pa se da te šobe kako preko testerja popravt?..ker na moji je na testerju pokazal elektronsko napako..ne pa mehansko..problem je pa v dveh šobah..ena ne dela v prostem teku druga pa pri 1700 obratih..ampak neki štrom je**..na servisu so rekl da takšnega problema še niso mel..da bojo mal okol poklical..tut v italijo..če ne bo šlo to kao elektronsko bo pa treba obe zamenjat..470€ po komadu
Ste mogoče probal kako injektorji delajo na testni mizi?
Če ne se zapelji do enega Bosch servisa in naj pogledajo zadeve. Mogoče je treba na novo izmeriti šobe in jim dodelit nove identifikacijske kode.
samo povem kaj mi je mehankar reku..nč druzga ni naredu k pa na tester prklopu in povedu kaj je pokazal..in da se bo pozanimu..
TribesMan tnx za..napotke al kako bi se reklo..se bom še pri Boschu pozanimu
aha..to pa niso probal..nekako ni sklenjen krog..ne pošljejo podatkov nazaj in zato se zarad varnosti ugasne avto..to bi blo najbolje kar na uradni servis it ne?
Uradni serviserji ponavadi nimajo testne mize za testiranje šob. Najdi najbližji bosch diesel servis ki ima testno mizo in pelji tja.
Če pa imaš voljo pa najdi enega ki je preverjen. Vem da sta dva "dobra majstra" edn je nekje v bližini gorice (njegov sin je aktiven na BMW forumu pod nickom MIHOLD), drugi pa je v štajerskem koncu...
Nekaj lahko prebereš na prejšnji strani. Drugače sem bil tudi že pri RSRu, da je povečal količino zagonskega goriva. Je dosti bolje, ampak še vedno nisem zadovoljen. Drugače mu je pa Jelen precej znan in (milo rečeno) ni ravno navdušen.
Pred tednom dni sem naredil servis filtri olje, no kar po parih dneh opažam da mi zjutraj težko vžge, pravzaprav če malo dlje stoji.
Danes tester ni ničesar pokazal mam pa občutek kod da nafta steče nazaj v rezervar in predno jo napumpa nazaj malo v prazno vergla, ali pa je možno da je filter goriva naftni filter zanič . Avto pa je alfa 156 1.9 jtd 85 kW