Menjalnik: Olje - AR 147 / 156 / GT (JTD, JTDm, TS, JTS)

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

http://members.multimania.co.uk/greense ... earbox.jpg

Ali je to enako na vseh menjalnikih vključno z mojim?
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

@mihecmiha
Poglej v eLearn. :wink:

@TribesMan

Yes, ker me sploh niti pod razno ne zanima Matryx (ki je GL4 in posledično neprimeren za 75-ko in verjetno tudi za Bello), ampak to kar vozim in verjetno bom nalsednjič tudi nalil - ZC 75 synth.

PS
Kaj pa tole predstavlja? http://www.high-n.com/images/motul/20100318101038.pdf

Edit našel novejše ... http://www.motul-oil.co.uk/pdfs/gear-oi ... S_(GB).pdf
Link je en šmorn - copy paste ...
:oops:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Alfa Romeo 156 eLEARN.rar
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tale ZC 75 synth zgleda zelo redka zadeva... Ampak sem šel za štos računat... :)

Pri -20°C ima 2800cSt, torej precej več kot 1520cSt kolikor ima Motul.
Pri -10°C ima 1150cSt, motul 770cSt
Pri 0°C ima 536cSt, motul 425cSt
Pri 10°C ima 278cSt, motul 252cSt
Pri 20°C ima 157cSt, motul 157cSt (torej šele od 20°C naprej postane motul gostejše olje)
Pri 40°C sta podatka 62cSt vs 72,6cSt
Pri 60°C imaš 29cSt vs 38cSt
pri 80°C pa 16cSt vs 23cSt

Mislim da kar se mraza tiče ne bi bilo nobenega problema z Motulom. Koliko se pa segreje olje med delovanjem mi pa ni jasno, vendar pomojem preredko olje tudi ni najbolj fajn ko je segreto. Razlike pri segretem je pa toliko da bi od oka rekel da se viskoznosti obeh ujemata na približno 10°C razlike v temp olja.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Vem, da je redka in taka mi paše.

A si je kdo ogledal, kaj je iztočil iz menjalnika?
V mojem primeru je bila neka stvar, ki je bila podobna ATF tekočini - zelo redka (precej bolj od ZC 75) in rdečkasta.

Še to.
Gladal sem karakteristike olja, ki mi je zgorel v menjalniku ELF Tranself TRJ in NFJ. TRJ je baje GL5, po nekaterih pa le GL4.
Zadeva je zgorela in seveda smrdela med vožnjo v klanec.
ZC 75 pa ni dala niti vonja na vrhu Korenskega sedla iz avstrijske strani (vožnja v 2. s precej gasa).
Torej tudi redkejše olje brez problemov zdrži hude obremenitve.


PS
Čakam na poročila hladnejših dni ... :)
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
spartan
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 629
Pridružen: Če Jul 29, 2010 2:41 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica

mihecmiha napisal/-a:Kje se nalije aditiv v menjalnik?
Zame je bilo simpl; 100 ml tuba, ki se iztisne v menjalnik. Težava je v tem, da je težko priti do odprtine za nalivanje olja. Dvigni motorni pokrov in boš videl čep za dolivanje.

Še prej je dobro avto dvigniti ter pogledati če imaš dovolj olja v menjalniku.

Je pa aditiv (doza 100 ml) za enih 5 l menjalnega olja dovolj. Več kot 1 tubo od pričetka ne daj noter.

Aditiv sem dobil od frenda, ki ga je uporabil na stari 75-tki. Diferencial je tulil, po 2 tubah se je zadeva umirila. 75-tka veselo vozi naprej...
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

spartan napisal/-a:
mihecmiha napisal/-a:Kje se nalije aditiv v menjalnik?
Zame je bilo simpl; 100 ml tuba, ki se iztisne v menjalnik. Težava je v tem, da je težko priti do odprtine za nalivanje olja. Dvigni motorni pokrov in boš videl čep za dolivanje.

Še prej je dobro avto dvigniti ter pogledati če imaš dovolj olja v menjalniku.

Je pa aditiv (doza 100 ml) za enih 5 l menjalnega olja dovolj. Več kot 1 tubo od pričetka ne daj noter.

Aditiv sem dobil od frenda, ki ga je uporabil na stari 75-tki. Diferencial je tulil, po 2 tubah se je zadeva umirila. 75-tka veselo vozi naprej...
:) Jaz ga nebi videl če bi bile utripajoče lučke okoli njega :lol:
Uporabniški avatar
spartan
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 629
Pridružen: Če Jul 29, 2010 2:41 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica

Potem je najbolje na servis...15 min dela pa je :wink:
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

A je komu mogoče ostalo kakšen deci motul olja za menjalnik? odkupim!
Uporabniški avatar
spartan
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 629
Pridružen: Če Jul 29, 2010 2:41 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica

Kaj pa boš z deci Motula?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

El Barto napisal/-a:Tam kjer se nalije olje.

Čeprav za moje pojme, ima olje že vse potrebene aditive za delovanje menjalnika ...


PS
Tisti z Motulom, poročajte kako se menja ko bo temperatura pod -10°C.
Torej uporabniki Motula 300V povejte kako ste zadovoljni s šaltanjem pri -10°C :D
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Deluje BP... menjalnik je tudi zelo tih :D
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Jaz pa še nisem imel šanso poiskusit, ker letos še nisem uporabjal avta pri taki temperaturi, tam pri -4 °C pa je bilo vse kot treba.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Evo za El-Barta: pri -16 °C se je menjalnik obnašal oz. je bil podobno trd kot prej s Tutelo ZC 75 (75W-90), ki je bila v avtu že od začetka oz. nakupa, sicer te Tutele več ni v proizvodnji, ampak je na voljo samo še 75W-80. Tako, da je moj zaključek, da Gear 300 dela kot treba tudi pri nizkih temperaturah.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Odgovori
  • Informacija