Meni je začel Ruville škripati na eni strani po 1,5 letu. Zdaj so 3 leta mimo od menjave in lahko z zagotovostjo trdim, da je roka na sovoznikovi strani že popolnoma zanič. Na voznikovi je pa tiho.
Prekom zgornje z njihovimi pusami mi drzijo sedaj ze 20.000km oz. leto in pol. Jih je pa treba zategnit ko je avto obremenjen ker se puse ne vrtijo prosto ampak so vulkanizirane na roko.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
MOOG spodnje mineva mislim da 3 leto in okoli 50k km. Še vedno služijo svojemu namenu. Občasno malo poškripajo in to je to.
Zgornje sem vzel ene najcenejše kere mam Fortune Line, montiral in dokler bojo, bojo. Stranka se nobena ni še pobunila nad njimi tko da za svoj denar očitno solidne.
Jz sem se kr odvado tega škripanja občasno. Dokler ne nabija je vse ok. Če ne bi vsake ne vem kolko lahko za ta star sekret kupoval nove pa vlagal denar. Morš mislit
Pol pa kr cel most dol, so samo 4 vijaki, pa se lotit zadeve na ponku. Ce mas zelezen most mogoce probas z brenerjem. Ce pa alu pa bo treba pac nezno na silo razdret
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Alan napisal/-a:Pol pa kr cel most dol, so samo 4 vijaki, pa se lotit zadeve na ponku. Ce mas zelezen most mogoce probas z brenerjem. Ce pa alu pa bo treba pac nezno na silo razdret
Sem poskusu dat dol cel most pol se mi je pa tist šravf odtrgu od rollbar objemke. Pol sem pa en predolg konjski samorezni not dal , da sem še v karoserijo zašravfu vse skup.