? Kaj vse je potrebno odstraniti, da se pride do nje?
Odgovori
  • Informacija