* Kot prvo morate dobiti elektično shemo tempomata vaše alfe:
* Potem rabite vsaj štiri žilni kabel, dolžine vsaj 3m (lahko uporabite navaden kabel za ISDN, droben in štiti žilni je kot bi bil namenjen za to), ter 4 majhne "sponke" katere dobite v elektro trgovini (lahko vzamete kablovje iz kakšne alfe na odpadu, tako imate sponke (konektorčke) že na žici)
*Nato ugotovite kje imate računalnik motorja:
* Sedaj odklopite konektor na računalniku motorja (ECU). Konektorja sta dva. Vi odklopite tistega večjega in potegnite proč plastični zaščitni pokrovček ter »varovalko« sponk (žic).....rezultat bo nekako takšen:
* Ko boste odklopili velik konektor, boste ugotovili da je v notranjosti ločen v dve barvi in vsaka od teh je ločena po številkah. Dobiti morate te številke ki so napisane na načrtu, in te bi morale biti zaprte s plastičnimi rumenimi čepki.
Tako morate vstaviti žice s sponko (slika spodaj): P.S. da ne pozabite zapisati katere barve žice gredo na katere številke !
* Ko ste priklopili vse štiri žice, lahko vse skupaj zaprete v obratnem vrstnem redu. Sedaj morate speljati kabel v vozilo in morate priti z njim do obvolanskih ročic (ena možnost je da pridete s kablom v vozilo po desni strani (gledano v smeri vožnje), speljete kabel čez predal, pod napeljavo za gretje in na kocu pridete ven tik pod pod pokrovom volana).
*Odrežite iz ročice tempomata bel konektor.
*Fiksirajte ročico na mesto.
*Sedaj morate vzeti v roke shemo kjer ste si zapisali kako ste povezali žice na rač. motorja, ter te žice povezati z žicami na ročici tempomata v sledečem zaporedju:
- št. 1 na tempo. povežete s št. 77 na rač. mot.
- št. 4 na tempo. povežete s št. 78 na rač. mot.
- št. 5 na tempo. povežete s št. 56 na rač. mot.
- št. 2 na tempo. – prazna
- št. 6 na tempo. povežete s št. 38 na rač. mot.
Ostala vam bo ena žica iz ročice tempomata (št. 3), katero morate povezati na + preko ključa (kontakt). Tega lahko dobite v bližini škatle z varovalkami.
*Lahko zaprete pokrove na volanu.
* Sedaj lahko preizkusite če stvar deluje. Zapeljite se z vašo Alfo in dovolj da presežete 30km/h, vklopite tempomat na »ON« in moralo bi delovati. Če vse deluje kot je treba in je tempomat na »ON«, se mora vključiti zelena lučka na armaturni plošči kot je prikazano spodaj na sliki.
Kot je že napisano v naslovu, je bilo to narejeno na Alfi 156 1.9 mjet (140KM), ampak mislim, da bi se dalo na vsaki, sploh če je imela možnost tempomata kot dodatno opremo. Le shemo je treba dobit, da se ne kakšen pin na konektorju rač. motorja razlikuje.
LP
vir: 147virtualclub
Zadnjič spremenil alro, dne Po Mar 22, 2010 7:01 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Če se ne motim je cena okrog 70€ za ročico + drug pokrov volana.
Jaz sem gledal pri meni, pa tega konektorja nisem dobil . Ta človek ki je to delal ima isti letnik 156 kot jaz in zgleda da tudi nima tega konektorja, če ne se ne bi toliko martral za to povezat . Ti imaš tempomat ?
Spraševal sem v Italiji, ampak mislim da tudi pri nas ne bi smelo biti bistvene razlike v ceni. ePer mi da ceno cca. 80€ za ročico in cca. 14€ za pokrov. Računaj, da je ponavadi cena nekaj nižja na servisu.
Piciotto napisal/-a:Alro, a si mogoče prašal kolko bi koštalo če oni montirajo?
Nisem, ker bi stalo preveč . Saj veš kako so ure pri pooblaščenih serviserjih in v takem primeru ti hitro nabijejo ene par . Zdej sem pogledal malo po tisti temi ki je dal @vocko link in vidim, da jih je kar nekaj ki so že imeli ta konektor pod volanom . Bo treba še enkrat pogledat . V nasprotnem primeru pa ostane zgoraj omenjena varjanta
A bo kdo poskusil to varianto samo z naknadno inštalacijo ročice
Mene jako mika imet tempomat , še posebej če lahko pridem do njega za 100€ in s 15 minutami dela
V soboto bom takoj preveril, če ima moja tisti konektor al ne!