Elektronika - AR 156, 2.0 JTS

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Pa še odgovor na zgornji post, kjer opisuje vse možne (in prav neverjetne) prigode okrog rumene lučke. Sam osebno bi vsaj v tisti fazi, ko se je začelo kaditi in cvreti pod havbo (najbrž že veliko prej) dolil še 5 litrov bencina in vse skupaj zažgal. Še bolje bi bilo to narediti na uradnem servisu, pred vsemi "strokovnjaki". Res vsaka čast za potrpežljivost in voljo. Prav zanima me, kako se je zgodba končala...
159 2.0 jtdm
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Takole: http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... &start=622" onclick="window.open(this.href);return false;

Nekomu se je očitno zdelo smešno vse skupaj porinit v temo o oljih, ker najprej je bil post v tejle temi + še kar nekaj drugih ... :roll:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
smešna
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 3
Pridružen: Po Nov 16, 2015 2:41 pm

legenda1979 napisal/-a:Kaj pa slab altenator? Simptomi so podobni kot pri akumulatorju "v izdihljajih".
Če odgovarjaš meni.. akumulator je bil zamenjan letos poleti... na alternator še ni nihče pomislil
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Idi k nekomu, da ti ga pomeri. Po moje ti bo vsak avto električar to naredil brezplačno.
159 2.0 jtdm
Ride Si Sapis
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 46
Pridružen: Če Jan 03, 2013 9:44 pm
Vozilo: Alfa Romeo 33 1.3, Alfa Romeo Alfa 155 1.8 TS, Alfa Romeo Alfa 2.0 JTS Distinctive,

Naša Alfa 156 2.0 JTS je sedaj spet na servisu Alfa v Ljubljani, saj smo že nekaj časa spet vozili z že znano rumeno lučko.
Vmes sem zamenjal po 2,5 letih akumulator, saj se je totalno izpraznil. Ko sem tako na Avtoplusu v Kopru kupil povsem nov originalen akumulator s 70 Ah, se mi je po enem tednu spet totalno izpraznil, sem peljal v Koper k mehaniku, ki mi je v lanskem letu vzorno popravil klimo in jo sedaj tudi ponovno napolnil, a obenem ugotovil, da je lučka v prtljažniku non stop prižgana. Z meritvami je ugotovil, da je bilo praznenje konstantno v smislu 0,65V, zato je odstranil lučko v prtljažniku, za to, da je stalno prižgana pa ni bilo nikakršnega signala, da bi bilo kaj narobe. Nato sem odšel na odpad in tam kupil za takšno alfo zgornji del ključavnice na prtljažniku, kjer je vgrajeno stikalo in kontakt za odpiranje in zapiranje ter posledično tudi prižiganje in ugašabje lučke. Tako, da sem z 10€ odpravil tudi to nevšečnost.
Pred 14 dnevi pa Alfa ni šla več kot na 2.000 obratov, naslednie dneve, pa ne čez 3.000 obratov, tako, da smo komaj prišli nazaj domov, naslednjič pa sploh ni delal problemov. Ko se je prikazala utripajoča rumena luč, pa je motor dobesedno zadušilo. Ta napaka se je pokazala, ko sem natočil benzin 100 in sem potem ob klenkajočem avtu vozil kar nekaj kilometrov, saj veste da več kot 80 km/h ni šlo pod nobenim pogojem.
V sedanjem času je Alfa drhtela, kot da ima samo 2 od 4 cilindrov, posebej zjutraj, potem se je ob toplem motorju umirila.
Zato sem klical sem na servis Alfa in so me sprejeli, glede na vse te dogodivščine z njo. Na poti do Ljuvljane pa nisem imel nikakršnih problemov in se je motor lepo vrtel tudi čez 5.000 obratov. Povedal sem za vse dogodke in so mi naredili še velik servis, zamenjavo olja, oljnega filtra ter zamenjavo zavornega olja, ki je bilo že precej na koncu.
Alfa še vedno klenka, v drugem tednu pa naj bi jo pregledal še Igor, ki gre večkrat tudi v Italijo in se bo morda poglobil v ponavljajoče se probleme te Alfe. Medtem pa sem razmišljal, da bi jo peljal h kakšnemu specialistu, da bi vgradili kakšen čip za povečanje moči notorja, saj bi morda preko tega uspeli uravnotežiti vse te težave, ki morda izvirajo iz računalniškega centra, ki so ga že enkrat pregledali v Monfalconu in rekli, da je vse O.K.
Kolikor pa bi se pokazalo, da bodo zopet kakšni astronomski stroški, potem pa se bom potrudil, da grem na servis Alfa Romeo direktno v Italijo v Milano in jo tam tudi pustim v vsemi računi vred.
Upajmo na najboljše in vsem Alfistkam in Alfistom lepe praznike!
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Še enkrat, občudovanja vredna vztrajnost, če že ne kar norost. Še bojl čudno je to, da je nihče v vsem tem času ni znal popraviti oziroma sploh ugotoviti napake. O 2.0 jts motorjih pa itak obstajajo že romani opisanih napak. Kakor koli že, jaz bi ga že zdavnaj odpeljal na odpad.
159 2.0 jtdm
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

ma kakšni romani?...JTS ni nobena posebnost kar se diagnostike napak tiče le serviserji v Slo so žal nesposobni, ker motor ravno ni najbolj pogost (samo GT in 156)...Podobno kakor pri kolegovem Audiju S6...avto je metal v safe mode, ko se je segrel. Na uradnem servisu so vzeli komplet motor ven (so trdili, da je preskočila ketna za en zob), menjali vse vžigalne tuljave, ketno, senzorje na koncu pa smo ugotovili, da je bila za napako kriva napokana cevka za gorivo na devetem cilindru.

in ja...imaš potrpljenje, da se še zajebavaš s tem avtom...jaz bi že zdavnaj menjal motor, če že ne kar cel avto.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

ARfan napisal/-a:, ker motor ravno ni najbolj pogost (samo GT in 156)......
+GTV
didi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 833
Pridružen: Ne Maj 20, 2012 11:47 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta QV
Kraj: Ljubljana

Ride Si Sapis: Glede na tvoje opisane izkušnje in napake, ali si odnesel preverit glavni računalnik komu? Senica, RSR, Chiptuning Črnuče? Ker meni ko so se dogajale podobne stvari in sem menjal vse povprek na 156ki je bil glavni vzrok za vse težave glavni računalnik. Senica mi ga je pregledal in zrihtal. strošek je bil cca. 150 EUR.

lp,

d
Ride Si Sapis
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 46
Pridružen: Če Jan 03, 2013 9:44 pm
Vozilo: Alfa Romeo 33 1.3, Alfa Romeo Alfa 155 1.8 TS, Alfa Romeo Alfa 2.0 JTS Distinctive,

Hvala za nasvete.

Na računalniku Examiner Smart HD je bilo ugotovljeno:
P0 300 - Mankajoči vžigi - generični
P0 301 - Manjkajoči vžigi cil.1
P0134 - Signal primarne lambda 1

Pregledali so tudi injektorje in ugotovili, da so bili že zapacani in so dovajali preveč goriva ter dodali poseben aditiv, da očistijo vsi injektorji in vse cevi in dovodi, kar gre pripisati našemu nekvalitetnemu benzinu. To, kjub temu, da tankam večinoma na Petrolu - 100, saj mi je mehanik povedal, da je bolj kvaliteten, posebej za takšne motorje. Potem so zamenjali tudi vžigalno tuljavo na 1 cilindru, ker so ugotovili missfire, tako, da je zaenkrat v redu. Opravili so tudi še manjkajoči del velikega servisa in zamenjavo olja, filtra olja in klime, zamenjali zavorno olje. Lučka v prtljažniku pa še vedno ostane prižgana, kljub zaklenjenemu avtu in je potrebno paziti ter jih moram še povedati. Ob tem se posebej zahvaljujem še vsem mehanikom, posebej Martinu, pa Simonu na sprejemu in Igorju Štibilju, ki se je poglobil v problematiko.
Glede računalnika moram povedati, da je bil na pregledu na Alfa Romeo v Monfalconu, ker so bili dogovorjeni na servisu Zega in tam niso ugotovili nobene napake. Ko sem bil kot gledalec na dirki v Buzetu, sem ob pogovoru z mehanikom dobil predlog, da bi dal povečati moč na tej Alfi še z dodatnim čipom in bi po vsej verjetnosti pri tem prešli in resetirali vse te probleme, kar je še vedno ena od opcij. Nekaj o predelavi sem našel tudi na Squadra tuning iz Nizozemske. Tam so tudi analizirali vso problematiko motorjev JTS in prišli tudi do rešitev. Objavili so tudi nekatere slike popolnoma zapacanega motorja okoli ventilov.
http://www.squadra-tuning.nl/autos/cate ... to/86.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vsem lepe pozdrave in upam, da bo sedaj za nekaj časa mir!
Zadnjič spremenil Ride Si Sapis, dne Pe Jul 01, 2016 8:36 am, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Nočem bit črnogled, ampak kaj se tebi dogaja sem prepričan da ne bo miru, in mapiranje elektornike ne bo rešilo teh težav. Reši se avta čim, čim prej! :wink:
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Remap ECU-ja nikoli in nikdar ne more in ne bo rešil fizičnih okvar motorja in njegovih delov. Lahko te pa zelo lepo olajša par zelencev iz denarnice.

Kakorkoli gledaš, brcaš v mrtvega konja in upaš, da se bo postavil na noge ...
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

Ride Si Sapis napisal/-a:Hvala za nasvete.

Na računalniku Examiner Smart HD je bilo ugotovljeno:
P0 300 - Mankajoči vžigi - generični
P0 301 - Manjkajoči vžigi cil.1
P0134 - Signal primarne lambda 1

Pregledali so tudi injektorje in ugotovili, da so bili že zapacani in so dovajali preveč goriva ter dodali poseben aditiv, da očistijo vsi injektorji in vse cevi in dovodi, kar gre pripisati našemu nekvalitetnemu benzinu.
P0134 je verjetno oz skoraj sigurno samo posledica prekinjenega vžiga na prvem cilindru.

Nobeden adetiv ti ne bo čudežno "popravil" injektorja. Če je missfire je lahko vžigalna, napeljava ali pa injektor (v skrajnem primeru ECU). Glede na to, da je bila vžigalna že menjana in če se napaka slučajno ponovi bo po vsej verjetnosti injektor potrebno menjati/obnoviti. Problem je edino, ker so injektorji pri 2.0 JTS precej težje dostopni kakor na TS motorjih.

Je pa tako, da lahko nadaljevanje vožnje oz. vožnja s cukanjem/trokiranjem (missfire) prinese precej dodatnih problemov, kot so skurjene sonde ter katalizatorji katerih pri JTS ni malo.

Se nisem poglabljal, kaj vse se spremeni pri Squadra tuning vendar možno, da bi se s tem odpravilo par napak. Namreč znano je, da je pri določeni seriji teh motorjev prišlo do napak pri prezgodnjem vbrizgavanju goriva in posledično zaradi nepravilnega izgorevanja pride do težav s sajami...
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Človek, 15 let staro Alfo 156 z najslabšim možnim motorjem imaš, ki ti že 5 let dela težave, ki jih ne zna rešiti nihče!! In zdaj razmišljaš o čipiranju?? Najbrž ti je jasno, da ta avto ni vreden nič? Ampak res nič! Jaz bi si namesto čipiranja raje kupil solidnega puntota to pa prodal za staro železo. Pa brez zamere.
159 2.0 jtdm
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Če že nočeš prodat pa nabavi en rabljen 2.0 TS motor, preventivno menjaj ojnične ležaje in se vozi v miru naprej.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Odgovori
  • Informacija