Črn dim pri pospeševanju - 1.9 JTD

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 927
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 8:37 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Škocjan
Kontakt:

Pol so dobre? Avto kadi pri pospeševanju in 1x je po zagonu avto močno streslo... Kaj je lahko narobe? Eger ventil je ok!
Alfa 147, Alfa Romeo Sportwagon, 2.5 V6
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Swirl lopute so cele?
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 927
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 8:37 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Škocjan
Kontakt:

jih ta motor sploh ima? 156, 1.9 16V 103KW? so v sesalnem kolektorju?
Alfa 147, Alfa Romeo Sportwagon, 2.5 V6
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ne ta jih nima :D

Sem predvideval da gre za 159.
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 927
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 8:37 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Škocjan
Kontakt:

kje je potem problem?
Alfa 147, Alfa Romeo Sportwagon, 2.5 V6
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Pojma nimam, kristalna krogla žal ne deluje...
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Ogromno je napisanega in poslikanega glede odstranitve sesalnega kolektorja pri 16V jtd motorjih, nič pa ne najdem kako je s tem pri 8V motorju. Mogoče kdo ve, je ravno tako potrebno odstranit visokotlačno črpalko za gorivo (+zobati jermen)? Bi vse komplet očistil, ampak pod pogojem, da mi ni potrebno spravljat narazen črpalke.

lp
155 1.8TS, 164 3.0 V6, 156 1.9JTD 105CV, 156 1.6TS, 156 1.9JTD 116CV, 159 1.9JTDm 120CV, spider veloce
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Kaj bi čistil?
8v loputke?
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Verjetno je imel v mislih čišečnje saj iz kolektorja... s čimer ni nič narobe...
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Kolektor lahko spucaš v nulo, kanale v glavi do ventilov pa ne moreš.
Zato nima smisla podirat, raje z namenskim pipsom očistiš čez priklop v sesalni kolektor.
Pumpo staknit pa tudi ni nek problem, pri toliko dela ena urca gor al dol.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Ja na 8v bi cistil loputke... mislim daj no SilverMan. Lepo sem vprasal ce je na 8v motorju kaj manj dela z odstranitvijo sesalnega kolektorja dobil pa nabijanje. O smiselnosti ali nesmiselnosti se bom ze sam odlocil. Moj cas, moj denar. Hvala.

Ce ze omenjas namenski sprej mi raje povej ali imas izkusnje z njim in ce ja, kako se je obnesel? Osebno dvomim v ucinkovitost oz. verjamem da delujejo ce to redno prakticiras od novega (majhna kolicina saj). Pri avtu z 400.000+ km, kjer tega prej noben ni pocel, pa dvomim da bo opazen efekt. Sicer so se pa ti spreji nekaj strani nazaj omenjal, nihce pa ni povedal ali je zadevo dejansko kdaj uporabil.
155 1.8TS, 164 3.0 V6, 156 1.9JTD 105CV, 156 1.6TS, 156 1.9JTD 116CV, 159 1.9JTDm 120CV, spider veloce
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Zadeva je precej učinkovita, vendar za komplet čiščenje "do sijaja" bi pa verjetno rabil 2-3 piksne. Seveda spet odvisno od količine saj...

Na določenih delih še vedno ostane nekaj sranja... glavno se spuca.

Je pa velika prednost da se spucajo tud kanali do ventilov.
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Kakšno nabijanje, Scremer? Še vprašanja nisi nedvoumno postavil (ker pač ne moreš "vsega komplet očistit" kot si napisal, razen če odšraufaš še glavo in odstraniš ventile), pa zabijaš nazaj...
Glede odstranitve pumpe je pa lahko odvisno od izvedenke/letnika, 8v gor ali dol. Tako kot sem jaz pričakoval da jo bom na 16v lahko odstranil brez stikanja zobatega jermena, kot se najde na spletu opisan postopek ko z vijaki fiksiraš jermenico, pa je nek jajc slab centimeter drugačen in ni šlo. Pa je šel še jermen dol, so what...
In še vedno je pumpa mali problem oz. faktor pri takem opravilu, zato pač ne razumem zakaj tak pogoj. Pa nima veze...

Ja, imam izkušnje s pipsom. Pozitivne. Prav na 8v, pri četrt miljona km iz prve roke. (pa pri nekaj manj km tudi na 16v iz druge roke, kar pa je zate brezpredmetno).
Po tvoje bi pri 400 jurjih moralo bit luknje le še za vzorec... ](*,)
Kako je šele pri tistih ki ga niso stikali in čistili pri 600, 700kkm :-k Najbrž že kapilara.
Pa tudi če jih ene par spipsaš je še vedno neprimerno manj dela in stroška, pa konkretno bolje očiščeno, ker so še kanali čisti.

Saj mi je žal, da sem se vtaknil in ti želel prišparat čas in denar za nepotrebno delo na osnovi tvojih predvidevanj (ki mimogrede niso preveč zanesljive->pips). Čeprav je TVOJ čas in TVOJ denar.
Ni za kaj, pa oprosti, ne bom več.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Ajoj SilverMan... oprosti ker je bili moje vprasanje dvoumno in hvala za informacije. Ostalo pa nima smisla komentirat.

Tribes hvala tudi tebi za info.

Lp
155 1.8TS, 164 3.0 V6, 156 1.9JTD 105CV, 156 1.6TS, 156 1.9JTD 116CV, 159 1.9JTDm 120CV, spider veloce
Gorjup
Alfist
Alfist
Prispevkov: 428
Pridružen: To Apr 03, 2012 9:57 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Ti, 2.0, letnik 2009
Kraj: Ljubljana

O kakšnem pipsu tu govorite? Kakem dodatku za gorivo ali kaj drugega?
Odgovori
  • Informacija