Je sigurno tudi zaradi obrabljenosti in bo veliko bolje ko bo vse novo.
Koliko je z obnovo čeljusti dela? Samo menjaš oringe in podobno?
Pa kje se splača vzeti pletene cevi?
Moderator: Tehnika moderatorji
Kdo ti pa rihta v rovtah?Hranata napisal/-a:Meni je to vse mehanik v rovtah delov takrat Nisem imel enostavno časa se več ukvarjat, ker je bilo ogromno drugih stvari za popravt na enkrat. Računal mi je drugače 25 eu na čeljust in nekih 10-15eu za material/čeljust. Zdelo se mi je zelo ugodno. Ali pač?
Drugače na pamet kar vem je treba vse dele čeljusti fajn spucat, ko so razstavljene in zamenjat vse kar dobiš v setu za obnovo. Časovno je verjetno kar zamudno, sploh prvič...
Maroltaxis86 napisal/-a:Kdo ti pa rihta v rovtah?Hranata napisal/-a:Meni je to vse mehanik v rovtah delov takrat Nisem imel enostavno časa se več ukvarjat, ker je bilo ogromno drugih stvari za popravt na enkrat. Računal mi je drugače 25 eu na čeljust in nekih 10-15eu za material/čeljust. Zdelo se mi je zelo ugodno. Ali pač?
Drugače na pamet kar vem je treba vse dele čeljusti fajn spucat, ko so razstavljene in zamenjat vse kar dobiš v setu za obnovo. Časovno je verjetno kar zamudno, sploh prvič...
Aha. Pa je ugodn? Drugac je v rovtah se en ki je vcasih pri Bajcu na vrhniki delal pol pa v Avtotehni. Zdj je pa privat. Pozna dobr fiat alfa pa opel.Hranata napisal/-a:Maroltaxis86 napisal/-a:Kdo ti pa rihta v rovtah?Hranata napisal/-a:Meni je to vse mehanik v rovtah delov takrat Nisem imel enostavno časa se več ukvarjat, ker je bilo ogromno drugih stvari za popravt na enkrat. Računal mi je drugače 25 eu na čeljust in nekih 10-15eu za material/čeljust. Zdelo se mi je zelo ugodno. Ali pač?
Drugače na pamet kar vem je treba vse dele čeljusti fajn spucat, ko so razstavljene in zamenjat vse kar dobiš v setu za obnovo. Časovno je verjetno kar zamudno, sploh prvič...
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov