Nihanje obratov motorja - AR 159, 1.9 JTDm 16V

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
vivora
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 223
Pridružen: Po Jan 03, 2011 10:46 am

Vsake toliko časa imam problem z obrati v prostem teku. Obrati nihajo in avto se zaganja. Zgodi se tudi da med šaltavanjem ugasne. Ko se avto segreje je ok. To se dogaja cca 2 zaporedna dneva v mesecu potem pa je ok. Ni mi jasno kaj bi lahko to bilo. Tester ne pokaže nobene napake. Sesalni kolektor brez lopatic, izklopljen motorček, izklopljen Egr,

Kateri senzor šteje obrate? spodnji na glavni gredi ali zgornji
AlfaBB
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe Jun 07, 2019 7:12 am

Pozdravljeni, imam AR 159 1.9 JTDm 16V 150KM Qtronic l.08, DPF odstranjen, EGR blindiran. Problem imam, ko vžgem avto mi motor teče normalno potem pa mi začne rahlo nihat obrate cca +/-100 rpm, kar se tudi sliši kot zaganjanje, potem ko se ogreje na 80-90 stopinj motor teče normalno. Ko ga po daljši vožnji vgasnem in čez cca 15 minut spet vžgem mi začne isto nihat obrate ne glede, da je motor še zmeraj čisto segret. Kaj bi to lahko bilo?



Edit: premaknjeno v že odprto temo ....
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Kakšne so korekcije na injektorjih?
AlfaBB
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe Jun 07, 2019 7:12 am

To ne vem kake so korekcije. Kje bi lahko to preveril kake so korekcije? Sam nimam računalnika za ugotavljat, najbolje bi bilo da bi peljal kakemu majstru. A poznate koga iz lj ali okolice?
AlfaBB
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe Jun 07, 2019 7:12 am

No da povem, da se je moja težava z nihanjem obratov zaenkrat končala. Problem je bil v dizlu, namreč tankal sem izključno na petrolu, potem pa sem naključno 2x zaporedoma tankal na OMW in nihanje je čudežno izginilo. Zdaj že 1 mesec tankam na OMW in motor lepše teče brez kakih nihanj.
Petrol
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 6
Pridružen: Če Sep 15, 2011 9:58 am

AlfaBB napisal/-a:No da povem, da se je moja težava z nihanjem obratov zaenkrat končala. Problem je bil v dizlu, namreč tankal sem izključno na petrolu, potem pa sem naključno 2x zaporedoma tankal na OMW in nihanje je čudežno izginilo. Zdaj že 1 mesec tankam na OMW in motor lepše teče brez kakih nihanj.
Spoštovani,

spoštujemo vsa mnenja, tudi tista negativna, saj tudi odzivi na spletnih forumih predstavljajo določen odziv in stališča uporabnikov. Vendar želimo podati nekaj pojasnil:

- Kakovost goriv v državah EU določajo enotni evropski standardi. Nacionalni standardi se razlikujejo le v posameznih geografsko prilagojenih specifikah.
- Petrol v celoti spoštuje veljavne standarde, kontrolo kakovosti pa opravljamo po mednarodno predpisanih pravilih. Pri tem sodelujemo le z akreditiranimi naftnimi laboratoriji.
- Dnevno se trudimo in vse neodvisne raziskave tudi potrjujejo, da kakovost Petrolovih goriv namreč prav nič ne zaostaja za ponudbo ostalih ponudnikov goriv v Sloveniji kot tudi širše. Ne nazadnje to potrjuje tudi dejstvo, da na Petrolovih servisih dnevno oskrbimo več kot 200.000 kupcev, ki so z njimi zadovoljni in ne beležijo nikakršnih težav.
- Z našim stališčem seveda ne izključujemo možnosti morebitne napake, ki bi izhajala tudi iz našega prodajnega mesta, zato smo pri tovrstnih pritožbah vedno pripravljeni sodelovati. A je pred tem potrebno najprej ugotoviti dejanska dejstva. Težava v delovanju motorja, je namreč lahko posledica tudi mnogih drugih dejavnikov.

Kot zapisano že v uvodu, spoštujemo vsa mnenja, vendar le, če temeljijo na dejstvih oziroma dokazih. Vedno smo tudi pripravljeni odgovoriti na vse kritike in vprašanja, tako na forumih kakor tudi preko sistema Povej Petrolu. Pri tem pa se držimo predvsem načela strokovnosti, dejanskega stanja in moči argumentov.

Za vse, ki vas tematika dodatno zanima, vabimo na našo spletno stran, kjer si lahko preberete več o kakovosti pogonskih goriv in našem gorivu Qmax.

Lep pozdrav,

Silvan Simčič
Področje tehnični razvoj, kakovost in varnost
Petrol d.d., Ljubljana
Stibla
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 95
Pridružen: Sr Jan 04, 2017 11:47 pm

Kaj pa to k men motor normalno lavfa v prostem teku. Če pa avto šlepaš in imaš v leru začne nažigat gas tut do 2krpm če stisneš sklopko je pa ok (je biv pa avto takrat brez kardana) . Sam to nebi smel uplivat na zadevo.
Stibla
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 95
Pridružen: Sr Jan 04, 2017 11:47 pm

Bi kdo z 2,4 tut probu če mu med vožno v leru in z spuščeno sklopko navija obrate. Da vem a je normalno al ni. Hvala
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Ja ni to glih normalno da maš 2k obratov. Pri moji so v leru pri neki hitrosti rahlo višji. Ampak to čist rahlo
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Stibla
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 95
Pridružen: Sr Jan 04, 2017 11:47 pm

Ja nevem pr men ko sem pri miru je vse bp avto lavfa drgač normalno sam če daš v ler med vožnjo pa na dviguje obrate. Ni mi jasno kaj bi lahko bilo.
101ka
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 5
Pridružen: To Mar 05, 2019 9:11 pm

Zivjo,
pri hisi imamo 159ko in fiat cromo, obe 1.9 jtd 16v in cca 250k km. Pri obeh se slisi nekaksno klenkanje v motorju pri cca 1500 obratih, oz. je zvok podoben dotrajanim drocnikom. Zadeva je vcasih precej glasna, spet drugic pa skoraj neslisna, ni pa pogojena s temp. motorja, prav tako motor deluje popolnoma normalno pod stantgasom, le da pri hladnem obrati malce nihajo. S Tribesmanom sva ze preverjala korekcijo sob, ki tudi ni pretresljiva. Zanimivo je predvsem to, da imata oba avta popolnoma iste simptome. Morda se pri komu?
101ka
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 5
Pridružen: To Mar 05, 2019 9:11 pm

Je morda kdo kaj rešil glede nihanja obratov?
Jaz sem menjal vse 4 šobe, nihanje ostaja :(
Odgovori
  • Informacija