Živjo.
Sem bolj nedeljski brkljalec po mašini, tko da ne vem, če govorimo o isti cevi...
Meni je namreč rahlo počila cev do sesalnega kolektorja (največja cev ki se z desne priklopi na mašino) pa je avto nekak normalno kadil, ko pa sem to cev zamenjal (67 eur, jao jao) pa pri polnem gasu skoraj ne vidim več avta za mano... A se ne bi zdaj moralo manj kadit? Mogoče pa je pri meni LMM? Bo treba sprobat...
JernejL napisal/-a:Živjo.
Sem bolj nedeljski brkljalec po mašini, tko da ne vem, če govorimo o isti cevi...
Meni je namreč rahlo počila cev do sesalnega kolektorja (največja cev ki se z desne priklopi na mašino) pa je avto nekak normalno kadil, ko pa sem to cev zamenjal (67 eur, jao jao) pa pri polnem gasu skoraj ne vidim več avta za mano... A se ne bi zdaj moralo manj kadit? Mogoče pa je pri meni LMM? Bo treba sprobat...
A si dobro namestil novo cev in zategnil objemke, ker lahko zato zdaj bolj kadi če kje pušča zrak.
Do zdaj je skoraj popolnoma nehalo kadit, tko da recimo da se je to kar samo od sebe zrihtalo.
Je pa res kar precej mastno pa sajasto notr po cevi... a to je okej?:)
Mehanik mi je sporočil, da je počila cev na intercoolerju, ter jo je potrebno zamenjat.. Kdo ve kakšna je cena, ker ga niti nisem spraševal...? Da je bila zadeva še popolna, imam tudi šobo zanič.
Drugače sem imel iste simptome; črn dim ob speljevanju, malce glasnejša turbina in na koncu tudi izguba moči motorja.
Da problem je v Debimetru.Sem ga peljal na tester in ta vrag laže za cca 30%!
Kje naj nabavim lmm da bo cena čim bolj ugodna.(original naj bi stal 236€)
Na bosch servisu ali na eBayu dobiš LMM za 156 1.9 JTD 16V za pod 100€... originalnega. Poglej naokoli, pa ne kupuj ponaredkov ker niso vredni pol pizde....
Ste preverili tudi cevi? Kako pa laže LMM? Kaže preveč ali premalo?
Zanimivo, ker če kaže premalo potem bi morala elektronika poskrbet da se vbrizga manj goriva... v tem primeru avto ne bi smel nikakor kaditi.
EGR ste preverili? Je čist? Se lepo premika batek? Jaz bi preveril za vsak slučaj. Bliniranega imaš verjetno s tisto ploščico ki ima 4 luknje?
Tudi zaradi EGRja ki stalno samo malo odprt (zaštekan) lahko LMM kaže premalo, ker preko EGR ventila uhaja zrak iz sesalnega kolektorja mimo mašine direktno v izpušni kolektor...
Dol snami EGR, razdri EGR (vzameš stran tist črni plastični del v katerem je elektromagnet) in preveri ali se elektromagnet lepo gladko premika... batek mora gledati kakih 5mm ven in mora biti lepo vzmeten. Gibanje mora biti popolnoma gladko. Preveri tudi drugi del EGRja (ventil) če se lepo premika in če je popolnoma zaprt...