Zavorni diski in ploščice - AR 159 Ti

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Sicer nimam se potrebe po menjavi, ampak rajsi dobim informacije prej, kot pa zadnji moment gledat in neka jajca kupit.

Kupil bi tam proti visjem razredu, seveda ne nekaj najdrazjega. Je najbolje kupiti diske in ploscice od enakega proizvajalca? Namrec eni pisejo, kako kupijo npr. diske od x, ploscice pa od y proizvajalca in da se jim taksna varianta bolj obnese.

Kaj se sploh pri nakupu gleda? Kaksne so sploh razlike med proizvajalci? Jasno mi je, da se najbrz ene bolj, druge manj trosijo oziroma hitreje in pocasneje.

Kaj je se nek odlocilni dejavnik (razen cene seveda) pri nakupu?

Rabim pa diske in ploscice za Ti-ja.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Glede na moje izkušnje in kako navlako imam na avtu vgrajeno je čisto vseeno kaj kupiš, če le ostalo na avtu dela BP. Se pravi, da je brezhibna napeljava in pa da zavorni cilindri na kolesih opravljajo nalogo kot morajo.

Tudi v moji temi lahko vidiš, kako navlako sem dal gor in zadeva špila.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

b_bay daj se ti raje vozi z alfo,kot da razmisljas kaj vse bi moral zamenjati.
Ko nastopi problem ga pa rešuj.
Pa mal si preberi forum, različne teme pa boš našel vse kar te zanima.
Pa mal kritičnosti pri branju, ker črke prenesejo vse.
Zdaj pa tankat pa gas. Namreč pri alfi je najbolj naložen denar v gorivo, saj ti le to nudi vozne užitke. Razne 19 colke,pa poliranja, slikanja avta so brezveze. Vožnja daje užitek.
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

alfasan napisal/-a:b_bay daj se ti raje vozi z alfo,kot da razmisljas kaj vse bi moral zamenjati.
Ko nastopi problem ga pa rešuj.
Pa mal si preberi forum, različne teme pa boš našel vse kar te zanima.
Pa mal kritičnosti pri branju, ker črke prenesejo vse.
Zdaj pa tankat pa gas. Namreč pri alfi je najbolj naložen denar v gorivo, saj ti le to nudi vozne užitke. Razne 19 colke,pa poliranja, slikanja avta so brezveze. Vožnja daje užitek.
Vsak ima svoje uzitke. Eni npr. pri seksu uriniraju po partnerju, enim pa to niti na misel ne pride, kaj sele da bi to prakticirali.

Ne vem kaj je narobe, ce sprasujem v naprej. Potem je najbolje, da zaprete forum.

Jaz gledam na avtomobil kot celoto in zelim, da dobro izgleda tako zunaj, kot znotraj, tako motor, kot bremze etc. Po drugi strani pa ko kopujete rabljeno vozilo, pa pisete na forum, v kaksnem stanju je in kaj vse je bilo zamenjano in podobno. Cim kaj nepase, pisete stran od njega.

Ce lahko pomagas super, ce ne potem ni potrebe po oglasevanju.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Sex in alfa imata skupno tocko takrat, ko te kaj jebe ali ko ti olje zurinira na semeringu in ti zariba.

Najdražje bremze so okrog 20.000 eur. Teh ne boš kupil.
Tam proti višjem razredu bo spet cel komplet krepko čez 1000 eur.raje 1500.
Original samo diki in ploščice + delo, polna ceno na oko cca. 700 eur.
Ce bi rad še malo prišparal ti pa ostane najpogostejši nakup alfistov: brembo, TRW, ATE.
Cena bi morala biti pod 400 eur.

Pa da se vrnem k tistim za malce višjo ceno. Če želiš izkoristiti njihove lastnosti, bo treba zamenjati še kaj drugega.
Upam, da sem ti pomagal.
didi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 833
Pridružen: Ne Maj 20, 2012 11:47 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta QV
Kraj: Ljubljana

Če bi pa rad kaj bolj za športno vožnjo pa razmišljaj o programu EBC z red stuff pliščicami, diski, ki so narezani in navrtani, meni so se obnesli super, ali pa npr. Zimmerman sport diski, narezani in navrtani, ATE keramik ploščice, tudi super ideja, BREMBO sport maxx navrtani in narezani z EBC red stuff ploščicam ali ATE keramik ploščicamo, Tarox Sport Japan, navrtani in narezani diski in tarox ploščice....evo to so kombinacije kjer se lahko poljubno igraš, ampak cena je tudi lepa za take komplete. Drugače ti je pa Alfasan lepo povedal TRW ipd stvari....

lp,

d
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

textar je skoraj pol cenejši od ATE in TRW ampak razlika je bolj ali manj samo v ceni.

sem jih imel 3 leta in 40.000km pa so bile praktično še kot nove, medtem ko sem se ob brembotih po 2 letih zjokal. vse zarjevelo, škripalo...

@alfasan: nekateri nabavljamo stvari tudi v naprej, da potem ob času zamenjamo, ne čakamo vsi na zadnji trenutek....

ne vidim pa smisla keramičnih ploščic, razen v tem da naj bi manj prašijla platišča. Zavirajo pa kvečjemu slabše dokler niso segrete na ustrezno temperaturo.
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

navrtano pa narezano je samo zaradi izgleda, mal poglej teste, pa kje se dejansko to uporablja. Sej uporablja se precej, ampak samo za to da dobro izgleda pa ker lahko ker so bremze oversized (no, sej na TI so tudi). Recimo dirkalni avti ipd tega nimajo. amjo ap sportni, ampak se enkrat, ker lahko ker dobro zgleda in ker so bremze oversized...
Dobre diske pa ploscice pa je to to, tudi za obcasne dirkalce.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Dejte ne ga srat s predlogi nekih športnig diskov pa neki.

Navadni ATE, TRW, BREMBO, FERODO. Bilokaj od tega bo čisto super opravljalo nalogo bremzanja.

Jz mam TRW na par avtih in sem zadovoln z njimi. Mrzle včasih mal cvilijo, drugače pa super.

Textar je mela punca na Twingotu pa so se zvili diski k prasci in ploščice odstople. Na avtu z 800kg. Ne hvala.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Trenutno imam gor Ferodo ploscice, diske nimam pojma. Koliko je to gor km pa zal tudi ne vem. Vem samo, da je vse skupaj v bolj bogem stanju. Se vidi, da tud v Avstriji niso imuni na "muckanje". Namrec ÖAMTC mi je v zapisnik napisal, da so bremse fuc oziroma znucane, hendler, kjer sem tehnicni opravil, je pa napisal "brez napak". :roll:

Na Fiatu sem imel skoraj vedno diske in ploscice od Delphija oziroma na zadnje spredaj ploscice od Textar firme, zato sem tokrat mislil nekaj boljsega, kar bolj / hitreje prime...
@pero666
No resnicno lepse zgleda. Torej pravis, da ni funkcij pri teh luknjah? Sem vedno mislil, da so tam zato, da se diski ne pregrejejo tako kot navadni zaradi lufta.

Takole pa vse skupaj pri meni zgleda...
Spredaj (ploscice so ocitno se vredu):
Slika

Zadaj:
Slika

Pa celjusti so nagravzne, cakajo poletje, da jih snamem in zrihtam.

Jah potem pa ATE, ce pravite, da so se najbolj optimalen nakup.
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Tole bi bila oslarija do nadalnjega karkoli menjat, kolikor je iz slik razvidno...
Očitno tudi jodlarji niso imuni na foušarijo, pa ti preglednik zavida dober avto in je zato napisal kar je napisal...
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

b_bay napisal/-a: No resnicno lepse zgleda. Torej pravis, da ni funkcij pri teh luknjah? Sem vedno mislil, da so tam zato, da se diski ne pregrejejo tako kot navadni zaradi lufta.
Luknje in kanali so primarno tam, da se površina diska hitreje sčisti (npr. umazanija, voda), luknjice sicer pripomorejo tudi k hlajenju. Ampak vse te stvari so nesmiselne za cestno uporabo.

Luknje so sicer res bolj šminka - dirkalni diski če že kaj imajo ponavadi samo kanale; diski z luknjami so tudi bolj nagnjeni k pokanju, pa še te luknje se znajo konkretno zapacat z umazanjo ki je več ne dobiš ven... ali pa zelo težko.


Če hočeš športne ploščice pa poglej k Ferodu - DS Performance linija - ampak cena ni najnižja. Sicer pa vsi dobr proizvajalci kot so Brembo, Tarox,... nudijo kvalitetne športne ploščice. Čeprav tega pomojem ne rabiš, razen če redno priganjaš avto po prelazih in ovinkih kjer se zavore konkretno grejejo.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Dokler se voziš normalno ti pri zavorni poti najbolj pomaga kvaliteten set gum pod pravim tlakom.

Kolikor izgleda na sliki imaš še vsaj 1cm ''mesa'' na ploščicah, to je še dovolj. Ni razloga za paniko.
Uporabniški avatar
Xin
Alfist
Alfist
Prispevkov: 363
Pridružen: Če Mar 05, 2015 9:39 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0
Kraj: Novo mesto

Js sm malo po nakupu menjal komplet diske spredaj + zadaj in ploščice za Textar. Plačal sem blizu 500e (ponavadi dobim okoli 30% popusta), po letu in pol uporabe pa lahko povem, da mi tresejo, občasno se spomnijo pa tudi cvilit, tako da še enkrat jih nebi kupil [-o<
nedvedinho
Alfist
Alfist
Prispevkov: 465
Pridružen: To Mar 02, 2010 3:53 pm
Član Alfa Kluba: 0

SilverMan napisal/-a:Tole bi bila oslarija do nadalnjega karkoli menjat, kolikor je iz slik razvidno...
Očitno tudi jodlarji niso imuni na foušarijo, pa ti preglednik zavida dober avto in je zato napisal kar je napisal...
x2

Drugače pa če se ne motim, so originalni diski 330mm na AvtoComercu, malenkost dražji od ATE ali TRW. Če ti kaj pomeni da so gor orig., meni ne dosti. S TRW in ATE nimaš kaj zajebat, Brembo malo večkrat škripa, Textar in Delphi se pa izogibam.

Ali nimajo TI modeli 0,01mm debelejše ploščice. :mrgreen: Ali imajo vse TI, 330mm diske, ne glede na motor?
Odgovori
  • Informacija