Imam Alfo Romeo 156 1.9JTD 77KW 105KM letnik 2000, 260.000km prevoženih ... Avto imam dve leti in je normalno deloval.....pred kakšnim tednom sem opazil da ko na avtocesti vozim 140-150 se mi avto segreje na 120°C skoraj do rdečega polja...z avtom nisem imel v prejšnih dveh letih nikoli težav....kaj bi lahko bilo narobe? Termostat?
Pojavila se je še pa druga napaka avto zelo črno kadi ter odzunaj se sliši rahlo žvižganje.....avto skadi kadar hitreje pospešujem... vendar ne skadi normalno kot je prej in tako kot vsak dizl ampak zelo... kaj bi lahko bilo narobe? počena cev? ali turbo ?
Hvala za odgovor.....EGR ventil lahko ocistim ali ga je potrebno zamenjati?? EGR ventil je ta zlata cev ki jo imam pred motorjem?? Se ne spoznam dobro na avtomobile tako da se opravicujem in se nov sem na forumu.....z cem ga lahko ocistim? Hvala!
Pozdravljeni! Jas pa imam Alfo Romeo 156 1.9 JTD 85kw 120 k. Imam pa probleme z temperaturo. Vozim relacijo Radlje ob Dravi-Maribor (40-50 km) in avto se mi zjutraj do Maribora sploh ne zagreje do delovne temperature. Res je da vozim na nizkih obratih vendar bi se po mojem mnenju po 40 kilometrih avto moral zagreti. Če se vozim kam v breg al pa zdaj ko je sneg pa se po parkplacih malo norim (torej ko skoraj ne piha v kiler) mi pa temperature pride tudi čez 90 stopinj. Vendar se potem ko stoji na mestu spet takoj temperatura zniža pod delovno. Po mojem bi morala temperatura kljub štangasu ostati na delovni ane? Zaradi pregrevanja sumim kakšno varovalko ali senzor temperature ker se ventilator ne prižge tudi če je motor že pretopel. Je imel kdo podobne težave? Hvala že vnaprej
156ke imajo smesen stevec za temperaturo. Crtice levo in desno od 90 stopinj sta 85 in 95. Normalno kazalec stoji na 88, ker takrat termostat odpira. Ventilator se vzge sele na crtici. Ce te pa res skrbi pa raje na racunalnik priklopi najprej ce vse normalno kaze in sele potem menjaj kaj na avtu.
Tako je. In pri tej desni črtici se 'šele' prižge 1. stopnja ventilatorja, ki je presenetljivo kar glasna, temperatura motorja pa v par 10 sekundah pade na 90. Greš čez iste fobije kot sem jih jaz imel s svojo 156, ker nisem nikjer zasledil, da je skala tako čudna na števčku. Priklopit je treba avto na računalnik in spremljat nihanje temperature, najboljše peljat v en klanc in tiščat.
Mam isto 1.9 JTD 81 kW. En čas me je hecalo "pregrevanje", potem se avto ni "segreval". Menjal termostat, menjal hladilnik, menjal senzor. Na oncu se je iskazalo, da je števec zanič in ne kaže prav. Namreč po računalniku se avto normalno segreje na 90 stopinj, števec pa kaže črtico pred 90.
Dolgo segrevanje. Normalna stvar kolikor sem se menil z lastniki istih motorjev. 15 km vožnje pa se komaj do ene 70 segreje po tem mrzlem sedaj. In kot že prej omenjeno ventilator kabine hitro ohladi vodo v teh razmerah.