Ker je čas božično novoletnih praznikov, se je tudi moja gta-jka odločila prižgati lučko. In sicer za motor. Vem da je zanič termostat, ki sem ga hotel menjati po novem letu. Do danes je bila temperatura okrog 75 stopinj (odvisno od hitrosti), danes se pa kazalec za temp. tudi premaknil ni, prižgala se je lucka za motor in ventilator laufa non stop. Me zanima, če se je varno vozit teh par dni, dokler ne pridem do servisa
Težko reči, avto bo pomojem delal na prebogato mešanico, koliko škode ti pa to lahko naredi je pa drugo. Če bi predolgo vozil tako se lahko poškoduje katalizatorje in lambde sonde, v parih dneh pa se to verjetno ne bo zgodilo. Senzor sicer ni drag, okoli 20€ in je samo eden (pri starejših modelih sta bila namreč 2, eden za števček in drugi za ECU, pri tebi pa je to vse znotraj enega).
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Jaz bi edino pazil na to, da bi pri ogretem motorju preveril ali se segreje vsa voda, kar pomeni, da je termostat odprt in kroži ter hladi motor, ali pa je hladilnik hladen in torej termostat zaprt. Sicer so zunanje temp. nizke, samo vseeno se lahko pri semafornjih v mestu zgodi, da se pregreje voda v motorju, kar ni fajn.
jaz mislim da kroži, ker ce stojim na mestu, se temperatura počasi dvigne do 90 in tam ostane, ko se pa vozim pa zacne padati do 75. Je pa prej temperatura spet kazala ˝normalno˝ in tudi ventilator ni več laufal.
Je popoldne spet začelo kazati temperaturoć, ventilator tudi ne laufa več, pa tudi lučka se je ugasnila. Očitno je ista kot ženske, Nihče jih ne razume
Sprazneš hladilni sistem, nato odstraniš akumulator, da prideš do termostata. S termostata oklopiš senzor ter vse cevi, ki so priklopljene nanj. Odvijačiš termostat (2 vijaka), očistiš naležno površino ter sestaviš v obratnem vrstnem redu