Prosil bi za pomoc
Mam AR147 1.9jtd in ko stisnem po gasu mi zakadi crn dim
Na moci sem mal zgubil in dusi ga pomalo
Vem da je ta tema bila ze odprta ampak ni tapravega odgovora, ker mi je cev od turbine vredu, ceprav je mal trda.
Mislim da zaradi tega mi nebi smelo pihat okoli konusa kjer je nataknjena cev
Tnx 4 the help(vnaprej)
Kolikor sem opazil pri moji in malo na grobo povedano....če "duši" motor na nizkih obratih je lahko EGR ventil, če ga pa na visokih zna bit pa LMM (merilec pretoka zraka). Lahko je tudi kaj drugega, ampak tako nekako je delalo meni.
Zadnje čase sem opazil da mi iz nizkih obratov pri polnem pospeševanju močno pokadi iz izpuha,tja nekje do 2500rpm,potem pa do 3500rpm ne kadi,naprej od 3500rpm pa spet kadi črno.Avto je 1,9 MJ letnik 2003,150000km.Tester ni pokazal nobene napake,vse cevi od tubine za zrak so cele.Egr blendiran,vendar še vedno kadi!Moč motorja se ni spremenila in avto gre normalno.
Pa še nekaj..Ali že kdo ve kje je vzrok da mi potovalni računalnik laže?
Ali ima kdo gsm od G.Pavlija Stermecki ki je delal pri Stepančiču?
Če bi bil EGR bi bil avto mrtev do 2500 obratov in niti nebi tako kadil.
Če bi bila cev počena bi avto kadil v vseh območjih obratov ne samo v nizkih in visokih. Isto injektorji.
Zelo možno da je kaj narobe z LMMjem. LMM v dizlu je primarno namenjen za "omejevanje" vbrizga kadar se zazna premala količina zraka. In to je največkrat v nizkih obratih (dokler turbina ne nabije polnega pritiska) in v visokih ko turbini zmanjkuje sape. In če LMM kaže "preveč" zraka potem je zelo možno da so simptomi taki kot so. V srednjem območju obratov je v turbo mašini ponavadi največ zraka in tam se dim redko pojavlja.
Če ti pokadi le do določenih obratov so sigurno šobe za vbrizg goriva. Verjetno se ti je tudi poraba goriva povečala.
Na svojem prejšnjem vozilu sem imel iste težave. Poskusi kako čistilo goriva...zamenjaj filter goriva...
skratka ne bo poceni...
ce kadi pomeni da je prevec nafte, in kolicino nafte med drugim oziroma v osnovi regulira lmm-ce bi bile sobe, bi avto pocel se marsikaj zraven ne samo kadil
odklopi lmm in poglej ce bo kadil manj-ce bo potem je nekaj z lmm-ocitno dobiva ecu napacne podatke in agregatu dodaja prevec goriva, ko pa odklopis lmm gre ecu v fabrsko nastavitev, deluje kot bi bil brez vseh senzorjev
glede tega dima, bi ti svetoval da menjaj olje ali pa poglej cev za dovod zraka v turbino. tud jaz sem imel te težave z dimom, pa smo mislil da so šobe potem pa sem menjal tole cev in olje pa zdaj niti sape od dima...