Od 0 do 60km/h ni osvetlitve na števcu,zdej ne vem a mi je prou tm ledica crknla,al bojo počas zdej vse šle v ku*ac
Se je že komu to naredilo, je komplicirano zamenjat to ?
Sploh se nisem bolj poglobil kje je kak šrauf pa to ,kr zmeri podnev pozabm pol zvečer je pa že tema ,aha tolk simpl je pol,pol bi mogoče že vse lohk zamenju kr zdej mam zeleno mi je pa rdeča bolj lepa,agresivna; zdej kr počasnej vozm k je taka umirjena zelena v primerjavi s prejšnjo rdečo osvetlitvijo armature
Ma kak servis ekaj.
Samo previdno odviješ par vijakov (pri 145QV, so, če se prav spomnim 4-je, pazi, da kaj ne polomiš, ker je spodaj še zataknjen), na levi in desni strana števca sta konektorja, ki ju enostavno snameš in na zadnji strani števca imaš pripete žarničke, torej nobenega razdiranja števca.
Zdravo,
a slucajno kdo ve kako se zamenja zarnico za osvetlitev gumba s katerim se nastavi kam piha zrak pri 156 letnik 1999. To je eden izmed treh vrtecih se gumbov na sredinski konzoli - oz. vrti se samo obrocek. Mehanik na servisu je rekel, da zato potrbuje 1.5 delovne ure pa bi raje kar sam zamenjal.
Meni so menjali pri enem avto električarju. Je pa zajebano-se je s tem ukavarjal več kot 2 uri. Tako, da če nimaš dobrih živcev daj raje tisti denar pa naj se drugi mučijo ti pa pejd med tem raje na kavo.
Najprej potegneš ven avtoradijo tam imaš na zgornji strani dva vijaka potem vse tri gumbe za gretje pa previdno da jih ne boš zlamal dol gredo samo gumice okoli njih potem imaš zadaj še dva vijaka odstraniš spodnje usnje pri menjalniku kjer imaš 4 vijake vzameš ven pepelnik in pod njim sta še dva vijaka nato pa lepo previdno potegneš vse skupaj proti sebi pazi na zgornjo stran kjer so kazalci za bencin itd ker je tam samo zahaklano da ne boš polamal uhic. Ko dobiš sprednjo blendo dol imaš še dva vijaka s katerima je priterjena ta konzola in vse skupaj potegneš ven p.s. pa ne pozabi odklopiti konektorjev in naj ti povem da pašejo samo orginalne žarnice od alfe 1 kom 2000 sit in obvezno zamenjaj vse tri.
bosko: Hvala za izcrpen opis. Zakaj pa naj zamenjam vse 3 - mislim statisticno znacilno ne mores zavrniti hipoteze, da bo novejsa zarnica drzala dlje od nove
Teo: Ma more bit tudi kaksna Alfa pri roki Tale konkretna je od oceta.
Pri meni je avtoelektričar dal not navadne žarnice, ki jih dobiš za par 100 sit pa do danes ni crknila še nobena tako da, mislim, da ni potrebno invesirat 6000 sit za tri žarnice.
Moje mnenje
jaz sem zamenjal eno žarnico potem pa sta crknili še oni dve zato je boljše zamenjat vse tri da ne boš dvakrat vsega razdiral. Je pa res da lahko daš noter tudi tiste žarnice za 100 sit samo moraš jih prelotat ker jih ne boš dobil z takšnim grlom drugje kot pri alfi orginal
Odstranis "gumbe". Enostavno jih povleces ven. Nato potegnes radio ven, pa tisto zascito okoli prestavne rocice, vzames pepelnik ven in nato z kriznim izvijacem odvijacis vse vijake (pri radiju, pratavni rocici in pepelniku). potegnes pokrov konzole proc. Nato se odvijacis (zdi se mi da so 4 vijaki) plosco na kateri so ti gumbi, jo vzames ven in z zadnje strani zamenja zarnico, ki jo moras kupit na servisu ker je neka posebna-ma prilotano neko majhno plastiko zraven.
Lp
Ps.: Mogoce je se kaksen vijak kje ampak bolj detaljno se ne spomnim.