http://members.multimania.co.uk/greense ... earbox.jpg
Ali je to enako na vseh menjalnikih vključno z mojim?
Moderator: Tehnika moderatorji
Zame je bilo simpl; 100 ml tuba, ki se iztisne v menjalnik. Težava je v tem, da je težko priti do odprtine za nalivanje olja. Dvigni motorni pokrov in boš videl čep za dolivanje.mihecmiha napisal/-a:Kje se nalije aditiv v menjalnik?
Jaz ga nebi videl če bi bile utripajoče lučke okoli njegaspartan napisal/-a:Zame je bilo simpl; 100 ml tuba, ki se iztisne v menjalnik. Težava je v tem, da je težko priti do odprtine za nalivanje olja. Dvigni motorni pokrov in boš videl čep za dolivanje.mihecmiha napisal/-a:Kje se nalije aditiv v menjalnik?
Še prej je dobro avto dvigniti ter pogledati če imaš dovolj olja v menjalniku.
Je pa aditiv (doza 100 ml) za enih 5 l menjalnega olja dovolj. Več kot 1 tubo od pričetka ne daj noter.
Aditiv sem dobil od frenda, ki ga je uporabil na stari 75-tki. Diferencial je tulil, po 2 tubah se je zadeva umirila. 75-tka veselo vozi naprej...
Torej uporabniki Motula 300V povejte kako ste zadovoljni s šaltanjem pri -10°CEl Barto napisal/-a:Tam kjer se nalije olje.
Čeprav za moje pojme, ima olje že vse potrebene aditive za delovanje menjalnika ...
PS
Tisti z Motulom, poročajte kako se menja ko bo temperatura pod -10°C.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 45 gostov