Stibla napisal/-a:Men cuka ko je topleje in motor mrzu. Pa še to samo ko je gas spuščen in ga nežno pritisnem, ko ga malenkost bolj pohodim ne cuka. Kaka ideja? Je tut to egr?
Ja meni je tako delalo tudi ce je bil motor segret , pozimi pa vse normalno , nic cukanja.
ok malenkost mimo teme mogoče .. ampak ima kdo idejo... za 2.0 jtdm 100 KW motor ... zjutraj ko je hladen je bolj len..avto tak težko speljuje ... pol ko že parkrat spelješ pa je že boljše ( pa je velik servis narejen....... olje menjano .... itd itd )
Maj je bil zjutri zamorjen po cca 1km je blo ok pa pololdne je rd mal cuku pru kilometr. Spucu egr v nulo v kopeli bencina.. zdej je skos enak "živahn" sm mev pa prej avto z 2.4 150ks. In je bil motor napravm zdej 2.4 210ks velik bl odzivn in se je tut lepš zavrtev.
Učer sm v rikverc stal na mestu na enem klancu, ravno takrat je avto začev delat regeneracijo. In se je iz avspuha začel plavo kadit je to normalno al ne? Pol sm ga ugasnu pa nazaj pržgov pa se ni več. Pa do zdej še nikol nism tega opazu.
Bolje bi bilo,če bi ga preparkiral na beton ali asfalt.Reg.si prekinil,ob naslednjem vžigu se NE nadaljuje.Pazi,ko ti bo naslednjič delal reg.,da ti jo naredi do konca,ker drugače znaš imeti problem.
Meni jo je že trikrat delalo,ko sem se pripeljal na domače dvorišče in sem se obrnil in šel vraga pretiščat na Orle in nazaj domov,da je opravil to regeneracijo.