OPERACIJA MENJAM ŽARNICE NA SREDINSKI KONZOLI
Alfa Romeo 156 l.98 - l.01(02)
Vam je pregorela žarnica na konzoli od klime. Brez panike. Vsi, ki imate malček volje in uro do dve časa jo lahko mimogrede zamenjate ob predpostavki, da rezervno žarnico seveda posedujete.
1.) Najprvo odpnite knof od usnjene prevleke na prestavni ročici in potegnite prevleko iz prestavne ročice. Le-ta je na dnu s pomočjo plastičnega okvirja fiksirana na dno, zato jo je potrebno nekoliko bolj močno potegnit oz. razrahljati.
2.) Ko prevleko potegnete iz prestavne ročice boste ugledali štiri vijake (rdeča), za katere potrebujete navaden križni izvijač. Predlagam, da jih odstranite preden nadaljujete z delom.
3.) Sedaj odprite pepelnik. V notranjosti boste opazili dva vijaka (rdeča). Zopet uporabite križni izvijač in ju odstranite, nato pa pepelnik počasi potegnite iz utora. Za njim boste ugledali dva križna vijaka (oranžna), ki držita sredinsko konzolo. Ponovno predlagam, da ju odvijete.
Čisto mimogrede s tem ko odstranjujete konzolo se vam ponuja odlična priložnost, da enkrat temeljito očistite reže za termostat klime (zelena). Nikar ne pozabite na to preden namestite konzolo nazaj.
4.) Sedaj lahko (ni pa nujno) odstranite stikala za klimo (zelena). Le-tega samo povlečete proti sebi, še prej pa predlagam, da vsa stikala zavrtite v isti položaj (skrajno desno ali skrajno levo), da bo potem ponovna namestitev nekoliko lažja. Uporabite nekoliko večjo silo, bojazni, da bi se stikala polomila skorajda ni (če niste ekstremni mesarji).
Žal bo potrebno za nadaljne delo odstraniti iz ležišča avtoradio, saj drugače ne boste prišli do vijakov, kasneje pa vam bo zmanjkovalo prostora za odstranitev kompletnega sistema za nadzor klime. Ko to storite zopet vzemite v roke križni izvijač in odvijte dva križna vijaka (rdeča), nato pa poiščite inbus ključek primerne velikosti in odvijte še dvoje tovrstnih vijakov (oranžna). Ko to postorite ste pravzaprav nared, da potegnete plastiko s konzole. V mislih imejte le, da se na vrhu nad merilniki nahajata dva kaveljčka (rumena). Predlagam, da najprvo potegnete ven spodnji del (pri prestavni ročici), nato nekoliko spustite plastiko in zgornji del s kaveljčki bo tako sproščen.
5.) Sedaj je potrebno odviti samo še štiri vijake (rdeča). Križni izvijač bo zopet godel svojo basen
. Ko jih odstranite izmaknite iz ležišča senzor za merjenje temperature v kabini (zelena), ki ga lahko kasneje tudi malček očistite nečistoč. Pri rokovanju z njim predlagam vso previdnost, nakup novega je bržda drag podvig. Sedaj vam prestane samo še manevriranje z belo škatlo. Pripeljati jo morate mimo vseh ovir (ko bo dovolj zunaj staknite dva konektorja), da jo osvobodite. Potrplenje je božja mast.
6.) Ekola. Škatla s stikali je zunaj in na sliki so z rdečo obkrožene luknje kjer so skrite žarnice. Ako vam jih ne uspe spraviti ven, lahko razderete tudi škatlo, tako da odvijete dva vijaka (zelena). Potrebovali boste "zvezdast" ključ.
Na zadnji sliki lahko vidite kako žarnica izgleda. Svetujem, da predrazdiranjem že posedujete rezervno žarnico, sicer se boste verjetno vozili naokol z napol podrtim avtom... Tako kot se bom jutri jaz.
In to je to. Upam, da sem tistim, ki še niso in jo morajo ali pa še bodo morali enkrat v prihodnosti menjati žarnice v konzoli s tem kratkim vodič vsaj malenkost pomagal.
lp
Scremer